HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gerard 11-11-2022

Nadat ik, na een advies van een medewerker in filiaal Eindhoven, een mooie TV had gekocht was ik thuis om een paar redenen toch niet helemaal tevreden. Op mijn vraag of ik nog kon ruilen werd direct positief gereageerd en heb ik voor een mooie prijs een ander toestel gekocht waar ik heel tevreden over ben.

Piet lambrechts 11-11-2022

Ik werd door Daan keurig ontvangen en zeer goed geadviseerd
Klantgericht en prettig.

Jeremy de Ruiter 11-11-2022

Goede service is een understatement, zelden meegemaakt dat een firma zo persoonlijk en goed met de klant om gaat. Hello tv heeft een klant voor het leven erbij!

R&N 11-11-2022

De winkel in Den Bosch is een mooie zaak met veel televisies die je kan bekijken. Collin heeft ons goed geholpen en heeft naar onze wensen geluisterd. Hij nam de tijd en hielp ons tv’s te vergelijken qua beeld en geluid. Bedankt voor de goede hulp!

Marcel 11-11-2022

Bij HelloTv een LG C2 55 inch oled tv besteld,Na maanden wachten,reviews en vele youtube video's bekeken eindelijk voor deze tv gegaan.Na 13 jaar een 40 inch led te hebben gehad ben ik eindelijks overstag gegaan.Overal wordt die goed beoordeeld en heb deze intussen 2 dagen en hij is nog beter als ik dacht.Super tevreden.

Mijn keuze voor HelloTv is simpel,deze winkel staat al jaren bekend om zn goede service,prijzen ,vriendelijkheid en betrouwbaarheid,Ik ben dus ook reuze goed geholpen door Tim die me een goede blackfriday deal heeft aangeboden.Je wordt snel via de mail op de hoogte gehouden en na 2 dagen kwam de tv heelhuid bij me aan.Heb extra garantie bij genomen zodat ik de tv 4 weken kan uitproberen,als dr wat is wordt die opgehaald,krijg je een leen tv en weer terug gebracht.
De site is erg goed gemaakt makkelijk te vinden,zeer veel info en vele betaal mogelijkheden.

Al met al een zeer tevreden klant en ik raad dus HelloTv ook ten zeerste aan.

Carel 11-11-2022

Via de chat heb ik informatie gevraagd over een bepaald type LG OLED TV. Nu bleek dit al een iets ouder model te zijn en kreeg meteen deskundig advies over een vergelijkbaar maar nieuwer model. Met de black Friday korting heb ik een prima deal kunnen maken en heb de LG OLED 55 CS 6 LA direct besteld. Ik heb daarbij een extra 3 jaar garantie genomen. Vandaag is de tv geleverd, echt een topper! Een advies zou ik aan Hello TV willen geven. Ik heb mijn tv online besteld en ontving daarna keurig een e-mail met het bestelde product en alle extra"s. Het zou fijn zijn om na betaling een bevestiging mail te n, al is het maar ter geruststelling. Kortom, ik ben bijzonder tevreden over deze snelle en correcte transactie. Ik ga nu genieten van mijn prachtige tv.

Otto 11-11-2022

Leuk dat je echt kunt onderhandelen over de prijs.
Jammer van de extra verzekering voor stukke pixels die men je probeerd op te dringen. Stukke pixel is naar mijn inzien gewoorn garantie.!!!

Jan 11-11-2022

Voor de aankoop op de website mijn keuzes gemaakt. De website helpt je met info over de producten.
In de winkel in Breda heb ik de goederen aangekocht en werd vriendelijk geholpen door verkoper John.
Hij tekende zelfs een plannetje hoe ik de juiste aansluitingen moest doen aan mijn TV voor de soundbar, blu-ray speler en mijn bestaande Hi-Fi keten. Heel tevreden van mijn aankoop!

Richard 11-11-2022

Ken je dat? Dat je toe bent aan een nieuwe televisie en dat je door het grote aanbod de bomen het bos niet meer ziet?

Na een paar keer klikken online kwamen we uit bij hellotv.
Op de chat word je direct geholpen en krijg je gelijk een goed aanbod.

Wij zijn denk nog iets ouderwets en willen toch het product eerst in de winkel zien.

Wij zijn langs gegaan bij hellotv in Den Bosch en zijn geholpen door Collin.

Zijn ervaring en kennis was echt ten top.
Was super vriendelijk en nam echt de tijd voor ons.
Dat resulteerde bij ons dat we die dag opzoek waren naar een andere auto en we thuis kwamen met een nieuwe samsung 55 inch tv inclusief soundbar met dolby surround.

Deze missie was in ieder geval geslaagd!!
Volgens me vrouw ging deze aanschaf wel van het budget van de auto af.
Dat word dus een maatje kleiner 🤷‍♂️

J. Mulders 11-11-2022

Goed geholpen in de winkel in Den Bosch. Zonder poespas, maar to the point met duidelijke uitleg over de voor en nadelen van diverse TV's.
Soundbar bleek elders goedkoper en dat geld kreeg ik direct terug gestort.
Bezorging ook netjes op tijd en de tv is El en goed aan de muur gehangen.

