HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Edwin 21-03-2023

14 maart bij Hello in Den Bosch onze nieuwe tv gekocht. Ging eigenlijk voor een samsung maar heb op aanraden van Renzo een Lg gekocht.
Ik dacht dat deze te duur was maar kreeg een zeer goede aanbieding waar ik geen nee tegen kon zeggen. De Tv kon ik ook gelijk meenemen
Fijne winkel waar je alle televisies goed kan bekijken.

Dennis 21-03-2023

Ik ben erg goed geholpen in de winkel. Ik had via de site een korting gekregen op een ander model, maar toen ik dit in de winkel vertelde, werd er gelijk een goede korting op het andere model geregeld.
De medewerker **** gaat erg relaxed maar ook erg professioneel met de klanten om, hij heeft me goed geholpen, tot aan het inladen in de auto aan toe!

Gerdina de Boer 21-03-2023

Het is een prachtige winkel waar alles uit te proberen is. We hebben goed uitleg gehad welk soundbar het beste was voor ons.
Zeer vriendelijke geholpen.

Evert 21-03-2023

Ruime winkel met prettig personeel, dat rustig de tijd neemt om je zo goed mogelijk te helpen en waar nodig eerlijk advies te geven. Als je oprechte interesse toont, komt het personeel met een aantrekkelijk aanbod. Waarom geen 10? De bezorgservice nam mijn oude smart-TV niet mee, terwijl dat wel de bedoeling was.

Frans 21-03-2023

Prima geholpen en vragen deskundig beantwoord. Ook nog een aardige korting gekregen.

Arie 21-03-2023

In de winkel een Samsung Frame aangeschaft met soundbar. Ik wist op zich al wat ik wilde hebben, maar verkoper nam rustig de tijd om alles uit te leggen. Soundbar een dag later teruggebracht omdat ik hem bij nader inzien te groot vond en omgeruild voor een iets kleiner exemplaar. Dat was geen probleem en retourbedrag werd netjes verrekend.

Mo 21-03-2023

Top service, goed geholpen bij het uitkiezen en nog een korting op de aantrekkelijke prijs.
Na levering kleine schade ontdekt en binnen een paar dagen een nieuwe tv ontvangen,

Marja 21-03-2023

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen met een goede service.Zeer vriendelijk personeel wat veel aandacht aan je besteed

Thomas 21-03-2023

hellotv in Duiven, top service, goed geholpen door ...., fijne man, goed geholpen met de tv in de auto leggen.
wij raden deze winkel in duiven van harte aan en zullen zelf ook terug komen

Ton 21-03-2023

Mooie winkel en goed advies gekregen van de verkoper. Vandaar tot een pre order van nieuw model Samsung gekomen

meneersjon 21-03-2023

Prima winkeltje geen opdringerige proppers hier. Vriendelijk en makkelijk bereikbaar.

J 21-03-2023

Gisteren geholpen door ... in de winkel Zoeterwoude. ... nam ruim de tijd om te luisteren naar mijn wensen, en hierbij gerichte vragen te stellen waardoor ik bij de ideale tv uitkwam. ... kwam over als vriendelijk, meedenkend en heeft een hele uitgebreide kennis van zaken m.b.t. alle tv's.

Ik beveel deze winkel aan maar ook zeker ... , door zijn service heb ik de winkel met een goed gevoel verlaten.

JoPa 21-03-2023

Prettige geholpen. Ook plaatsen en installeren naar wens en correct uitgevoerd.

N van Houwelingen 21-03-2023

Uitstekend geholpen en meegedacht met de aankoop van de nieuwe tv.
Verkoper heeft mij goed geadviseerd en een mooie prijs geboden ook kon ik mijn oude tv voor een leuke prijs inruilen.

Jacek 21-03-2023

Friendly service, order accepted via chat. I recommend this seller. I bought a Denon receiver.

