HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marc van Schijndel 02-06-2023

Hele mooie winkel. Mensen hielpen mij goed met het uitzoeken! Uiteindelijk hele fijne boxen!

Fred 02-06-2023

Bij hello tv in duiven netjes te woord gestaan door Ronald.
De service om je oude tv mee te nemen was voor mij belangrijk aangezien de 75 Inc niet in de auto paste .
Wachten op de nieuwe 85 inch voor levering

R. D. van Eck 02-06-2023

Bij deze winkel kan je bijna voor de deur parkeren met de auto. En na aankoop loopt de verkoper mee met de tv. Alles wordt duidelijk uitgelegd. de tv is makkelijk te installeren en het beeld is enorm goed.

M.van.kleef 02-06-2023

Gewoon goede service vooral van vandaag besteld morgen in huis perfect gewoon. Zowel aankoop in een winkel gedaan als online gewoon netjes verzorgt en verpakt.

J. Hollander 02-06-2023

Mooie zaak, Goed advies en hulp bij kiezen welk toestel er het beste bij mijn wensen paste.

Martin 02-06-2023

Op zoek naar een nieuwe TV kwam ik uit bij HelloTV. In eerste instantie heb ik via de chat informatie ingewonnen. Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen en kreeg goede adviezen. Ik vond het prettig dat er geen druk werd uitgeoefend om snel een deal te forceren.

Omdat ik toch nog twijfelde aan de maat en het type van de nieuwe TV ben ik, mede door de goede ervaring op de chat, gaan kijken bij de HelloTV winkel in Rotterdam. Het heeft wat mij betreft toch een meerwaarde om een product in het echt te zien in plaats van alleen een foto online.

Ook hier werd ik goed geholpen en werden de verschillen tussen de modellen goed uitgelegd.

Op basis van deze ervaringen de TV gelijk in de winkel aangeschaft nadat we een goede deal gemaakt hadden. Ik vind het ook een pluspunt dat HelloTV televisies inruilt.

Robert 02-06-2023

Ontzettend fijne ervaring met HelloTV. Fijn geholpen door Thoren en een leuke deal gemaakt! Daarna kwam Davy de TV brengen. Omdat ik er toch nog een beetje tegenop zag hoe de tv aan de muur te plaatsen had ik gevraagd of hij nog tijd had hem ok te installeren. Daar had hij nog wel tijd voor! Super zeg. Top werk en niets was teveel. Bedankt, ik ben erg blij met het resultaat!

Wendy 02-06-2023

Goed en zeer vriendelijk geholpen bij hallo tv in Rotterdam. Nuttige en deskundige informatie gekregen en een goede deal kunnen sluiten.

Tarek 01-06-2023

Hele fijne service. Martijn heeft snel en goed onze nieuwe TV opgehangen aan onze betonnen muur. Vakkundig te werk gegaan en ook alles netjes achter gelaten. Zeer tevreden. Martijn was verder ook zeer vriendelijk en openhartig.

G.Rietbroek 01-06-2023

Geen webshop gebruikt maar naar de winkel gegaan. Personeel vriendelijk, behulpzaam en kundig. Alleen werd de tv alleen bezorgd en niet geïnstalleerd

Raymond 01-06-2023

Vandaag Philips tv gekocht zeer vriendelijk en goed geholpen .de verkoper nam alle tijd om ons alles goed en zeer bekwaam uit te leggen.

Wouter 01-06-2023

Fijne verkoopervaring. Verkoper dacht goed mee en hebben samen naar verschillende mogelijkheden gekeken. Uiteindelijk voor groter en duurder model gekozen dan vooraf bedacht, maar tot op heden geen spijt van. Pré vonden wij ook dat jullie ook eigen/elders aangeschafte apparatuur ophangen. Montage was top. Zeer net en professioneel gewerkt. Kabels fantastisch weggewerkt dmv kabelgoot. Ook geduldig in advies en laten zien hoe tv-beugel en tv werkt. TV hangt prachtig aan de muur, incl soundbar.

A.J. Oosting 01-06-2023

Erg goed geholpen in de winkel! De monteur heeft de TV prima geïnstalleerd in mijn woning. De Samsung TV 75 inch voldoet aan al onze wensen. We zijn blij met de aankoop.