Jeroen 11-11-2022

Philips OLED tv gekocht voor een aantrekkelijke prijs, advies voor een muurbeugel waarbij ik dacht het niet de juiste was maar daar hebben ze snel duidelijkheid over kunnen geven dat het advies wel juist bleek.
Al met al een uitstekende ervaring!
Levertijd was ook volgens afspraak en levering aan huis verliep ook prima.

Mathijs 11-11-2022

Goede winkel. Vriendelijk personeel dat je graag helpt. Ik kwam om een muurbeugel te halen maar kreeg het advies om een andere aan te schaffen die nieuwer was. Zelfs kreeg ik nog korting op de muurbeugel om dat de oorspronkelijk aangeraden beugel niet meer op voorraad was.

Nasrien 11-11-2022

Gekozen voor hello tv, mijn broer heeft eerder verschillende artikelen gekocht en heeft een super service gehad. En i, heb hetzelfde mogen ervaren vandaag.
Degene die tv heeft geinstalleerd was niet genaast, heeft alles perfect afgehandeld en een goede uitleg gegeven. Top

Dennis 11-11-2022

Mooi opgezette winkel. Prima service. Duidelijke uitleg. Vervolgens een prima aanbieding voor onze nieuwe tv en surroundsysteem.

Hans 11-11-2022

Dit was mijn 1ste bestelling bij HelloTV en wat mij opviel was niet alleen de aantrekkelijke prijs maar ook het persoonlijke contact, dat was prompt, correct en ter zake wat mij de gewenste aanbieding heeft opgeleverd. De levering was opvallend snel; al de volgende middag werd mijn soundbar op het aangegeven tijdstip afgeleverd. Goed verpakt en compleet, na installatie werkt de soundbar naar volle tevredenheid. Ik heb een digitaal audio kabeltje aangesloten, zodat de radio direct op de soundbar is aangesloten.
De volgende keer ga ik met een gerust hart weer bij HelloTV shoppen.

Marcel 11-11-2022

Ben prima geholpen de verkoper nam ook de tijd gezien ik via WhatsApp ook ff met mijn vrouw ging overleggen over de aankoop van de soundbar.
Ben zeer tevreden en zal volgende keer zeker weer de winkel bezoeken.

JH 11-11-2022

Na eerst mijn oude tv ingeruild te hebben voor een nieuwe, blijkt dat we er toch niet echt tevreden mee waren. Vooral de kijkhoek was niet wat we wilden.
De winkel in Naarden gebeld en we mochten zonder moeilijk te doen een andere komen uitzoeken.
Met één van de medewerkers , die alles rustig aanhoorde, een nieuwe tv uitgezocht.
Wij zijn erg tevreden over dit filiaal van Hello TV.

Klipsch boekenplank speakers 11-11-2022

Had andere speakers op het oog, maar die waren er niet. En werd gelijk gezocht naar andere speakers die daar dicht bij in de buurt kwamen. En dat is gelukt.

Pascal 11-11-2022

Bij binnenkomst was er direct een adviseur beschikbaar. Dacht goed met mij mee en kwam met een shortlist van TV’s om uit te kiezen. Op 1 na waren ze allemaal te zien in de showroom. Goed tot een keuze kunnen komen en heb nu de TV die goed aan mijn eisen voldoet. Daarnaast een zeer scherpe prijs! Thanx!

Kees 11-11-2022

In de winkel in Breda na prima deal, een Philips Oled 807 tv gekocht na een zeer goed advies door een vriendelijke zeer deskundige medewerker.
De bezorging en de installatie werd wederom deskundig door de vriendelijke Timo uitgevoerd, waarbij hij een prima uitleg over de werking gaf.
Ik beveel dit bedrijf aan en geef hem een 10.

goed bereikbaar. 11-11-2022

alles is volgens plan gegaan.prima geholpen door de verkoopster .klasse top

Sander 11-11-2022

Heel goed en snel geholpen bij aankoop tv. Wel even wennen omdat letterlijk wordt gezegd dat je naar de korting moet vragen (per tv). Uiteindelijk voor een zeer scherpe prijs een mooie tv aangeschaft met levering op het gevraagde moment. Afspraken dus goed nagekomen. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Marco 11-11-2022

Ik was op zoek naar een specifieke soundbar die in voorraad was en direct opgehaald kon worden (en niet te ver van mijn woonplaats).
Via internet kwam ik uit bij HelloTV in Zoeterwoude. Na een uitgebreide demo van een uiterst behulpzame en vriendelijke medewerker (Ramon) heb ik deze fantastische Samsung soundbar (Cinematic Q-series HW-Q990B) aangeschaft. De geluidsbeleving is fenomenaal!

reusbruno 11-11-2022

Really good service from the website team, always helping with the right choise. Also, really good help from xxx who came and installed the tv on the wall.

Dick 11-11-2022

Ik was op zoek naar een betaalbare TV voor in de slaapkamer, graag wel een met kwaliteit daar ik gebonden ben aan het bed i.v.m. een operatie.
Hello TV gaf een eerlijk en goed advies kwa prijs en afmeting. Zelf ben ik ook nog naar de winkel gegaan waar de medewerker mij heel goed te woord stond en een goed advies gaf.
Ik ben al eerder klant en blijf dat ook !!!!