HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Noud Kwinten 07-11-2021

Wij zijn super goed geholpen door verkoper. Ik had een wens, die ik eigenlijk heel graag wilde. eerst was e.e.a. niet duidelijk, maar toen verkoper eenmaal begreep wat ik bedoelde heeft hij ons voortreffelijk geholpen schapoo voor verkoper van het filiaal in Eindhoven Ekkersrijt.

Lennard 07-11-2021

De grote beer van de zaak heeft ons vriendelijk en duidelijk geholpen was een prima ervaring .

Milo 07-11-2021

Ben erg fijn geholpen door de jongen die er al 18jaar werkt. Hij had erg veel ervaring en verstand van de tv's. Hij heeft me een leuke korting kunnen geven en ben erg tevreden de winkel uit gelopen. Dit soort aankopen kun je beter in de winkel doen dan online
Ik heb mijn Samsung tv bij plattetv in Nijmegen aangeschaft.

Caren 07-11-2021

Ik heb al een review gegeven maar was vergeten te melden dat we de tv bij platte tv in Breda hebben gekocht Een echte aanrader. goede service en uitleg.

Caren 07-11-2021

Ruime keuze aan tv's. We kregen twee keer over een zeer goede en vooral eerlijke uitleg door de verkoper. Blij met onze aankoop.

Lisette clermonts 07-11-2021

Zeer fijne uitleg ,super geholpen ,fijn personeel. Beste tv winkel van Nederland. Zeer tevreden 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tim Hoogendijk 07-11-2021

Super goede service in de winkel in Groningen. Ben erg tevreden over de uitleg en kennis ! Top winkel en top geholpen door Lloyd

Marja 06-11-2021

We waren zeer goed geholpen in de winkel in Eindhoven. De voor- en nadelen van de verschillende tv's zijn ons goed uitgelegd. De verkoper had ook echt de tijd genomen voor ons. Prima winkel!

Dasselaar 06-11-2021

Goede priizen,goed geholpen,geen negatief ding te bedenken.komen alle afspraken na die zijn gemaakt.

Sander 06-11-2021

Veel keuze mogelijkheden, verschillende merken etc, wat fijn is ter vergelijking. Kennis van werknemer gaat helaas niet verder dan vanaf de computer specificaties oplezen, met als antwoord bij een vraag hierover "dat staat dan verkeerd op onze site". Op de samsung site staan dezelfde specificaties dus dit gaf aan dat de kennis helaas ontoereikend is om verschillen tussen tv modellen uit te leggen. Jammer, met zoveel mooie tv's in de winkel valt er meer uit te halen!

Ronald 06-11-2021

keurig en zeer goed geholpen.
en deskundige informatie
bij binnen komst even wachten het was druk werd meteen door de dame koffie of thee aangeboden.
gewoon klasse.

Ger Van de wouw 06-11-2021

Ben ook nu weer super goed geholpen door een adviseur van platte tv goede uitleg gehad en ook heeft hij ons verschillende tv laten zien om de verschillen te laten zien we hebben gekozen voor een super mooie tv van Samsung super blij mee wij raden platte tv aan iedereen aan top bedrijf en niet te vergeten hebben ze ook een hele goede service thanks grote Beer

Familie Gerrits 06-11-2021

Rafaël was klantvriendelijk en heeft ons van goed advies voorzien. We zijn heel blij met onze aankoop en het advies.

Kees 06-11-2021

Ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen bij de keuze van een nieuwe tv. Ook de ondersteuning via chat en de service aan huis was top. Kortom ik kan deze zaak van harte aanbevelen.

Hoed 06-11-2021

Wat een geweldige keuze aan artikelen!
Vandaag is alles geïnstalleerd , en hoe!
Wat een vakman is die **** en nu eindelijk eens iemand die in korte tijd een duidelijke uitleg geeft van de werking van de apparatuur. Geen technisch gewauwel maar duidelijke uitleg voor iemand op digibeet niveau.

Henk&Elly 06-11-2021

Eind oktober bij Platte TV.nl in de zaak geweest ter oriëntatie en info over de aanschaf van een nw. TV.
Hierbij goed en duidelijk geïnformeerd door jullie medewerker ***.
Een paar nachtjes over geslapen en vandaag 06-11-21 ,na nog wat aanvullende info ,van ***,m.b.t. garantie etc. tot aankoop besloten .
Wij zijn super tevreden !

Caly 06-11-2021

Het eerste klantcontact met de klantenservice was top! Goede informatie en advies gekregen over de tv keuze en kijkafstand e.d. Deal rondgemaakt,bezorgen ingepland. Kwamen ook binnen de afgesproken tijd aan. Waren deskundig bezig met het ophangen. Tussendoor ook nog advies gekregen over de receiver en plaatsing van de subwoofer.

Top service! Uitleg over de tv gekregen en gelukkig hadden ze nog een extra kabel op voorraad in de bus,die er gelijk bij besteld.

Een dikke tien voor de twee heren die kwamen bezorgen en installeren.

R.Blom 06-11-2021

Mooie winkel, vriendelijke verkopers. In mijn geval Mehmed. Goed uitleg gegeven, mooie prijs gemaakt. Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Joe Vrolijk 06-11-2021

Goed geholpen, mooie deal! Gewoon goede service. Zeer tevreden. Ik raad platte tv aan

Marlene 06-11-2021

Goede, eerlijke uitleg en service. Vriendelijk te woord gestaan. Bedankt Daan uit de winkel in Eindhoven.

Frans B 06-11-2021

Mooie smart tv gekocht bij Plattetv in Amsterdam. Enthousiast en zeer vakkundig geholpen door **** en en aantal slimme tips en aanbevelingen meegekregen.En voor een hele mooie prijs. Zeer aan te bevelen voor tv en audio. Deskundigheid is een verademing vergelekenn met de verkopers van bekende winkelketens. Ben heel tevreden. Groeten Frans B

Ingrid 06-11-2021

De winkel oogt netjes en overzichtelijk. WIj zijn uitstekend geholpen door Timoty. Hij had geduld en legde alles goed uit, aangezien wij nog niet uptodate zijn wat betreft digitale systemen! Prijs/ kwaliteit werd eerlijk behandeld.
Kortom, tevreden klanten!

J. Muijen 06-11-2021

Prima geholpen bij Platte TV in Rotterdam. De site is overzichtelijk. Ik ben naar de fysieke winkel in Rotterdam geweest en de prijs was bespreekbaar. Uiteindelijk naar buiten gelopen met een tv en een goed gevoel.

henk 06-11-2021

mooie winkel en zeer vriendelijk en deskundige medewerkers
het was een beetje druk en er werd ons een kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.
J*** gaf ons een duidelijke uitleg over de mooie keus en ons keuze is de Samsung

Willem 06-11-2021

perfecte uitleg in winkel van *** in Nijmegen over de mogelijkheden die wij wilden en niet te vergeten
een mooie prijs