HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan de Haan 24-11-2022

Zeer klantvriendelijk ontvangst door de gastvrouw. Daarna uitstekend geholpen door Bjurn.

steenhuis 24-11-2022

wij zijn zeer tevreden over deze winkel, we hadden er nog nooit van gehoord, we zochten een soundbar en zijn daar zeer vriendelijk en goed geholpen. de keus was daardoor snel gemaakt en we genieten voluit van onze aanschaf. zeer makkelijk te installeren en werk meteen goed.

Kevin 24-11-2022

Fijne winkel, deskundig en eerlijk advies. Tevens het goedkoopste van alle aanbieders van de TV die ik gekocht heb. Aanrader!

Peter.C 23-11-2022

Goede aanbieding.perfecte begeleiding in het koopproces en erna.snelle en duidelijke reactie van service team

Peter 23-11-2022

Lg Oled tv voor een mooie prijs. En echt de andere dag in huis.. Dus top. En nergens anders goekoper dan bij Hello

RB 23-11-2022

Goed geholpen en goed advies in de winkel in Utrecht vandaag. Twee mooie tv’s gehaald voor ook nog eens een goede prijs. Dankjewel N.!

Cliff 23-11-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop waarbij er snel contact is met een medewerker die mij zeer kundig heeft geholpen.

Roger 23-11-2022

Goed geholpen en een goede aanbieding gekregen.Alleen niet teveel mails sturen.

Marcel 23-11-2022

Monteur A heeft met veel enthousiasme vandaag onze TV geïnstalleerd en daarnaast is hij vriendelijk en zeer zakenkundig. Top monteur!

Hob 23-11-2022

Hello TV, heeft een groot assortiment van TV en Audio apparatuur. De medewerkers van HELLO TV zijn deskundig en nemen voldoende tijd om je helpen.

dick van der wolf 23-11-2022

Prettige winkel in Utrecht.Heb goede en prettige uitleg gehad van Danny.Ben tevreden over de goede uitleg en manier waarop ik ben geholpen.Was voor mij een zeer waardevolle benadering en ben wel duurder uit gekomen dan ik van plan was maar dit kwam mede door de verschillen die duidelijk werden uitgelegd door Danny.No nog even afwachten als de rv er is of het bij mij thuis ook inderdaad zo mooi er uit ziet als in de winkel.
Gr.Dick

Keizer 23-11-2022

Ik werd goed geholpen , goed advies, vriendelijke verkoper niet opdringer en eerlijk

Duponnetje 23-11-2022

Vanmiddag een aangenaam bezoek gebracht aan de winkel in Groningen. Wij zijn geholpen door Henk-Jan. Hij had goede kennis van zaken en heeft ons goed kunnen voorlichten. Had antwoord op al onze vragen. De winkel ziet er netjes en verzorgd uit. We zijn naar tevredenheid met een prachtige TV naar huis gegaan.

Nick 23-11-2022

Open en eerlijk geholpen op een fijne manier , aankoop gedaan via de chat op de website. Aanbieding met link snel in de mail, nu in deze drukke tijd ook vlotte levering.

Leen 23-11-2022

in de winkel informatie ingewonnen voor een nieuwe soundbar
Keuze gevallen op een Samsung HW-Q990B
Thuis nog het 1 en ander nagelezen
Bestelling geplaatst via whatsapp dat verliep
Prettig, snel en correct
Soundbar volgende dag in winkel afgehaald, stond zoals besproken keurig klaar en de koffie ook.

Soeradj 23-11-2022

Zondag naar deze winkel geweest. Netjes geholpen, geen haast ook al was het best druk. Alle vragen werden netjes beantwoord en goed uitgelegd. Nog bedankt ervoor.

Jan 23-11-2022

Deze winkel kwam ik tegen op de site van kieskeurig en heb via de chat enkele vragen gesteld en kreeg gelijk antwoord. De adviezen online waren goed en ik kreeg een mooi aanbod. We zijn naar de vestiging in Amsterdam gegaan en werden hier zeer vriendelijk verwelkomd en nadat wij ons hier verder hadden georiënteerd, hebben wij deze keus gemaakt. Het is echt een sieraad in de huiskamer, prachtige kleuren en contrast.

bert 23-11-2022

HelloTV kwam in vele prijsoverzichten van kieskeurig hoog op de lijst. Rondom Black Friday geven ze de mogelijkheid om de beste Black Friday deal op te vragen eventueel incl inruil. De reacties waren erg goed en de bereidheid om verder te helpen ook. Uiteindelijk toch naar een fysieke winkel van hun toegegaan. Beeldschermen en geluid moet je ervaren. Dat kan uitgebreid in hun winkels. Goede adviezen hebben uiteindelijk tot een andere en betere keuze geleid

Kees M 23-11-2022

Vandaag zeer positief verrast bij Hello tv winkel in Den Bosch, wat een mooie ruime winkel, klantvriendelijke medewerkers.

Na even wachten door verkoper X fantastisch geholpen, van zeer kundig advies voorzien. LG OLED tv van mijn keuze was ook nog eens mooi geprijsd is dan ook meegegaan richting huis.

John 23-11-2022

Ik heb een LG OLED65C2 besteld bij HelloTV. Uiteindelijk een net aanbod gekregen en de deal rondgemaakt. Alles is erg snel en netjes geleverd. Tot nu toe doet HelloTV wat ze beloven. Goede service!

H v d Zwet 23-11-2022

Goed, snel en vakkundig geholpen.
Nette winkel en een uitstekend luister plek voor de Sonos items. Perfecte prijs.

Robert Hooites 23-11-2022

Fijne winkel waar je uitstekend geholpen wordt. Liever eerst zelf rondkijken, geen probleem. Goed voorgelicht over mijn eventuele aankoop. Na aankoop snel geleverd. Direct meenemen is ook geen probleem.
Ruime sortering van vele merken tv’s. Mijn keus viel op de Samsung OLED 55S95B, top tv! Prachtig beeld en geluid.

Martin. 23-11-2022

Goede en eerlijke informatie. Geen druk dat je iets moet kopen. Alles vrijblijvend. Service voorwaarden zien er goed uit. Gelukkig deze nog niet nodig gehad. Vriendelijke en beleefde verkopers die gewoon eerlijk hun werk doen en goede info geven bij een goed vergelijkend alternatief.

Andre 23-11-2022

Prima afhandeling, zeer tevreden.
Tv ongeruild voor een ander.
Oude tv retour.
De extra verzekering genomen, de komende tijd zit ik goed

Elandstraat 23-11-2022

Heb 2 tv's besteld (ook 1 voor mijn ouders) netjes de volgende dag geleverd. Mooie korting gehad ivm 2 tv's & black friday. Helemaal tevreden.