HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

D. de Hey 18-07-2023

Update:
Na het schrijven van mijn review heb ik contact gehad met Hello TV. Ze hebben issue uitgelegd en naar behoren opgelost. Dit geeft mij weer een beter gevoel bij mijn aankoop.

Review 18-7
Voorraad op de website klopt niet en producten zijn dus ook niet beschikbaar. Na wijziging van het product duurde levering nog 1 week dus ook hier niet de werkelijkheid weergegeven. Volgens de webshop zouden ze op voorraad zijn in de winkel. Dit was dus niet het geval. Winkel had belooft terug te bellen maar deed dit niet. Chat ging ook niet feilloos dus al met al geen fijne ervaring.

Ronald Boom 17-07-2023

Mooie winkel en goed geholpen met een mooie aanbieding.. helaas bij thuiskomst tv kapot dus gelijk contact opgenomen en gingen gelijk aan de slag.. nu afwachten hoe snel tv gewisseld word maar service in de winkel super.. duidelijke uitleg en tijd voor je

Fabio Brouwer 17-07-2023

Goed geholpen en alle benodigde informatie werd duidelijk uitgelegd.
Vragen werden duidelijk beantwoord

Wouter 17-07-2023

Tv gekocht inclusief monteren. De monteur heeft ons geweldig geholpen. Super hoe hij hielp met de externe apparaten ook aan te sluiten op de tv inclusief het wegwerken van de kabels.

Frans 17-07-2023

Denk alleen dat ik te snel ja heb gezegt.
Want op internet stond hij bij jullie ook voor die prijs.
En met de chat kan je altijd onderhandelen.
Dus zelf dom geweest en zeker 100 euro te veel betaald voor deze tv.
Gr

Pascal 17-07-2023

Na 1,5 maand niet helemaal tevreden met mijn aankoop. Binnen een dag kon ik de televisie komen omruilen voor een ander model. Erg soepel afgehandeld en erg netjes en vriendelijk geholpen in Naarden.
Top service!

Jan Schoneveld 17-07-2023

Al eens eerder hier mijn TV met volle tevredenheid gekocht. De bereikbaarheid en parkeerkeer mogelijkheid is geen probleem. De uitstraling en diversiteit van keuzes in de winkel doet plezierig aan. De behulpzaamheid, geduld en de kennis van de verkopers deden mij toen en nu nog steeds besluiten om daar weer heen te gaan. Mijn mening is dan ook onveranderd met het voorgaande!!!

Petra 17-07-2023

Wederom heel goed geslaagd bij Hellotv.
Er wordt goed meegedacht en ze geven goed advies.
Blij met onze aankoop, wat een fijne winkel om een televisie te kopen!!

Bjorn en Miranda 17-07-2023

Opzoek naar een grotere TV! We hadden er 1 gezien bij Hello TV, Toen we daar eenmaal binnen kwamen, was Mehmed er attent om ons te helpen, binnen 15 min heeft hij ons overtuigt van een mooi TV waarbij we ook ons oude konden inleveren! en tegen een leuke prijs
Kortom geslaagd en wel.
3 uur later hing erbij ons een gloed nieuwe TV!

TOP! WInkel!

Leen 17-07-2023

Prima geholpen en perfecte service. Mensen die er verstand van hebben . Ruime keus

Cemal Turkoglu 17-07-2023

Op aanraden van een vriend ben ik bij HelloTV geweest voor de aanschaf van een TV. Uiteindelijk ben ik er met een TV, soundbar, beugel, kabel, service en noem maar op de deur uit gelopen. Persoonlijk hecht ik veel waarde aan goede service. Gehoord en gezien worden in een winkel vind ik erg belangrijk. Daarvoor zit je bij HelloTV wel echt op het juiste adres.

Inmiddels heb ik HelloTV meteen ook aangeraden bij familieleden, collega's en vrienden die ook op zoek zijn naar een (nieuwe) tv. Vanaf heden zal ik ook voor mijn toekomstige TV's in eerste instantie rijden naar HelloTV.

Topservice in het algemeen en topservice++ van Lorenzo in het bijzonder. Geweldige medewerker die mij erg goed heeft geholpen bij het nadenken over wat de juiste opties zijn voor mij als persoon en niet per se als (algemene) klant.

