HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Casper Rollman 07-08-2022

De medewerker van Hello Tv Nijmegen David heeft ons perfect geholpen. Alle ins and outs wist hij te vertellen en ons echt op het gebruik geadviseerd. Ook qua prijs en kwaliteit zijn wij heel tevreden. We zijn zeer tevreden met onze aankoop.
Bedankt.

Johnvreeswijk 07-08-2022

Reeds eerder een tv gekocht in de vestiging te Utrecht. Zeer deskundig personeel en erg klantvriendelijk. Deze ervaring heeft geleid tot de aanschaf van een 2e tv(Sony Bravia XR-55A90-4K Oled. Deze werd 5augustus j.l. zeer deskundig door uw medewerker Duncan opgehangen. Al met al zeer tevreden.

Remy 07-08-2022

verkoper heeft ons prima geholpen met onze keuze. We zijn met bepaalde ideeën naar de winkel in Zoeterwoude gestapt en door goede begeleiding van Jelle zijn wij zeer tevreden de deur uit gegaan ( we waren wel wat duurder uit dan de bedoeling was ) en zijn nu voor jaren klaar.

Sandra 07-08-2022

Mooie ruime winkel. Veel keus. Vriendelijk personeel die niet te opdringerig is. Goed advies en uitleg gekregen. Luisteren goed naar je wensen.

M de boer 07-08-2022

Tv zaak met veel mofelijkheden voor de grote en de kleine pirtomonnee, allerlei prijzen.

Angela 07-08-2022

Fijne overzichtelijke winkel met een groot aanbod.
Wij zijn in Duiven heel goed geholpen door verkoper en met een tv en soundbar naar huis gegaan. Zeker een aanrader!

Frans 07-08-2022

Mooie. nieuwe winkel.voldoende tv’s aan de wanden om vergelijking te kunnen maken.zeer aardig personeel. verkoper heeft mij geholpen, zeer deskundig.redelijke korting gekregen. Al met al aanrader om te shoppen.

Mevr. Vlieger van dam 07-08-2022

Jeffry 07-08-2022

Overzichtelijke mooie winkel met prettig personeel.
Marc heeft ons goed geadviseerd.

Dhr. Vlieger 07-08-2022

Vandaag een nieuwe tv aangeschaft bij Hello TV in Utrecht. Werd daar geholpen door verkoper en moet zeggen dat dit zeer prettig was. Eerlijke goede uitleg over de verschillende mogelijkheden en nam alle tijd voor je. Er wordt hier echt met je meegedacht en zijn zeker niet opdringerig. Kortom zeer professioneel geholpen door verkoper en zal deze winkel dan ook zeker aanbevelen.

Jan Zwier 07-08-2022

Een goed ingerichte winkel met alleen maar spelende televisies. Daarmee kun je je als klant een goed beeld vormen van 'wat je mooi vindt'. De specialisten in de winkel praten je niets aan, maar helpen je bij het maken van je uiteindelijke keuze. Ze stellen net die vragen die je helpen te formuleren wat voor jou belangrijk is. Klanttevredenheid staat bij hen hoog in het vaandel. En iedere tv is door hen ooit zelf getest.

Snuggie 07-08-2022

Werd geholpen in vestiging Denbosch door Leon we hebben een keurige deal gemaakt inclusief inruil oude tv je wordt ondersteund van winkel tot auto goede service van hello tv mooie zaak trouwens in Denbosch de tv werkt zoals het hoort geen problemen verder nog bedankt. en succes verder met de nieuwe naam en de winkels. en een reden om de volgende keer weer terug te komen natuurijk.

T.A.M.van 't Klooster 07-08-2022

Lekker ruimtelijk opgesteld, en ook zo'n 20 minuten zelf rond kunnen kijken om daarna fijn geholpen worden met advies en onze vragen.

Richard 07-08-2022

Fijne winkel. Na aanschaf vonden we de TV toch iets te groot en het omwisselen was geen enkel probleem. Zeer prettig geholpen door Dax (DO) in Utrecht en die gaf nog wat tips mee voor de kleurinstellingen.

Goede verkoper 07-08-2022

We hebben bij Hello tv in Den Bosch een Samsung set gekocht en we zijn geholpen door Colin een hele prettige verkoper die alles vriendelijk , duidelijk en goed uitgelegd heeft . Die ook alle tijd voor ons had ik zou iedere winkel een Colin wensen

bert 06-08-2022

leuke winkel en slim personeel en goed advies gehad en een goede prijs. nu even wachten tot ze de t v komen brengen??

Rob 06-08-2022

Mooie winkel
Grote keuze uit de meeste merken tv's
Een uitermate vriendelijke verkoper die alle tijd nam om onze vragen te beantwoorden
En niet onbelangrijk een prima prijs

Klaas 06-08-2022

Het is de tweede keer dat we een tv kopen bij platte/hallo tv.....de eerste was 2 jaar terug....zo goed bevallen dat we er nu één voor onszelf hebben aangeschaft! Je word er goed geholpen en ook de bezorger was was vriendelijk en hulpvaardig.....mvg. Klaas

RKKS 06-08-2022

Bij mijn eerste bezoek een goed gesprek met Daniel gehad. Ik kon helaas de tv niet bekijken, maar met de service niet goed binnen 4 weken terug, durfde ik het wel aan. Via internet een top deal gesloten en gisteren bij Daniel in Nijmegen wezen ophalen. Hij heeft mijn Sony XR-55A90K en de HT-7000 netjes ingeladen. Top service.

Hello tv Amsterdam 06-08-2022

Na aankomst eventjes gewacht onder het genot van een lekkere cappuccino,daarna kwam een uiterst deskundige verkoper,die ons alles uiteen zette,waarom sommige internet aanbieders zo goedkoop kunnen zijn,daarna onze mee gebrachte tv en home-cinema van een hele goede inruilprijs voorzien,daarna onze aankoop definitief gemaakt,ook nog duidelijk uitleg gegeven omtrent de cashback,hier gaan we zeker weer terugkomen,hele mooie overzichtelijke winkel met uiterst vriendelijk en deskundig personeel,hartelijk bedankt Jelle P

TimLarge 06-08-2022

Mooie winkel waar we goed geholpen werden. We kwamen voor een Soundbar, en ze namen ook de tijd om verschillende geluiden af te spelen. De prijs werd ook prima.

Gerda 06-08-2022

Vriendelijke behulpzaam en zijn op de hoogte van alle tv’s die er zijn ze weten precies waar ze over praten en dat is fijn
Ook hebben ze nog 2 de hands tv’s die allemaal er goed uit zien
We zijn met een nieuwe tv de deur uit gegaan toppie en geweldig beeld

Raymond 06-08-2022

We zijn geweest in Amsterdam en geholpen door B.
Na een zeer goeden en uitgebreide uitleg met een kopje koffie en thee er bij zijn we uitgekomen bij de Sony Bravia A95K .

Erik 06-08-2022

De TV is fantastisch afgeleverd en opgehangen aangesloten en uitgelegd.
Super aardige monteur.

Hendriks 06-08-2022