HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hennie 22-12-2021

Ben heel goed geadviseerd door de heer q, lekkere koffie niks was te veel was heel prettig. Her installerenwas ook prettig nam de tijd om goed uitleg te geven over de werking van de tv mijn hartelijke dank daar voor

Angelo 22-12-2021

Ik ben goed geholpen en goed geïnformeerd over het product dat ik heb aangeschaft. Afspraken rondom mijn bestelling zijn allemaal nagekomen en de service is prima in orde. Mijn volgende bestelling is een subwoofer en ja… weer bij PLATTE TV.

Femke 21-12-2021

Vriendelijk en snel geholpen in Nijmegen bij de aankoop van een nieuwe tv ondanks dat de winkel gesloten is tijdens de lockdown. Onderhandelen over de prijs of aanvullende service is mogelijk. Geholpen met inladen in de auto.

Danny 21-12-2021

Top geholpen in de shop. TV top opgehangen en uitgelegd door medewerkers xxxx en yyyy!

Kees 21-12-2021

Nooit van Plattetv gehoord, tot ik ging zoeken naar een nieuwe tv voor mama. Na lang zoeken de ideale tv gevonden voor haar. Er stond een knopje bij: vraag voor je korting. Dit natuurlijk gedaan. Korting is altijd leuk. Na een korte onderhandeling een fijne prijs overeen gekomen. Wat een verademing om geen nummertje te zijn (in tegenstelling tot de rode M). Persoonlijk contact, fijne klantenservice, en een hele goede prijs! Onderhandelen loont.
Door covid was het winkel bezoek anders dan anders. Na goedkeuring van de offerte binnen 1 uur af te halen. Ideaal.
Zeker een aanrader, geen lange wachttijden, geen drukte en fijne persoonlijke benadering.

Rodrpz 21-12-2021

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door Toby in Naarden en tot een mooie Sony 65x94j gekomen!, nu nog uitpakken!

arjen 21-12-2021

snel kundig en heel vriendelijke hulp bij platte tv. goede adviezen. Eigenlijk gewoon een prettige zaak

Hans 21-12-2021

Omdat wij vanwege het hoge stroomverbruik wilden overstappen van een Panasonic Plasma naar
een ander Tv, kwamen wij toch weer uit bij PLATTE TV Nijmegen. Vooral omdat wij daar in het verleden
al diverse keren uitstekend geadviseerd werden.
Ook nu werden wij geholpen door een deskundige medewerker ( werkt er al 18 jaar!! ) die ons de voor-en nadelen van de diverse toestellen kon uitleggen. Wij hebben op zijn advies gekozen voor een LG Oled 55C16LA.
Wat een genot , zowel het beeld en het verrassend goede geluid, zelfs zonder de Soundbar van LG, de LG DSP9YA + LGSPK8-S .
De ultieme beleving van je eigen thuisbioscoop.
Officiële reactie van HelloTV 21-12-2021

Beste Hans,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat u wederom voor ons heeft gekozen, dat waarderen we enorm. U heeft een erg mooie keuze gemaakt met de LG OLED 55C16LA. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk wederom tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Margrid 21-12-2021

zijn goed telefonisch geadviseerd door medewerker Thoren, snel besteld, fijn proces!

Rob 21-12-2021

Een dikke 10 van mij! Ik was op zoek naar specifiek type 75" QLED TV. Tijdens een dijkwandeling heb ik me via hun app technisch laten informeren en gevraagd naar de korting die ik bij hun zou kunnen krijgen. Je kunt op hun site namelijk om korting vragen. Al wandelend en na wat onderhandelingen via de App, een mooi aanbod ontvangen waardoor er nog budget overbleef om de TV op te laten hangen inclusief installatie ervan en de deal was al wandelend afgesloten. Daarnaast ook nog eens gebruikt gemaakt van hun 2+3 jaar extra (+dode pixel)garantie. Uiteindelijk voor dit alles een mooi " Total Package Deal! " af kunnen sluiten. Gehele ontzorging dus! Mooiste komt nog.. De volgende dag geleverd en geïnstalleerd door een vriendelijke man die de tijd neemt om de werking van het toestel goed uit te leggen. Top service, uitzonderlijk en zeker een aanrader!

