HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

STM 25-07-2023

Had net een omschrijving gegeven waarbij ik de winkel vergeten ben bij te voegen. Hello TV Utrecht.

W.v.Wijngaarden 25-07-2023

prachtige winkel met fijn zitplekken en daarbij nog een lekkere kop koffie, top!

STM 25-07-2023

Goede service, leuk persoonlijk gesprek, lekkere kop koffie en product gelijk meegenomen.

Tilly Dargel 25-07-2023

Op advies van onze broer zijn we naar de winkel gegaan en de indruk van de winkel was gelijk goed, mooi opgestelde showroom ruim en overzichtelijk.
Zeer vriendelijk en heel deskundig personeel die alle tijd voor ons nam (*).
Na 1 bezoek overgegaan tot aanschaf van een tv.
Besloten dat de tv gemonteerd en geïnstalleerd zou worden en toen kwam een hele vriendelijke vrolijke (#) binnen.
Wat een relaxte en fijne man , heel rustig en duidelijk uitleg gekregen.
Kortom wij zijn zeer tevreden over deze winkel en zouden dit zeker aanbevelen bij anderen.

S. Krommenhoek 25-07-2023

Daar zat ik met mijn verouderde TV, niet meer te upgraden. In de loop der tijden van alles aangesloten. Hierdoor een wirwar van diverse kabels. Maanden zat ik te dubben hoe ik een nieuw toestel moest installeren. Bij HelloTV werd, behalve goede adviezen, ook installatie aangeboden.
Geweldig!! De installateur was precies op tijd en deed uitstekend zijn werk. Alle apparaten werden aangesloten en kabels netjes weggewerkt. Er werd netjes gewerkt en alles goed uitgelegd.
Had ik het maar eerder laten doen.
Ja, als je zoals ik al 78 bent, digibeet en gehandicapt, is HelloTV een aanrader.

Kenneth 24-07-2023

Vriendelijk en deskundig geholpen
Enige min punt ter verbetering is meer van hetzelfde personeel moest redelijk lang wachten

Lex 24-07-2023

Na veel rondkijken en info verzameld te hebben weer terecht gekomen bij Hello TV om een LG tv aan te schaffen., via de chat de voor en tegens van mijn keuze besproken.
Ook de mogelijke inruil ter sprake gebracht en een deal kunnen sluiten.
Nog wat info gekregen m.b.t. kabels en extra service en geheel beklonken.
Omdat er sprake was van een inruil kon de levering in de volgen week toch al plaats vinden.
Hier over geïnformeerd via WhatsApp. en tijd af gesproken.
Medewerker belde half uurtje van te voren dat hij in aantocht was.
Na controle van de oude tv nog wat verdere info gehad over de nieuwe tv .

Ruud 24-07-2023

Geweldig goed geholpen, de verkoper luisterde goed wat we wilde weten en we kregen alle tijd en mogelijkheden om een beslissing te nemen. We gingen akkoord met de prijs van onze nieuwe Samsung.

Berend 24-07-2023

2x langs geweest;
1x oriënterend, vragen werden keurig beantwoord. Geen poging om gelijk een tv te verkopen
2x na een weekend overdenken keuze gemaakt, en een tv gekocht.
Geen opdringerige verkoop tactieken (wel sturend).
Onderhandelen is mogelijk. Voor zover ik kan nagaan is mijn verkoop prijs lager dan de goedkoopste online prijs.
Kopje koffie had er wel vanaf gemogen. Niet aangeboden maar ook niet om gevraagd.

Jos 24-07-2023

Heel netjes en geduldig geholpen in Zoeterwoude met onze keuze voor een nieuwe tv. Kennis van zaken en niet opdringerig. Tv ook heel snel geleverd.

Bart 24-07-2023

Installateur is een echte vakman, die zichtbaar lol en plezier heeft in zijn werk.

Deed zijn werk snel, vakkundig en gaf ongevraagd en gevraagd bruikbare tips.

