HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

A3 27-02-2022

Prettige bediening en heldere uitleg. Zeer uitgebreide winkel met genoeg keus en alles tastbaar.

Hendriks 27-02-2022

Nette winkel en zijn erg goed geïnformeerd over de tv die wij hebben gekocht.
duidelijk laten zien wat de verschillende tv's er zijn en wat led en oled is.
Wij hopen veel plezier te hebben van onze aankoop

Henry B 27-02-2022

Vandaag geweest bij Platte TV in Amsterdam en geholpen door verkoper.
2 TV's gekocht en volgende week terug voor BBQ en eventueel nog wat andere zaken.
Prima en snel geholpen door verkoper, aardige goser met goede kennis en advies

Sjaak 27-02-2022

Ik heb goed kunnen onderhandelen (chat en mail) over de prijs, en werd in de winkel (Rotterdam) vriendelijk geholpen.
Ik heb hier de perfecte tv voor mij gevonden.

C.W.W 27-02-2022

Rectificatie voor PlatteTV Utrecht
Review van 25-2-2022
Ik wil even recht zetten dat de e mail die verzonden is aan platteTV niet aangekomen is in de mailbox van platteTV volgens de medewerker die contact met ons zocht.
En dat niet opgenomen is tijdens het bellen naar platteTV op zaterdag dat kan komen dat het op zaterdag erg druk kan zijn in de winkel daarvoor hen excuses.
Ook hiervoor de TV gekocht bij platteTV in Arnhem daar was het op zaterdag ook erg druk in de winkel.
(Is eigenlijk ook wel te begrijpen dat je niet kan opnemen tijdens een gesprek met een klant daarvoor ook mijn excuses.)
Door deze miscommunicatie ga ik van een 7 naar een 10 voor platteTV Utrecht.
En niet te vergeten door de vriendelijke en de deskundigheid voor de uitleg van de verkoper die ons geholpen heeft aan een mooie 65 inch Philips TV.

Review 25-2
Aardige en vriendelijke verkoper.
Alleen jammer als ik een e mail verstuurt voor de desbetreffende verkoper dat ik daar geen antwoord op krijgt.
En dat ik op de zaterdag op verschillende tijden naar platteTV Utrecht belt en gewoon niet opgenomen wordt.

Eduard 27-02-2022

Goed geholpen door verkoper in de winkel. Ik wist al wat ik ongeveer wilde, dus hij had al snel door dat ik kwam voor een goede prijs en snelle levering. Dat heeft hij voor mij kunnen regelen.

Bij levering heeft verkoper mij nog extra helpen besparen door te wijzen op de mogelijkheid dat de TV misschien zou passen op het ophangsysteem dat ik nu heb. Dat is nog eens service!
In de drukte was hij vergeten de schoonmaakspray nog uit de wagen te pakken. Maar die heeft de winkel mij gewoon toegestuurd.

Deze winkel geeft top service en ik raad zéker aan om deze winkel te overwegen. Mijn vertrouwen in hen is echt groot, omdat ze je niet van alles proberen aan te smeren, maar echt kijken naar wat je nodig hebt. Mét een top service.
Chapeau!

Rob 27-02-2022

Platte TV deed mij een goede aanbieding voor de LG OLED tv en ruilde bovendien mijn oude plasma tv in. Bezorging verliep vlotjes!

Sharon Roggeveen 27-02-2022

Erg goed geholpen vandaag door verkoper in Utrecht. Eerlijk advies en doordat we meerdere producten kochten nog een mooie prijs van kunnen maken.

Paul 27-02-2022

Op advies van mijn zoon, die zijn TV ook bij Platte TV had gekocht en een prima service kreeg, ben ik naar locatie Rotterdam gegaan. Ik ben daar geholpen door verkoper , zeer gedreven en enthousiaste man, naam alle tijd en door een rondleiding in zaak heb ik alle mogelijkheden kunnen zien en met een prima uitleg. De winkel is erg groot en oogt nog niet af maar door die grote lopen de klanten elkaar niet in de weg.

Yvonne 27-02-2022

Supervriendelijke verkoper die zonder problemen ons alles heeft uitgelegd. Hij nam alle tijd en ondanks dat er meer klanten stonden te wachten gaf hij ons niet het gevoel dat we haast moesten maken.
Een tv koop je niet iedere dag en het is fijn als er dan iemand met verstand van zaken je erin begeleid.

PRTh Janssen 27-02-2022

Vakkundig en snel geholpen. Verkoper heeft mij uitstekend geholpen. Zowel in de winkel als in de chat. Door de ruime voorraad kunnen zij snel leveren. Topwinkel !

fam versluis 27-02-2022

heb onze tv online gekocht bij platte tv .Ben via de chat keurig geinformeerd . wegens succes en drukte van platte tv is hij na 3 weken wachten gisteren gemonteerd en geinstalleerd . het was het wachten waard . hele aardige monteur was keurig op tijd , en op zaterdag . Uitleg was prima en hij heeft netjes gewerkt .

John&Petra 27-02-2022

Wij zijn in filiaal Den Bosch geweest. Het filiaal is makkelijk te bereiken en je kan voor de deur parkeren. We zijn geholpen door Collin, die nam alle tijd voor ons en heeft ons in begrijpbare taal de verschillen tussen o.a. Q-led en O-led uitgelegd. Samen zijn we tot de juiste tv gekomen voor onze situatie (lichtval etc) en budget. We zijn dus uiterst tevreden!

Paul 27-02-2022

Klant staat in alle opzichten voorop. Werd goed geluisterd, professioneel advies gegeven en goed gecommuniceerd over levertijd. De doos met de TV werd zelfs naar de auto gebracht.

Denis 27-02-2022

Supervriendelijk geholpen en geadviseerd om tot de juiste keuze van onze nieuwe TV te komen. Erg blij met onze nieuwe LG!

Henk 27-02-2022

Super leuk geholpen door Danny hij legde alles keurig uit. We hadden nog nooit gehoord van deze winkel via Google kwamen we hier terecht.

Ellie Oorschot 27-02-2022

Ben hier prima geholpen, ook een erg leuke deal kunnen maken. Nadat ik wat moeite had met het instellen van mijn aankoop ben ik telefonisch ook weer erg goed geholpen.

Eddy Roberti 27-02-2022

Vind dat we fantastisch geholpen zijn door Danny prachtige tv en soundbar gekocht komen zeker terug

N de Neve 27-02-2022

Goed geholpen in Eindhoven door Daan.
Hij heeft ons duidelijk, zonder teveel moeilijk termen te gebruiken , uitgelegd wat het verschil is tussen verschillende soorten beeld en geluid qualiteit. 4 k , Qled , minileds, surround werd duidelijk in de verschillende schermen. Zo konden we een goede keuze maken

FGJ Rasing 27-02-2022

Gekozen omdat wij al weer jaren geleden ook een tv bij jullie hebben aangeschaft en dat ook toen goed bevallen was.
Wij zijn door een jongeman met een bril, veel pratend, prima geholpen en geadviseerd. Als ook de levering en service straks van deze kwaliteit is dan is de 9 helemaal op zijn plaats.

André 27-02-2022

Eerst via Livechat contact gehad omtrent aanschaf TV. Ik wilde de TV graag op zeer korte termijn thuis hebben. Was allemaal mogelijk, hadden de TV op voorraad in winkel Zoeterwoude. Volgende dag opgehaald. Bij binnenkomst werd de combinatie deal aangeboden ( we kwamen met z'n tweeën). We liepen een uur later met twee TV's de winkel uit met een interessante aangeboden deal!! Leuk en enthousiast geholpen door de medewerkers.

Jim 26-02-2022

Mede door fijne en goede service en advies van Bjurn was in trotste eigenaar van nieuwe mooie tv. Zeer goed geadviseerd incl. Benodigdheden.

Joyce 26-02-2022

In de winkel in Utrecht supergoed geholpen en een mooie prijs gekregen voor mijn nieuwe versterker.

T.J.M. Bulk 26-02-2022

Goed bereikbaar, ruime winkel vriendelijk personeel en ook verstand van zaken. En ook een prima site.

frans 26-02-2022

personeel loopt er zeer netjes bij en werden zeer goed geholpen!
op al mijn vragen werd direct geantwoord zonder 1 euh dat moet ik even na vragen zoals bij de mediamarkt
ook bij binnenkomst netjes begroet en kijk gerust even rond en niet van' hallo zoek je een nieuwe tv als je wat vind ik ben daar??? met andere woorden tot de volgende keer TOPPERS