Theo 21-12-2021

Mooie winkel, leuke aanbieding en vriendelijk personeel. MAAR WAT HEB IK DAARAAN?? Ik ging op zaterdag 9 oktober jl. naar de winkel, en na beantwoording van enkele vragen bestelde ik op 11 oktober 2021 telefonisch bij dezelfde verkoper een Denon DRA-800H stereo receiver en een Denon DCD-600NE CD-speler. Inmiddels is het 21 december en heb ik meerdere malen in de winkel en via de chat geïnformeerd naar het moment van levering van het bestelde. Ik begrijp dat wanneer een zaak een leuke aanbieding heeft er mogelijk meer van deze producten worden verkocht dan gewoonlijk en de levering een paar dagen of weken langer duurt , maar ik ben nu bijna drie maanden verder en heb en weet nog niets! Daarom afgelopen zaterdagmorgen 18 december jl. nog maar een keer weer gechat met PlatteTV, en kreeg heel vriendelijk antwoord dat ik over de levering van of alternatief voor mijn bestelling zou worden teruggebeld door hun adviseur, hij durfde geen tijd af te spreken maar het zou vandaag (zaterdag) wel moeten lukken. Inmiddels is het de dinsdag daaropvolgend en heb ik nog steeds niets van PlatteTV vernomen. Kortom, wat is een aankoop bij dit bedrijf?, worden bestelde producten nu wel of (helemaal) niet geleverd? Zo nee, waarom dan niet, waarom levert de fabrikant geen producten aan dit bedrijf? En zo ja, wanneer worden deze dan (mogelijk) geleverd? In elk geval lijkt het mij wel dat je de klant minimaal goed informeert of hij bij jou terecht kan, of dat hij beter naar een andere winkel kan gaan waar het product wel leverbaar is. Dit heet klantvriendelijk, maar ontbreekt op dit moment bij PlatteTV, en staat derhalve terecht niet in de eerste zin vermeld.

jerry 21-12-2021

Beste,
na telefonisch een geweldig gesprek gehad te hebben met 1 van jullie medewerkers
zijn wij tot een mooie deal gekomen mijn heulde aan Umut vanuit rotterdam :)

T Pouderoijen 21-12-2021

In deze winkel wordt je snel en netjes geholpen, omdat ik me al goed had verdiept in wat ik wilde hebben en ik dacht dat ik alles wel wist, kon verkoper Thijmen mij toch nog wel wat goede tips en informatie geven waar ik iets aan had en was de koop al snel gesloten.

T Pouderoijen 21-12-2021

In deze winkel wordt je snel en netjes geholpen, omdat ik me al goed had verdiept in wat ik wilde hebben en ik dacht dat ik alles wel wist, kon de verkoper mij toch nog wel wat goede tips en informatie geven waar ik iets aan had en was de koop al snel gesloten.

Edwin 21-12-2021

Goed geholpen in de winkel Utrecht.
Zelf al op de site rond gekeken wat ik zou willen.
In de winkel bleek het helaas niet op voorraad.
Verkoper (*) heeft mij goed geholpen met een vergelijkbaar product die zelfs iets beter is.
De prijs is netjes gecompenseerd naar wat ik oorspronkelijk had uitgezocht.
Fijne service en er word ruim de tijd voor je genomen.

