HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

H. DINKGREVE 01-11-2022

Ik heb gekozen voor Hello-tv omdat zij mij de scherpste aanbieding deden.
Ik ben zelf naar de winkel in Amsterdam gegaan.
De winkel zag er erg verzorgd uit, geselecteerd naar merk. Ik ben vervolgens prima geholpen door de adviseur (*)

Frans 01-11-2022

Onze ervaring was dat we hartelijk en klantvriendelijk ontvangen werden ,er werd ons meteen koffie aangeboden.
De medewerker (*) stond ons vriendelijk te woord en legde ons op een vertrouwde manier de ins en outs van de tv uit.
Wij hadden een budget in gedachte en wij waren ook door de korting die (*) gaf vrij vlug over de streep wij hebben toen besloten om de philips oled 807 te kopen .
Conclusie zeer tevreden over Hello tv en over (*) .Goed afgeleverd door Post nl .
En nu de blije bezitters van een goede en een up to date tv toestel . Met vriendelijke groet.

Jaap Dikkeboom 01-11-2022

Vanmorgen gebeld van middag al geholpen door (*) goede monteur en goed kennis van zaken

power 01-11-2022

het is een zaak waar je als je er bent goed wordt geholpen en ook voldoende keuze en info hebt
daar is helemaal niets op aan te merken, alleen de bereikbaarheid is slecht telefoon lukt niet
via whats app redelijk en via mail ook redelijk verder heb ik geen aanmerkingen op HelloTV

DJ 01-11-2022

Zaterdag gevraagd voor een "beste prijs" en binnen no-time een zeer concurrent voorstel ontvangen, waardoor ik de bestelling heb geplaatst. Volgende dag stond de bestelling klaar in filiaal bij mij in de buurt. Daar nog wat extra producten aangeschaft wegens de goede, vriendelijke en kundige service. Zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding!

Goede service met juiste uitleg. 01-11-2022

Mooi grote winkel vriendelijk personeel. (*) heeft ons goed geholpen en nette tekst en uitleg gegeven. De winkel in Den Bosch is dus een aanrader.

RF 01-11-2022

Fijne winkel waar personeel de tijd voor je neemt. Wanneer je gebruikt maakt van de chat service krijg je snel en duidelijk antwoord. Een winkel waar je correct wordt geholpen.

Marcel 01-11-2022

Super service en ook nog eens zeer klantvriendelijk. Vandaag de TV bezorgd gekregen en ook het bezorgen verliep voorspoedig. Ook de bezorger was heel klantvriendelijk en met alle geduld. Oude TV meegenomen en later in de middag de nieuwe TV uitgepakt en geïnstalleerd. Kortom Hello TV is voor mij geen Goodbye TV.

Ed 31-10-2022

Super goed geholpen bij de aanschaf van een Sonos Arc met Sub gen3 in de winkel in Rotterdam. Uitstekende en kundige verkoper (*).
Nogmaals top winkel en zeer zeker aan te raden !!!

Jos 31-10-2022

Snel en persoonlijk contact, korte lijntjes. Bestelling direct opgepakt. Geprobeerd garantiepakket te verkopen, minpuntje.

Rob 31-10-2022

Prima geholpen bij aankoop en goede inruil prijs. Installatie verliep heel soepel. Heel tevreden over de service.

Mirjam Rietveld 31-10-2022

Ik heb de tv online gekocht. Werd goed geholpen via email en ze konden me een mooie deal aanbieden. De installatie ging super goed en werd heel netjes gedaan. Ik ben zeer tevreden!