Hij is ook nog een goede verkoper, kortom een aanwinst voor HelloTV

Alex 24-07-2023

Nette winkel,staan best wat tv’s opgesteld.
Enige wat iets minder is dat alle merken appart bij elkaar staan zo is het verschil in merk wat minder snel te zien.
Goed geholpen goede uitleg.
Super blij met mn tv.
Netjes afgeleverd op afgesproken dag

j rijsdijk 24-07-2023

groot, overzichtelijk, mooie ruimtes ,professioneel, inlevingsvermogen vd verkoper(masie) , goed vergelijkbaar soundbars en televisies, top! zo zou het moeten zijn! mooie koopbeleving!

Jop 24-07-2023

Prettige behandeling.
Toilet is te gebruiken en schoon.
Vakkundig personeel. Geholpen door xxx

Jeroen 24-07-2023

Zowel in de winkel als thuis door de installateur zeer kundig en vriendelijk geholpen. Echt meegedacht en aan de hand daarvan ook de keuze voor aantal en type speakers gemaakt. Installateur was echt een aardige gast en zeer kundig! Alles hangt superstrak en werkt perfect.

Julien 24-07-2023

Zeer klantvriendelijk, kennis van zaken, groot assortiment, zeer aantrekkelijke prijzen.
Nemen de tijd.

Johan v.d. G 24-07-2023

zeer kundig personeel, welke na goed geluisterd te hebben met verschillende opties komen. Daarnaast hebben ze de beste prijzen of worden deze aangepast aan de concurrentie mocht dat in een andere winkel een zelfde toestel voor minder worden aangeboden. Wij, kopen hier al jaren en blijven zeer tevreden over deze organisatie.

Peter de Wit 24-07-2023

Heel goed geholpen door hello tv en goede prijs voor tv en het assortiment is prima ,als je wat wil vragen binnen een paar minuten antwoord.
En ook voor inruil producten een zeer goede prijs.
Ik heb ook mijn collega,s geadviseerd daar te kopen.

Nieuwenhuis 24-07-2023

De winkel ziet er provisioneel uit. De medewerker heeft heel veel kennis van het product, en weet waar hij overpraat. Hij is niet opdringend, want we konden rustig nadenken en zijn pas twee weken later terug gegaan naar de winkel en toen stond het aanbod ook nog. Dus je hoeft niet gelijkt te beslissen. Dat soms bij andere winkels wel is.

C. 23-07-2023

Onlangs hebben mijn partner en ik een nieuw huis gekocht. Daar hoort natuurlijk ook een nieuwe tv bij. Online zagen we dat er een hello tv winkel bij marconiplein zat. Wij kwamen eigenlijk alleen om even te kijken naar ons toekomstige formaat. Toen kwamen we Masie tegen. Hij luisterde goed naar onze wensen en nam ons ook mee door winkel. Uiteindelijk hadden we geen reden meer nodig om nog een keer terug te komen voor de koop. Dankzij Masie zijn vakbekwaamheid kon mijn man een keuze maken en hebben wij nu een prachtige nieuwe tv.

Bedankt Masie en ga zo door. We komen je graag nog eens bezoeken!

Jasper 23-07-2023

Zaterdag in de winkel in Groningen geweest om mij te oriënteren. Een fijne rustige ongedwongen sfeer met uitstekende adviezen. We hadden twijfel over het formaat van de tv, dus de service dat we de tv tot 4 weken na aankoop nog om konden ruilen voor een groter formaat gaf wel de doorslag.

Nico 23-07-2023

We zijn geholpen door een monteur van de winkel in Zoeterwoude deze was zeer vriendelijk en erg professioneel zeer netjes geholpen en duidelijke uitleg gewoon super

MB 23-07-2023

vriendelijk ontvangen in de winkel en zonder druk vanuit de verkoper over zo`n beetje iedere aanwezige tv volledige uitleg gehad, vervolgens bij de concollega gaan kijken omdat we ook daar een mooi aanbod hadden gezien. Toch terug naar Hellotv voor wat extra advies omdat daar de verkoper veel, veel meer kennis van zaken had en we dus beter een weloverwogen keuze konden maken,

jo 23-07-2023

je wordt vakkundig van advies voorzien en ze nemen ook de tijd voor je om een keuze te maken

Simone 23-07-2023

Hele nette service en goed kunnen overleggen over de prijs, keurig geholpen