Lukassen 01-06-2023

Wij zijn bij verschillende zaken geweest en nergens geslaagd tot we bij hello tv kwamen bij een kopje koffie snel en goed geholpen met duidelijke uitleg en advies wat zeker helpt bij een keuze maken voor de juiste tv .
Evenals het laten bezorgen ,ophangen en installeren door pepijn van hellotv .
Snel en vakkundig en supervriendelijk!
Wij zijn om ! Toppers 👍

Bas 01-06-2023

Was even wat onderhandeling maar zeer tevreden met de uitkomst. Flinke korting op een duurder model waardoor dit zeer interessant was. Dit samen met de verlengde garantie en een dag later in huis perfect!

Kees Jansen 01-06-2023

Prima service, Was op de afgesproken tijd aanwezig. Heeft keurig netjes en naar tevredenheid alles opgehangen en aangesloten.
Zeker aan te bevelen 👍

Kees 01-06-2023

We hebben een mooie tv uitgezocht bij Hello tv een Philips ambilight 65 inch 4k tv.
We konden onderhandelen voor de laagste prijs, toch nog 150 eraf.
Besteld en de volgende dag in huis,we kregen een SMS enige tijd voor de tv bezorgd werd.
De tv hangt nu aan de muur en het beeld is een plaatje, we hoefden weinig in te stellen want hij was bijna direct scherp,kortom zeer tevreden.

Cynthia 01-06-2023

site prima, naar aanleiding hiervan in de shop van Breda geweest. Fijn geholpen (goede uitleg + tips).
Bezorging prima, sympathieke jonge man. Alles geïnstalleerd en goed uitgelegd :)

Heel tevreden met TV (LG) kan uiteraard nog niets zeggen over duurzaamheid etc.

Kees Jansen 01-06-2023

Prima en netjes gewerkt ✔️ Op de afgesproken tijd stond de monteur voor de deur. Erg tevreden 👍

Pmm Lelieveld 01-06-2023

De installatie door mh is 👍 goed uitgevoerd . Alles goed opgeruimd en ruim de tijd genomen voor uitleg van de tv. Ben super blij met de tv en service van Hello. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima winkel, een aanrader. 01-06-2023

Mooie winkel met grote keuze, meeste producten zijn op voorraad dus kun je direct meenemen. Vriendelijk personeel, ik heb al mijn audio en videoproducten gekocht in de winkel in Utrecht

Stratosfeer 01-06-2023

Heb 31 mei 2023 2x de Sonos Era100 bij Hello(TV) in Groningen bij Andre gekocht. Met name het gegeven dat men ook inruil doet van oudere spullen die nog in uitstekende staat zijn deed mij besluiten met hen zaken te doen. Daarnaast hebben ze een uitermate klantgerichte houding en zijn erg service gericht om de wensen van de klant maximaal te bedienen. Kortom ik hello(TV) van harte aanbevelen.

Sidney 01-06-2023

De klantenservice is geweldig , de prijzen van de televisies is ook helemaal oké.
De bezorging was op tijd ,al zouden ze mij bellen als ze naar mij onderweg waren.
Dus ik had nog geen plaats gemaakt voor de tv.
Waarom ik een cijfer 8 geef en geen 10 ?
De jongen van de bezorging was vriendelijk , maar had nog nooit een schroefje vastgehouden.
Ik had verwacht dat hij wel wist waar hij mee bezig was , maar moest zelf kijken hoe ik de 86 inch tv uit de doos moest halen.
Deze jongen wist nog niet eens hoe de voet onder de tv gemonteerd moest worden.
Dus heb ik het voortouw maar genomen .
Raar omdat op de site incl. Monteren en installeren staat aangegeven.
Verder was er voor de aanschaf van de tv gebeld met de klanten service om te vragen of de tv dolby atmos ondersteunt.
Dit zat volgens de juffrouw niet op de tv.
Terwijl op de officiële site van lg wel stond dat de tv dit ondersteunt .
Uiteindelijk ondersteunt de tv dit wel.
Dus het personeel en klantenservice van hello tv mogen wel wat meer scholing krijgen.
Verder tevreden over de pixel verzekering die ik kon af sluiten.
Dit geeft een geruststelling.

Marco 01-06-2023

Super goed geholpen met onze nieuwe tv!
Door de goede service en klantvriendelijkheid, hebben wij hier onze nieuwe tv gekocht

Joop 01-06-2023

Uitstekend geholpen met informatie en advies. Duidelijk en snel afgewerkt.
Vlotte levering en deskundig geïnstalleerd.