HelloTv kan beter HellTV heten 31-10-2022

VEEL frustraties bij de aanschaf van een TV bij HelloTv:
- Op tijd bestelde TV, tijdstip 16:30, op voorraad (door LiveChat bevestigd), diezelfde avond om 20:50: telefoontje van HelloTV Zoeterwoude: wij kunnen u een nieuwer model aanbieden voor €50,- extra. Ik: NEE heb goed onderzoek gedaan, en wil de TV die ik heb besteld en betaald. HelloTV: nou, we kunnen dat nieuwer model zelfs voor dezelfde prijs aanbieden. Ik: NEE NEE, ik wil de bestelde TV, en die graag morgen ontvangen.
- De volgende dag GEEN TV: hele dag bellen: NIEMAND van HelloTV bereikbaar. Email wordt OOK niet beantwoord. Zelfs de LiveChat is van 17:00 uur niet meer bereikbaar.
- Dezelfde TV zie ik ineens ergens anders €105,- goedkoper. De volgende dag wordt de TV wel geleverd.
- Ik krijg die dag ook een email van HelloTV of ik tevreden ben met mijn aankoop. Ik reageer met NEE, vanwege het hele proces. Weer een (standaard) email van HelloTV, hoe ze dit met mij kunnen oplossen. Als ik een email stuur naar hun contact email adres, dan zou er binnen een half uur gereageerd hebben. Raad eens: 0 reactie.
- o ja reageren naar hun whatsapp kon ook 06-33 44 44 33. Raad eens: nummer zit niet op whatsapp.

Beste Sandorr,

Aan alleen je ordernummer heb ik meer dan voldoende, daar kan verder niemand iets mee (behalve wij zelf uiteraard).

Beste Sandorr,

Elke mail die naar ons verzonden wordt, beantwoorden we dezelfde dag nog. Als ik even jouw ordergegevens zou mogen dan ga ik checken wat er mis gaat.

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te moeten lezen dat je zo ontevreden bent over jouw ervaringen tijdens jouw aankoop bij ons, dat is zeker niet de bedoeling.

Ik zoek graag uit wat er allemaal fout is gegaan bij jouw bestelling en zal uiteraard ook verder intern bespreken hoe we dit een volgende keer beter kunnen doen. Zou je hiervoor even jouw ordergegevens willen doorsturen via contact@hellotv.nl t.a.v. Tim? Tevens ga ik met je kijken of we dit geheel toch nog naar tevredenheid kunnen afsluiten.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet.

Sandorr 01-11-2022

Nou Tim: ik heb een 4 email gestuurd naar ditzelfde email adres.

Sandorr 01-11-2022

Vind je het zelf niet raar Tim, van HelloTV dat ik mijn ordernummer via Kieskeurig moet geven? Waarom zoek je gewoon niet uit waar mijn 5 emails zijn? Daar staat precies in wat er is gebeurd, en wat de klachten zijn. Ik wil ook officieel via email antwoord op mijn klacht.
Maar als je perse mijn ordernummer wil: 831289

Sandorr 01-11-2022

Tim, ik heb je email ontvangen, en ik heb daar ook op geantwoord. Maar ik heb het vermoeden dat mijn emails niet aankomen. Misschien zit er een fout in mijn HelloTV profiel oid wat er voor zorgt dat mijn emails in een prullenbak komen. Ik kan mijn email-adres in mijn HelloTV profiel ook niet aanpassen (verwijderen en opnieuw toevoegen ofzo). Misschien is dat ook de oorzaak dat ik een foutmelding krijg als ik mijn bestelgeschiedenis op vraag.
Mijn email adres werkt in ieder geval. Getest met andere personen etc.

Sandorr 01-11-2022

beste Tim, ik heb nu al 5 emails gestuurd. Misschien moeten jullie even in jullie spam folder kijken? Niet 1 email is beantwoord.

beste tim,
Misschien kan je even een werkend whatsapp nummer geven? Dan kan ik daar mijn order gegevens doorgeven? Dat ga ik natuurlijk niet via kieskeurig doen?

Yolanda 31-10-2022

Keurig op tijd geleverd, geïnstalleerd en uitleg gegeven. Alles super geregeld. Zeer tevreden.

J. Zuijderwijk 31-10-2022

Ik werd heel goed geholpen door de verkoopster. Bij aankomst vroeg ze me even te wachten maar gaf me wel een glas water voor de dorst. Al spoedig kwam ze me helpen. Ze kon goed luisteren naar mijn situatie en wensen, en gaf een goed advies, zodat ikzelf een goede keuze kon maken voor een nieuwe televisie