Henk 21-03-2023

Op een maandag ochtend naar de winkel gegaan in Rotterdam voor een 55 inch LG TV voor mijn dochter , waar een TV voor een alleenstaande moeder met 4 kids cruciaal is , ik had een bepaald model op het oog , maar de verkoper adviseerde een nieuwer model met betere specs in dezelfde prijsklasse.
Kreeg perfecte uitleg met een heerlijke bak koffie , kreeg ook uitleg voor een uitgebreide garantie met mogelijkheid voor een leen toestel als er wat mankeert.
Kortom er wordt met je meegedacht en de verkoper komt niet direct met tv's aan waar je een maandsalaris voor moet neertellen.
Deze winkel is een dikke aanrader wat mij betreft.

Nanda 21-03-2023

I was new to Netherland & I didn't know anything about Hello Tv. But seeing the online reviews, i decided to visit them in Eindhoven. Before i went, i narrowed down to few models that suited my interest/budget. I was offered some discount too. That made their price competetive than other leading outlets.
During the visit, the sales person, (*) was very supportive and explained the features of each model that i shortlisted & helped me to narrow down my choices.
He was was very supportive & patient enough to accomodate my constant change of choices till the moment of billing.
As the stock was available, we got same day delivery.
The outlet is spacious too. I loved this experience & i definetly recommend this store.

Peter 20-03-2023

Prachtige goed bereikbare winkel parkeren voor de deur vol met de mooiste elektronica, welke na vakkundige demonstratie vrijwel altijd gelijk meegenomen kan worden en dat ook nog voor een scherpe prijs

Ruben 20-03-2023

Eindelijk mensen die die tv’s ook snappen. Super geholpen en ook nog is voor een hele goede prijs. Verkoper helpt je zelfs mee de tv in de auto te zetten!

Julie Lindhout 20-03-2023

Afgelopen zaterdag hebben we bij HelloTV Utrecht een prachtige tv gekocht. We werden geholpen door (*). Een super aardige medewerker.
(*) heeft ons echt goed op weg geholpen met onze aankoop. Geeft goed advies, denkt goed mee.
Ik zou zeker HelloTV aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe televisie. En voor goed advies zou ik naar (*) vragen.

Wouter 20-03-2023

Mooie winkel met diverse (woon)kamer settings. Meer dan voldoende keuze in elke prijsklasse.
Verkoper (*) heeft de tijd genomen om me uit te leggen wat de in en outs waren van de diverse modellen en type TV's.
Dit maakt voor mij precies het verschil tussen een dozenschuiver en een goede winkel.
Je kunt niet verwachten dat alle details besproken worden, je moet zelf ook nog het een en ander aan voorwerk doen, maar een goed advies kan doorslaggevend zijn.

JvD 20-03-2023

Hele nette winkel met veel werkende toestellen van verschillende merken.
Vriendelijk personeel die je correct te woord staan en volop tijd voor je nemen.

Arno Ruiter 20-03-2023

Vandaag mijn tv geleverd gekregen. Gekozen voor extra service pakket en installatie. Installateur uit Rotterdam krijgt van mij een 11. Hij heeft mij zo ontzettend goed en gezellig geholpen. Niks dan lof. Toen hij weg ging stond beeld en geluid via mijn receiver perfect afgesteld.
Echt weer de perfecte service die je van Hello TV gewend bent.
Helaas heb ik voorlopig geen nieuwe tv nodig. Maar de volgende tv koop ik voor 100% zekerheid weer bij Hello TV

Jet Groen 20-03-2023

Wij zijn bij Hellotv terecht gekomen omdat ze de televisie van onze voorkeur op voorraad hadden. Maar wij wilden ‘m toch eerst zien. Dus naar Amsterdam gegaan en de prachtige winkel bezocht. Na zeer deskundig advies van mevrouw S. hebben we toch besloten voor een andere televisie te gaan. We zijn zo blij met hoe ze met ons mee kon denken; de plek van de TV, de afstand en ons verwachtingspatroon. Ze heeft ons op zaken gewezen die we nog niet wisten en nu zijn we al in het bezit van een prachtige nieuwe TV die meteen de volgende dag al bezorgd kon worden!

j,p, 20-03-2023

Al eerder een tv hier gekocht. prettige ruime winkel met veel keus en vriendelijk en kundig personeel.