HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kay 19-11-2021

Klantvriendelijke en professionele medewerkers. Mooie winkel met veel demo producten. Een Samsung TV gekocht en in de winkel werd de tv weergegeven op normaal beeld zoals Netflix. Dus niet alleen op zo'n demo filmpje. Scherp geprijst.

Henk 19-11-2021

Keurig winkel met mensen met verstand van zaken. Duidelijke en heldere uitleg zonder pushy te worden.
Ruime keuze en scherpe prijzen, kunnen aardig meekomen met de markt. Levering en installatie ging sneller dan je durft te dromen: 1500 uur gekocht, 1600 uur monteur op de stoep 1800 uur TV kijken. ( was een mazzeltje, kwam toevallig zo uit ;-)). Voordeel: ze ruilen je oude TV in, scheelt weer geloop om de deur.

JJH Poppelaars 19-11-2021

De winkel in Eindhoven zag er netjes en verzorgd uit. Er was voldoende personeel aanwezig en ik ben geholpen door een medewerker (Rick, van team Eindhoven) die wist waar hij het over had. Hij had goede kennis van zaken en gaf ook een eerlijk en vergelijkend advies. Daarnaast was de medewerker vriendelijk en correct. Hij heeft mij diverse TV's laten zien en de voor en tegens uitgelegd. Uiteindelijk heb ik een voor mij goede keuze kunnen maken.

F.fokker 19-11-2021

Goede uitleg,keurig behandeld en ook telefonisch goed geholpen👍👌en op de hoogte gehouden als de tv goedkoper is geworden!

Walter 19-11-2021

Fijne winkel met vriendelijke personeel en alles is ook nog eens scherp geprijsd, een echte aanrader om te bezoeken.
Ben heel tevreden met mijn nieuwe Sonos Dolby surround !!!!

Mariska 19-11-2021

De uitleg over de tv werd duidelijk gegeven. Verkoper was erg vriendelijk maar niet opdringerig.

Dirk 19-11-2021

Ruime keuze in de buurt en Nederlandse modellen , goede prijzen en je wordt goed geholpen.

P.de Groen 19-11-2021

Vandaag in filiaal Breda geweest,heel klantvriendelijk personeel!
Jongeman die ons hielp gaf aan dat het zijn eerste dag was,hij heeft ons keurig geholpen.
Ook de medewerker bij wie wij afrekenden was zeer vriendelijk.
Wij zijn zeer tevreden en komen terug wanneer we weer iets nodig hebben. Complimenten mannen👍

Kitty 19-11-2021

Fijne medewerkers die goed luisteren naar wat je nodig hebt, geven daarin ook goed advies.
Bezorging super geregeld, wordt van tevoren gebeld dat ze er bijna zijn, installatie service ook als zeer prettig ervaren!

P. Moller 19-11-2021

Wederom geslaagd bij PlatteTV (verkoper: xxxxx) in Doetinchem.
We hebben nu, naast alle Sonos producten, onze 3e Ambilight bij hem gekocht.
Altijd vriendelijk, behulpzaam en zeer goed advies, zodra we de winkel binnen zijn.
En als kers op de slagroom, wordt er altijd een mooie scherpe prijs gemaakt.

Wat wil je nog meer? Service voor een internet-bodemprijs.
Wat een topwinkel en ook super fijne verkoper.

Samir 19-11-2021

De medewerkers weren heel Klantvriendelijk aardig. De prijs is ook beter. Ik raad vrienden en familie aan.

Mirjam 19-11-2021

Xxxxxxx nam ruim de tijd om mijn moeder te helpen in haar keuze voor een nieuwe tv. Geen vraag was te veel en hij bleef rustig en gaf uitgebreid advies. Top!

A vd Dungen 19-11-2021

Deze morgen op zoek naar een tv, neo qled 4k.
Als eerste naar Platte tv bezocht.
Ik wilde eerst een paar winkels af gaan om , te vergelijken.
Maar ik ben zo goed geinformeerd bij Platte TV , dat ik niet twijflde om nog bij andere winkels te gaan.
Meteen gekocht.
Goede uitleg over alles wat deze tv te bieden had.
En geen verkoop praatje, maar echte informatie, dat vind je in sommige zaken niet meer terug.
Te weing personeel dikwijls in sommige winkeles.
Nee ,voelde goed bij Platte Tv .

Prima geholpen

Salotte 19-11-2021

Kundig advies, verkoper nam alle tijd en was aardig. Kunnen hem altijd bellen met vragen.

Netty Niersman 19-11-2021

Uitstekend geholpen! De tv werd zelfs gedemonstreerd. Zelfs de extra korting I.v.m. Black Friday kreeg we vandaag……
Top service👍

Gretha 19-11-2021

Ik werd super vriendelijk geholpen door xxxx, hij gaf goed advies over de tv en de actie van Black Friday

Sem 19-11-2021

Ik ben ontzettend goed geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe Oled TV. Er werd veel meegedacht van waar ik hem voor ga gebruiken, het financiële plaatje maar ook de aftersale service. Dit alles gaf mij een vertrouwd gevoel om de TV aan te schaffen bij Plattetv.nl!

Bert 19-11-2021

Heb een LG-Oled TV aangeschaft, prima geholpen in de winkel met een eerlijk koopadvies. Thuis kreeg ik zelf het Dolby-Atmos niet geactiveerd. Uiteindelijk heeft een van hun mensen me even gebeld en me door het menu heen gepraat. Perfect opgelost, bedankt!

Twan & Loek 19-11-2021

Door het goed advies van "de grote beer" afgezien van een dure 8K TV, uiteindelijk door zijn adequate advies een dag gewacht met de aankoop aangezien ze vanaf vandaag in de aanbieding kwamen en er een cashback actie van Samsung ging lopen. Echt top dat de adviseur niet voor maximale omzet gaat maar ons echt adviseerde met het juiste model en wanneer aan te kopen. Daarom ga je naar een winkel en niet naar een webshop ! Uiteindelijk gekozen voor 5 jaar extra garantie aangezien het totaalplaatje veel lager uitviel dan verwacht... PlatteTV dank voor het meedenken met de klant, op deze manier maak je het verschil !

Pascal Timessen 19-11-2021

Mooie winkel met betaalbare producten. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat mijn zoon hier ook alle tv en audioproducten heeft gekocht voor zijn woning.

Pascal Timessen 19-11-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen om tv en audio producten voor mijn ouders te kopen omdat ik zelf al mijn producten hier in de winkel in Doetinchem aanschaf en altijd prettig wordt geholpen.

André 19-11-2021

Nieuwe tv wederom gekocht bij Platte TV, vestiging Breda. Nieuwste Philips Oled Ambiligth. Zoals ook eerder geweldig geholpen door klantvriendelijke, deskundige en meedenkende medewerker. Ook prima afgeleverd en geïnstalleerd. Oled is ongeëvenaard met Philips Amibilight als kers op de taart. Nu maar hopen dat het Oled-euvel van 'inbranden' inmiddels onder de knie is gekregen.

Erwin 19-11-2021

Wat een service!!! Bezorgservice in eigen beheer en de vriendelijkheid straalt er vanaf. Kennis van het toestel en geen enkele vraag is onbeantwoord gebleven. Nogmaals TOP geregeld allemaal.

Sander D 18-11-2021

Vandaag mijn nieuwe tv gekocht bij platte tv in Breda! Echt op en top geholpen door de heren.

Goed advies gekregen en kwaliteit en prijs mooi afgewogen. Scherpe prijs gekregen mede dankzij de black friday deals.

Ik kan niet wachten tot hij binnen is :D

Bedankt mannen!!

Beers 18-11-2021

Vandaag is onze tv geïnstalleerd door Edwin.
Wij zijn erg tevreden met zijn service en hij was heel vriendelijk en behulpzaam Hij gaf een goede uitleg en nam hiervoor de tijd. Echt een aanbeveling voor goede service en klant vriendelijk.