Bert 31-10-2022

Werd vriendelijk ontvangen en zeer vakkundig geholpen in filiaal Groningen.
En ben heel blij met mijn aankoop,van tevoren in de winkel uit gebreid gedemonstreerd.
Top service,

jordi van eden 31-10-2022

Goede hulp bij het kiezen van de tv. Een hele goede service. ben er erg bij mee

Theo Veen 31-10-2022

Mooie ruime winkel in Rotterdam en keurig geholpen.
Mooie Samsung 55" Oled 55S9B (2022) aangeschaft.
Vandaag (31 okt.) de televisie op eigen verzoek via post.nl binnengekregen en geïnstalleerd.

e mennings 31-10-2022

zeer goede service
in mooie nieuwe winkel in duiven die niet op de site staat
en een hele goede deal gedaan

Egbert 31-10-2022

Wij zijn keurig geholpen. De vragen die wij hadden werden goed en duidelijk beantwoord.
We hebben een prachtige LG oled tv gekocht.
De installatie ging vrij makkelijk. Ook werd ons nog verschillende dingen bij de tv aangeraden oa Nw HDMI kabel, deze hebben we ook aangeschaft.
Het enige waar we wat van schrokken was dat een witte tv was. Hier hadden we niet naar gekeken, we gingen automatisch uit van zwart.
Dit moeten we nog even goed bekijken of we dit wel mooi vinden.

Kees1954 31-10-2022

Heel prettige en deskundig hulp en advies van de medewerkers. Ongelofelijk snelle bezorging. Grote keus en zeer scherpe prijzen!! A++++

Bob 31-10-2022

Ik was sinds een tijdje opzoek naar een nieuwe tv, het liefst een oled. Via het internet ben ik toen bij deze website gekomen. Vanaf begin af aan vond ik dat de website er netjes en duidelijk uit zag. Door de verschillende categorieën is het makkelijk om te zoeken.
Ik ben vandaag bij de vestiging in Utrecht geweest, ik heb voor deze vestiging gekozen aangezien deze het meest in de buurt was. Tijdens mijn bezoek ben ik erg goed en snel geholpen door een medewerker, er werd geluisterd naar mijn vraag en vervolgens werd er meegedacht en meegezocht naar de beste tv die het beste bij mij paste. De medewerker was vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig.
Tijdens de aankoop was er genoeg ruimte voor onderhandeling wat ik een zeer prettig eigenschap vond. Het is een zeer klantvriendelijk winkel die het beste met je voor hebben.
Als ik in de toekomst een nieuwe tv nodig heb kom ik zeker terug bij hellotv. Ik raad het dan ook zeker aan om een keer langs te gaan bij hellotv als je opzoek bent naar een nieuwe tv.

Peter 31-10-2022

Klantvriendelijk
Overzichtelijke winkel
Behulpzaam en vakbekwaam personeel
Goede prijzen
Artikel was op voorraad

Toine Gerrits 31-10-2022

Wat een geweldige service. Geen gepush of mooie praatjes maar een eerlijk verhaal en tijd voor de klant.
Ik kan helaas geen hoger punt dan tien geven. Hellotv wees zuinig op deze medewerkers van winkel Nijmegen.

Wim Hoving 31-10-2022

Ik heb eerst op internet rondgekeken, wat voor een soort toestel ik wilde hebben. Daarna verschillende sites bekeken. Hello tv vond ik een duidelijke site, waar je ook toestellen met elkaar kan vergelijken. Via de chat heb ik verdere informatie gekregen. Wat ik fijn vond, dat ik mijn eigen tv kon inruilen. Ik ben naar de, zeer ruim geoutilleerde, winkel in Groningen gegaan, waar ik goed ben geholpen door ***. Na de heldere informatie in de winkel van *** en het zien van de televisies, was voor mij de keuze niet moeilijk meer. Ook de mogelijkheden van verlengde garantie zijn aanwezig. Ik laat het toestel installeren door de zaak zelf. Ik heb daarom het toestel nog niet. Dus compleet is deze revieuw niet. Als de televisie afgeleverd wordt, kom ik daarom nog terug op deze review. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over Hello tv.

Update 14-11-2022
Bij het installeren van mijn Samsung tv, heb ik een bijpassende soudbar gekocht. Na de installatie heb ik nu een prima set, waar ik jaren mee vooruitkan. De communicatie met Hellotv en de installateur is uitstekend geweest. Ik heb geen enkele negatieve opmerking kunnen bedenken. Kortom: Hellotv en hun personeel verdienen een compliment. Daar kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen.