HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Niels 10-07-2022

De verkoper heeft zeer passend advies gegeven over de diverse 55 inch modellen en merken waarbij uistekend geluisterd is naar mijn wensen. het advies bevatten veel handvatten gebaseerd op mijn situatie ( waar komt het scherm te hangen , wat kjikt u , wie is uw provider , wordt een game console aangesloten etc). zeer tevreden.

HARRY 10-07-2022

De grote winkel ziet er fantastisch uit je werd uitstekend geholpen en een uitstekende uitleg gekregen. Hier kom ik zeker terug

Wal Willems 10-07-2022

TV gekocht bij Hello TV in eindhoven, heel snel en vakkundig geholpen door verkoper Geven. Bij thuiskomst bleek het installeren toch een klein probleem voor mij. Even gebeld voor ondersteuning. Werd even daarna terug gebeld door verkoper en die heeft mij probleemloos geholpen bij de installatie. Heel erg bedankt, verkoper is een topper en hello TV een echte aanrader. super!

Frank C 10-07-2022

Heel goed en deskundig advies van verkoper in Den Bosch en de persoon die de tv heeft geleverd en opgehangen en aangesloten ( naam onbekend ) heeft het ook super gedaan. Echt een aanrader deze firma. Helemaal top!

rene hhh 10-07-2022

een samsung soundbar gekocht en zeer goed geholpen door David .de samsung HW Q 990B heeft een zeer mooi geluid met een mooie volle Bas

JJG jonker 10-07-2022

je wordt snel en vriendelijk geholpen en de prijzen zijn daarbij ook "vriendelijk" zo kijken ze meestal of er ergens nog wat korting kan worden gegeven ook al zit dat natuurlijk bij de prijs in (zij worden er niet minder van) maar voor de koper geeft het toch goed gevoel. vorig jaar een TV aangeschaft en nu een tuner-versterker.

J.G. Polman 09-07-2022

Ik beveel zeker dit bedrijf aan omdat ik door de verkoper vakkundig en beleefd geholpen ben.

Bryan van leeuwen 09-07-2022

Verwelkomt met koffie en goeie service.
Ik moet de tekst langer maken dus typ maar wat

Jan van der Ven 09-07-2022

Eerlijke antwoorden op eerlijke vragen en voldoende ruimte om na te denken en af te wegen. Voel me gehoord en begrepen en het advies van Boris in de vestiging Son was professioneel en vriendelijk!

Top!

Sander den Hoedt 09-07-2022

Offerte aangevraagd deze was 5 dagen geldig, ik was paar dagen te laat maar kreeg de televisie toch voor de offerte prijs. En netjes geholpen door verkoper l.

Meike de Haas 09-07-2022

Weber gas-BBQ gekocht en in elkaar laten zetten. Geweldige service, goed geholpen. Binnen 5 dagen werd onze nieuwe BBQ zo het terras op gereden. Heel blij met onze nieuwe BBQ en allesvoorbbq.nl. Aan te bevelen!

JochemT 09-07-2022

Verkoper (man met baard & bril) heeft ons goed geholpen. Hij drong zich niet op en heeft de verschillende optie uitgelegd. Met de wensen die we hadden een mooie aanbieding gedaan.

Freek 09-07-2022

Klant vriendelijk en service gericht geholpen. Met een scherpere prijs de winkel uit gegaan met deze mooie TV

Wolter 09-07-2022

Zeer prettige webshop met als voordeel dat ze ook over fysieke winkels beschikt.
Bij de aanschaf van de nieuwe TV goed geholpen via de chat en een mooie korting aangeboden gekregen.
Helaas voldeed de TV niet aan de verwachtingen vanwege software-issues. Hierover contact gehad met de klantenservice via chat, afspraak dat ik teruggebeld zou worden en deze afspraak is netjes binnen 24 uur nagekomen.
Telefonisch de problemen gemeld aan de medewerker met de wens de TV om te willen ruilen, waarvoor een nieuwe deal gemaakt werd. Via de eigen planning een afspraak gemaakt voor omruilen en ook dit ging probleemloos. Omruilen werd uitgevoerd door eigen medewerkers.
Zeer kundige en correcte aftersales afdeling!

Dick 09-07-2022

Heb onlangs een nieuwe 4k Samsung tv gekocht bij hellotv in den bosch. Zeer nette winkel met vriendelijk personeel. Ben geholpen door Collin die eerlijk en deskundig advies gaf. Zeer tevreden over de aankoop en bedankt voor het sjouwen van de tv in auto. Goede producten en uitstekende service. Bedankt 👍

Miranda 09-07-2022

Goed advies gekregen. Uitleg prima en fijne benadering. De TV is precies wat ik wilde hebben. Top gedaan X 👍

Thea 09-07-2022

Vorige tv ook hier gekocht (platte tv). Reden is de klantvriendelijkheid en service. Er word meegedacht over mogelijke opties. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed

Willem 08-07-2022

Kan geen minpunt bedenken!!! Alles goed, aardige medewerkers, geen haast klusjes,alles perfect, zoals het hoort natuurlijk, al hebben veel bedrijven dit niet door!!! Hello tv WEL!!!

Jo 08-07-2022

Netjes geholpen, maar uiteindelijk heb ik toch te veel betaald, of te snel gehapt. Per app kreeg ik een aanbod van 369 euro, waar ik mee akkoord ben gegaan. Later zag ik in de mail dat ik een aanbod van 349 euro had. Helaas....

Vorwerk 08-07-2022

Afgezien van een klein drempeltje in het begin verliep het kiezen van de juiste TV voorspoedig. Wij zijn blij met onze schitterende aankoop.

Gerbia 08-07-2022

Geweldig geholpen door Stephano legt alles keurig uit en laat dit ook zien en horen. 1 onderdeel moest uit een ander filiaal komen werd keurig zoals afgesproken de volgende dag afgeleverd.

Willem 08-07-2022

Vandaag een nieuwe soundbar met subwoofer bij hello tv gekocht, ik ben zeer tevreden over de manier waarop de verkoper ons heeft geholpen en de verschillende mogelijkheden aan ons heeft uitgelegd en ons naar de juiste keuze heeft begeleid. Deze winkel is zeker een aanrader wat ons betreft.

carricfergus 08-07-2022

eigenlijk helemaal goed in alles tot nu toe: mooie TV, goeie prijsdeal, snel bezorgd, uitstekend geïnstalleerd - dank aan Pascal !!

G. De kort 08-07-2022

Ik ben bij de winkel in Breda geweest, één keer voor informatie en één keer voor de aanschaf. Beide keren door verschillende verkopers geholpen.
Ze lieten me eerst rustig kijken en daarna ben ik voorzien van goede informatie. Ze namen goed de tijd voor me, geen gedram.
Ik had niet het idee dat ik naar een bepaald product werd gestuurd maar wel naar mijn eigen keuze. Dat is wel eens anders.
Prima ervaring bij deze winkel.

Frank 08-07-2022

Ter zake kundige medewerker ...... van winkel Groningen met gedetailleerde kennis van de TV: vriendelijk en professioneel