Afrondend, kijk ik met een goed gevoel terug op de service die ik heb gekregen. Ik kom hier zeker nog een keer terug en zal HelloTV zoveel mogelijk aanraden bij mijn omgeving. Het ga jullie goed!

DC 17-07-2023

Wat wij belangrijk vinden dat de verkoper er voor je is. Loop mee . Geef advies en welke toestel voor je geschikt is.

Martien 17-07-2023

Wat een super aardig personeel bij Hello TV in Den Bosch, je voelt je direct welkom.
We hebben even rondgekeken met een bakje koffie erbij.
Er is veel keuze, deskundige Collin gaf ons in stappen een goed beeld over de verscheidenheid hiervan. Hierbij was niets is teveel gevraagd en dat is fijn.

Samengevat, tijd genomen, duidelijke informatie, de service aspecten, mooi aanbod, een mooie Samsung TV aangeschaft met prachtig beeld.

Zelf geïnstalleerd, nu maar hopen dat deze TV vele jaren meegaat. We zijn al volop aan het genieten van de sport uitzendingen.

Dankjewel Collin, Hello TV.

Matthijs W 17-07-2023

Goed hulp, veel handige tips. Werd geholpen in Zoeterwoude door een deskundige verkoper (Ramon), die goed kon vertellen welk model bij welke situatie past.

elma 17-07-2023

mooie winkel, ze hebben mij goede informatie gegeven over verschillende tv, helpen zelfs de tv mee in je auto te zetten haha super!!!!

Michael 16-07-2023

Vandaag naar de winkel in Den Bosch geweest. Echt super fijn geholpen door Leon! Nam alle tijd om de verschillen in de tv's te laten zien. En zelfs onze kleine man mocht even de tv uitproberen. Zeker een aanrader!

Kadir 16-07-2023

Winkel zit er prachtig uit, personeel is zeer deskundig. Je krijgt rustig de tijd en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Izzieiris 16-07-2023

Ik heb in de ochtend heel fijn contact gehad met Jari via de chat. Hij gaf gehoor aan mijn situatie en vragen. Daarna in de winkel de televisie opgehaald en hier werd ik wederom goed geadviseerd en de man die mij heeft geholpen wist waar hij over sprak! Top service zeker een aanrader!

Ron van't Hof 16-07-2023

Bij binnenkomst in de winkel in Utrecht , viel meteen op hoe ruim van opzet de inrichting is. Totaal anders dan de Mediamarkt, geen kabaal, niet massaal maar een zeer overzichtelijke indeling en een fris klimaat in de winkel. We werden vriendelijk begroet door de verkoper Na een, die zich welwillend terugtrok om ons de tijd te geven op ons gemak rond te kijken. Toen wij aangaven graag geholpen te willen worden, is hij op begrijpelijke en vriendelijke wijze ons van dienst geweest en zijn we tot een deal gekomen. Naveen bleek over vakkennis te beschikken , wat ik bij menig andere winkel vaak gemist heb.ik kan Hello RV beslist aanraden,omdat er een prettig winkelklimaat, vakkennis, goede service, en scherpe prijzen , wordt geboden.

Hennie 16-07-2023

Goed en vakkundig geholpen. top! winkel er overzichtelijk en ruime keus ik kwam met een bepaald idee in mijn hooft er werd goed geluisterd en we kwamen samen met de verkoper tot je juiste keus

Jet 16-07-2023

Goede uitleg gehad in de winkel en op de juiste dag en tijd afgeleverd. De winkel is goed te vinden en er is voldoende parkeergelegenheid

Edwin 16-07-2023

Zeer goed geholpen, nemen goed de tijd om alles uit te leggen. Kon met een goede actie ook netjes mijn oude apparatuur in leveren voor een serieuze korting.

Ronald verkoper 16-07-2023

Heel veel keus. Ging voor Samsung frame 2022 maar kwam toch door overtuiging verkoper Ronald voor frame 2023.

Karin K 16-07-2023

Ik ben door Tim van HelloTV prima geholpen. Ook de website is duidelijk.
Waar ik niet tevreden over ben is de communicatie van POSTnl waardoor wij de levering hebben gemist en zelf naar een punt moesten om de tv op te halen.

Jan B 16-07-2023

Prima contact gehad met Jari via de chat en goede deal gemaakt. Daarna installatie laten uitvoeren door Skip en dat was ook top.