HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lars 24-10-2020

MB uit Eindhoven heeft ons top geholpen. Een mooie sonos set uitgezocht door de kennis en kunde binnen platte tv.

Wij komen zeker terug!

Hs 24-10-2020

Helemaal top! Vriendelijke en vakkundige installateur ! Alles goed uitgelegd, netjes gewerkt en ook nog helemaal Corona proof! Wij zijn heel erg tevreden !!!

Selwin 24-10-2020

Klantenservice was zeker goed, alleen kwam de tv kapot aan.
Het proces dat je daarna moet doorlopen is langdurig.
(tv opsturen en opnieuw ontvangen etc)

Erwin 24-10-2020

Ondanks de grote drukte in de winkel werd er uitgebreid tijd voor ons genomen en super met ons meegedacht.

Pascalle 24-10-2020

Vandaag een mooie set van Sonos aangeschaft bij Platte TV in Eindhoven. Goede en fijne service door MB. Goed geholpen en tevreden over de expertise.

Teunis Schouten 24-10-2020

Mooie winkel op een fijne locatie.
Ik ben eerst heel goed online geholpen en geadviseerd door Sabrina, die mij met een super deal heel blij heeft gemaakt.
Daarna in de winkel in Eindhoven keurig geholpen en geadviseerd door Thijs.
Wat een super team bij Platte TV.NL. met geweldige deals.

Mike 24-10-2020

Goede aanbieding met laagste prijs. Zeer snelle levering.
De Philips 50PUS7805 geeft een goed en vloeiend beeld. Ook het geluid is goed genoeg. Het is het voordeligste model met Ambilight. Echt veel beeld voor je geld. Het enige "nadeel" is het VA scherm, waardoor de kijkhoek merkbaar beperkt is. Je moet echt voor de TV gaan zitten. Het contrast/zwartwaarde is met dit scherm natuurlijk wel goed voor elkaar.

peter alki 24-10-2020

niet goedkoper, wel laagste prijsgarantie....goed overleg, ook met inruil eerder gekochte tijdelijke gebruikte tv in afwachting van 48inch OLED.
vriendelijke bediening, wordt tijd genomen bij telefonische vragen bij installatie thuis.

Rosanne Claassen 24-10-2020

Erg fijn geholpen door Shivan in de vestiging in Eindhoven!
Hele duidelijke uitleg en erg aardige verkoper. Kundig advies en voelt niet opgedrongen. Super!!

Anja 24-10-2020

Op zoek naar een nieuwe tv zijn we via google bij Platte TV uitgekomen . Filiaal in Son Ekkersrijt . Waar een jong team klaar staat om alle vragen te beantwoorden en je helpt en adviseert bij je zoektocht . Dit alles met eventueel een vers kopje koffie /thee in een ongedwongen sfeer.
Deskundig, geduldig en spontaan met een zeer goede services .
Met speciale dank aan Marco !
Jari hier is de verdiende 10 die jullie echt verdienen en die ik beloofde . ;)
Zoek je een fijne winkel voor tv's met ruime parkeer mogelijkheid en goede aktie's en zeer veel keuze aan merken en types dan kan ik dit filiaal van harte aanbevelen !

Bridget Solomon 24-10-2020

Het was een hele fijne winkel, met vriendelijke medewerkers. Ze hebben mijn televisie op tijd, en veilig hier gebracht met een auto. Ze geven goeie uitleg over de televisie zoals, hoe je er mee om moet gaan. En als je vragen hebt kunnen ze dat gemakkelijk beantwoorden. Als je ooit een televisie wilt halen, raad ik het je aan om het te halen met deze winkel.

Anoniem 24-10-2020

Via de website van platte tv naar filiaal in Zoeterwoude gegaan.
Ik ben door J** uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij mijn aanschaf van een nieuwe samsung Qled tv en soundbar.
J*** nam zelfs de tijd om samen de cashback actie in orde te maken.
Ivm de vertraagde levering van mijn meubels kon ik de tv nog niet laten bezorgen .Gevraagd de tv zolang voor mij in het magazijn te zetten ook dit was geen enkel probleem.
Dikke pluim voor J**en de service van filiaal Zoeterwoude.
Ga zo door!!!

Mark 24-10-2020

Prima geholpen! Vooraf in de chat al over de prijs gehad. In de winkel verder de tv bekeken en keurig te woord gestaan

Mario 24-10-2020

vakkundige uitleg en prettige medewerker, verder overzichtelijke winkel centraal in het centrum gelegen

Peter 24-10-2020

Via een online chat een mooie deal kunnen maken en daarna mijn Sonos producten in de winkel opgehaald. Ben heel vlot en goed geholpen, zowel online als in de winkel. Ik kijk altijd eerst bij Platte TV voor de beste elektronica deals! Dat loont!

hans d 24-10-2020

vriendelijk en vakkundig geholpen , nette overzichtelijke winkel in Amsterdam

Ronald Blom 24-10-2020

Fijne winkel met fijne Sander K ..
Hij heeft mij super voorgelicht en alle informatie gegeven die ik wilde..
Sander K dank jewel ...

KH 24-10-2020

Heel erg goed geholpen door T**, vriendelijk, geduldig en nam alle tijd om vragen te beantwoorden. Goede service en komt afspraken na, wij zijn zeer tevreden !!!

Patrick 24-10-2020

Super goede service gehad in de winkel in Nijmegen. Ik werd geholpen door Y en hij heeft ervoor gezorgd dat we de Samsung voor de beste prijs hebben gekregen. Op internet was de tv nergens goedkoper te vinden. Het is de 4e tv die we hier gekocht hebben en elke keer twijfel ik om gewoon via internet te bestellen maar uiteindelijk ben ik toch blij met het advies in de winkel.

Rik 24-10-2020

Goede service in winkel en via chat op de website. Prachtige aanbieding gekregen bij de aanschaf van beam, one en move van Sonos. Ga hier vaker heen.

Mw. Te Vreden 24-10-2020

We werden uiterst prettig geholpen in de winkel. Met een kopje heerlijke cappuccino erbij, zijn we de onderhandelingen aangegaan. Eigentijds maar bovenal verrassend! De levering aan huis was al een kleine week later. Prima uitleg over installatie en onderhoud. Nu genieten we van prachtig beeld en geluid in ons huis. Dankjewel!!

Arno van Leeuwen 24-10-2020

We zijn in utrecht heel prettig geholpen door Danny.
Hij vroeg goed door wat onze wensen waren en daar hebben we naar volle tevredenheid een goede keuze door kunnen maken.
Ga zo door. Top service.

Ron 24-10-2020

Goed advies en klantvriendelijk geholpen. Bij het in en uitladen van de oude en nieuwe tv ook top geholpen.

Js 24-10-2020

Op ons gemak rond kunnen kijken voor we geholpen werden. De winkelbediende heeft ons goed kunnen helpen met de keuze van welk toestel voor ons de beste keuze was, en was zeer geduldig.

Merel 24-10-2020

Ontzettend vriendelijk, je voelt je hier als klant geen nummer en er wordt echt de tijd voor je genomen