Bar 21-12-2021

Ik moest een klipsch r41m kopen als cadeau.
Platte tv had ze gelukkig te koop, dus ik dacht ik ga er de zelfde dag langs om er een te kopen.
Maar de plotselinge lockdown had daar een stokje voor gestoken. Ik was einde raad…..maar toen was hij daar…(*) de superheld. Via de live chat heeft hij mij super goed geholpen en voor elkaar gekregen dat ik toch nog de zelfde dag kon afhalen.
Aangekomen bij de vestiging, Heel vriendelijk ontvangen door (#) en daar ging alles ook heel vlotjes.
Top service heel erg bedankt

rene 20-12-2021

super geplaatst door (*) en duidelijk uitleg gehad na installatie. Volgende aankoop zeker weer!

Tom 20-12-2021

Tijdens black friday een Samsung Qled Neo besteld + Sonos soundbar. Via de chat werd ik snel geholpen en kreeg ik via mail een offerte. Daar stond nog een foutje in dat vrij snel gecorrigeerd werd. De volgende dag kreeg ik een whatsapp omtrent leverdatum en 20 dec was het zover. Monteur (*) was vriendelijk en overlegde over hoogte en plaatsing. Na het ophangen nog een heldere uitleg. Top service. Tijdens de bestelling een kabelgoot vergeten te bestellen. Via chat kon deze niet meer bij mijn order geplaatst worden, maar vrij eenvoudig apart besteld worden. Al met al zeer tevreden!

Henk Nabers 20-12-2021

Na een eerdere teleurstellende ervaring, verdient een ieder een tweede kans, deze is door Platte TV winkel in Naarden uitermate correct en prettig afgehandeld. Dit heeft geresulteerd in de aanschaf van een Sonos installatie en een nieuwe TV

Walid 20-12-2021

Top service, bezorger werkt secuur en netjes. Neemt tijd voor alles, en heeft keurig de tv opgehangen. A tot Z top service zeker voor multimedia apparatuur terug bij jullie!

J.Mulder 20-12-2021

Ik ben heel vriendelijk en beleefd geholpen in de winkel, het personeel was niet opdringerig. Ik heb het advies gekregen waar ik omvroeg en heb toen de beslissing genomen om een goede soudbar te kopen, die ik eerst beluistert heb.

Platte TV Naarden 20-12-2021

Platte TV Naarden is een overzichtelijke winkel met behulpzaam en deskundig personeel. Met name de verkoper xxx heeft alle tijd genomen om ons goed voor te lichten over de voor- en nadelen van de verschillende tv modellen, waarop wij na dit advies een Oled LG tv bij hem hebben gekocht. Tot op heden zijn wij zeer tevreden over de aankoop en de verkoper krijgt van ons een 10!

Bert 20-12-2021

Goed geholpen in deze winkel waar je veel tv's goed met elkaar kunt vergelijken. De verkoper stelde duidelijke vragen om te weten wat ik zocht en kwam met een gericht advies en een goed aanbod. Ik had een Panasonic UHD op het oog maar ging naar huis met een OLED van Philips. Dik tevreden.

Hilbert 20-12-2021

Ik heb een LG Oled65C16la aangeschaft via PlatteTV. Goede én concurrerende prijs kunnen uitonderhandelen via online chat, je koopt bij deze club ook een stukje zekerheid omdat ze officiële LG dealer zijn, je weet dus ook zeker dat je een BeNeLux model krijgt. Enige matige vind ik dat je voor nog meer zekerheid (dode pixels) wel een extra A-Z servicepakket moet aanschaffen, maar dat ligt ook deels aan de slechte garantie voorwaarden van LG (pas bij 8 dode pixels garantie, wat ik praktijk nooit voor komt). Verder zeer tevreden over de monteur: jongen was net begonnen, maar prima werk afgeleverd inclusief prima advies en ook nog eens heel sociaal, chapeau 👍 TV gister pas aangeschaft, maar vooralsnog zeer tevreden over PlatteTV, ik hoop dat dit zo zal blijven.

Henk , uit den bosch 20-12-2021

Prettige winkel en goede uitleg over het product.
Vandaag geholpen door xxx een vriendelijke jongen met verstand van zaken.