HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

KY 01-07-2022

Vlot, vriendelijk en kundig geholpen in de winkel in Groningen. Nuttige tips gekregen en ook nog geholpen bij het inladen. Absolute aanrader!

Ferry van der Horst 01-07-2022

Platte tv is een echte aanbeveling voor iedereen die naar iets op zoek is op audio en televisie gebied. Ik ben zelf recent zeer goed geholpen via de chat m.b.t. de aankoop van een soundbar van Samsung. De hulp was ondanks dat het erg druk was vanwege de kortingsacties zeer bekwaam en vooral geduldig. Uiteindelijk met een mooie korting en vooral goed advies de aankoop voltooid. Daarna heb in in de winkel in Zoeterwoude de soundbar opgehaald. En ook werd er in alle rust geholpen en ook nog meegedacht m.b.t aanschaf van extra garantie en benodigde kabels. Kortom Platte TV is een aanrader en ik zal dit bij mij al mij kennissenkring laten weten als zij iets nodigop audio of tv gebied.

Kevin 01-07-2022

Zoekend naar een tv zocht ik contact met PlatteTV ik had een tv gevonden maar wou graag over de installatie/monteren optie wat details weten. Werd vrij snel en goed geinformeerd geholpen via de chatfunctie aankoop gemaakt op 26-6 en op 29-6 zijn ze langs gekomen om de tv te komen hangen en installeren , heel vriendelijke monteur waar gelijk zichtbaar is dat hij kennis van zaken heeft. Heel respectvol en netjes alles naar behoren gemonteerd was eerst wat minder enthousiast om hier te kopen maar was overtuigd door een collega dat het een goede zaak is, en dat blijkt ook , dus petje af naar PlatteTv en monteur XXX Zeker een aanrader , fijne zaak
Officiële reactie van HelloTV 01-07-2022

Beste Kevin,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om te lezen dat uw ervaring via de chat en met onze installatieservice zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe tv en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Tineke 01-07-2022

Prima winkel Zeer goede ontvangst.Zeer vriendelijke verkoper met duidelijke uitleg.Vergelijking van TVs was perfect Aanrader.

Hans 01-07-2022

Contact gehad met Plattetv,nl. Heldere communicatie ! Alle vragen over de gewenste receiver werden goed en deskundig beantwoord. Goed bod op in te ruilen receiver gekregen. Kortom deal. Vervolgens profesionneel in Naarden ontvangen . Wederom goede uitleg van XXX gekregen. Aanrader !

De Koker 30-06-2022

Wat een top bedrijf. Goede deal, goed advies en uitstekende installateur DK. Die krijgt een 10. Op 14/6 geplaatst

Blanker 30-06-2022

Fijne ruime winkel, prettig en up-to-date advies. Redelijke parkeergelegenheid, op afstand van het centrum van Rotterdam en Schiedam: dus altijd wel een plek. In tegenstelling tot internet aanschaf goed om met eigen ogen het ruim aanwezige assortiment te bekijken voor aanschaf.

Cor 30-06-2022

We hadden bij Platte TV een TV gekocht die bij installatie toch een tegenvallende geluidskwaliteit bleek te hebben maar de verkoper van platte tv in Groningen dacht gelijk met ons mee en we hebben de TV probleemloos om kunnen ruilen.
Een dikke 10 voor deze winkel

Jaap Doornbos 30-06-2022

Uitstekend geholpen. Namen alle tijd en goede info. Inruil was ook geen probleem

Kees tol 30-06-2022

Zeer tevreden met platte Tv, de communicatie online was goed en was daar tevreden mee.
Ben daarna in de winkel in Amsterdam geweest en ben daar goed geholpen door Nick, hij gaf goede informatie over bepaalde Tv’s en heb hem toen en hele goede deal gemaakt.
Hij is reeds gebracht en die meneer die hem kwam brengen gaf nog wat tips over het installeren.

Loen 30-06-2022

Ontzettend aardige medewerkers, denken met je mee en dringen niks aan super fijne en eerlijke uitleg gekregen. Ik zou hier zeker weer naartoe gaan wanneer ik iets nodig heb.

Andy 30-06-2022

Prima geholpen. Geen onzin praatjes. Duidelijke uitleg en mooie korting gehad.

Peter 30-06-2022

Wisselende gevoelens, nieuw gekochte Denon receiver communiceert af en toe niet goed met bestaande tv.
Contact door mijzelf met tv fabrikant (Samsung NL) leert dat de aansluiting van receiver naar tv op de verkeerde poort zit.
Installatie was uitgevoerd door Platte TV met de beste bedoelingen en zeer vriendelijk.

Sipke Wielinga 30-06-2022

Prima shop, werden heel goed geholpen, zeker in vergelijking met andere winkels, op onze vragen werd duidelijk en goed antwoord gegeven, zijn echt super tevreden. Goed geschoold personeel.

Aaltje 30-06-2022

Danny K uit Amsterdam is een zeer vakkundige en klantvriendelijke installateur. Hij heeft tot in de puntjes alles afgewerkt . Daarnaast geeft hij ook goed en deskundig advies. Ik ben heel happy met mijn tweede The Frame : Ziggodome at home 😍🎶Thanks Danny!

Marco 30-06-2022

Netjes geholpen en keurig te woord gestaan. Mooie zaak en breed assortiment. IN voor traject via de chat ook al goed contact gehad om de keuze definitief te maken. Vervolgens kon ik binnen het uur de TV al in de vestiging Utrecht afhalen.

JaNo 30-06-2022

correct en duidelijk geholpen Televisie voor op de slaapkamer, 32 inch, voor een mooie prijs.

Lylian Buurman 30-06-2022

Op internet gezocht naar een tv maar door de vele verschillen en keuzes toch een bezoek gebracht aan de winkel van platte tv Nijmegen. Na even te hebben rondgekeken werden we geholpen door een aardige man met bril. Na een goede en duidelijke uitleg werden onze twijfels al gauw weg genomen . Na eerst een rondje stad terug gegaan naar de winkel en met een kop koffie en goede prijsafspraak de aankoop gedaan . Prettige ervaring geen opdringerige verkoper. En de volgende dag de tv al geleverd gekregen.

Tom w 30-06-2022

Keurige nette en eerlijke uitleg over mijn aangekochte toestel alle tijd voor genomen super tevreden en kan iedereen jullie zaak aanraden

Rik 30-06-2022

Lekker dicht bij. Je wordt er goed geholpen. Krijgt er goede uitleg over produkt.

Vd Linden 29-06-2022

Nette duidelijke toelichting en advies,
Goed geholpen en bereid me te denken

John 29-06-2022

Uitstekend telefonisch geholpen met mijn vragen,vervolgens heel gemakkelijk en duidelijk de bestelling gedaan via de site. En sneller kan bijna niet want ik kon de tv direct op halen of de volgende dag laten bezorgen.
Ik heb de tv opgehaald in Amsterdam en ben daar weer net zo vriendelijk geholpen als aan de telefoon.

Harry 29-06-2022

Zeer mooie en goede winkel ,word goed en netjes te woord gestaan. Het ophangen en installeren van de nieuwe tv plus soundbar ging perfect. En wat ook belangrijk is is de prijs ,goedkoper dan andere winkels.

Hanneke 29-06-2022

Ik had een buitenkansje gescoord, maar kreeg een telefoontje dat deze al weg was. Ik heb toen een nieuwe tv in doos met €600 korting aangeboden gekregen. Goede service en netjes afgehandeld

peterr 29-06-2022

Zeer tevreden over de deskundige, prettige wijze van informatie, keuze maken en onderhandelen.