HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mattijs 28-11-2022

Wat ik fijn vond is dat je bij navraag meteen een goed aanbod krijgt. Je hoeft na het eerste aanbod niet verder te onderhandelen. Wel geprobeerd maar dat doen ze niet, ook achteraf (na black friday aanbiedingen) bleken de aangeschafte producten een prima deal.

TV hebben we voor het gemak laten installeren. Pepijn deed dit goed, snel en gaf prima uitleg.

Linda 28-11-2022

Vriendelijk personeel, goede uitleg. Alles op voorraad. Gewoon goed geholpen.

s95b 28-11-2022

In Zoeterwoude ben ik goed geholpen door Mehmet bij het aanschaffen van een TV.

George Verkroost 28-11-2022

Prettige winkel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede informatie gekregen op de vragen die we stelden. Tot zover zeer tevreden. Nu nog wachten tot de bestelde artikelen gebracht zijn, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Twan 28-11-2022

Fine overzichtelijke winkel met personeel dat weet waarover ze praten om tot aanschaf te gaan. Top👍

Bianca 28-11-2022

Goed geholpen , goed advies kom hier zeker nog eens terug en zal mensen om mij heen deze winkel zeker aanraden

Rob 27-11-2022

Het kopen van een nieuwe tv is niet iets dat ik dagelijks doe. Doordat het een flinke investering is ben ik op zoek gegaan naar een aanbieder die zich puur richt op de verkoop van tv's. Zo kwam ik al snel bij hellotv terecht.
Wat het voor mi een zeer positieve ervaring maakte was o.a.; begeleiding bij de optimale kijkafstand, de richtlijnen m.b.t. installatiehoogte bij wandmontage, vergelijking van verschillende tv's uit hetzelfde segment met voor- en nadelen. Kortom, uitgebreide kennis en informatie, in een ongedwongen sfeer. Gecombineerd met gratis levering en de scherpste prijs voor het model van mijn keuze, maakt dat ik uitermate tevreden ben over de service. Ik kan iedereen aanraden hier eens een kijkje te nemen indien men op zoek is naar een nieuwe tv. Gegarandeerd dat je met de beste deal en een schat informatie rijker naar buiten loopt.

René 27-11-2022

Op 24 november via de chat contact gehad i.v.m. de aanschaf van een Philips 55OLED807 TV. Nog een leuke korting gekregen en een TV gereserveerd in filiaal Zoeterwoude. Daar vlot geholpen door Jelle en prima geïnformeerd over de TV en de garantievoorwaarden. Het beeld is inderdaad fantastisch en zeer scherp waarbij het ambilight voor een extra mooi kijk effect zorgt.

Henk 27-11-2022

Duidelijke uitleg van de verschillende tv’s en expertise van de verkoper maakte dat we weloverwogen een nieuwe tv aangeschaft hebben.

Vincent 27-11-2022

Erg goed geholpen door Ricardo. Erg vriendelijk, denkt mee en luistert goed naar onze vragen. Kan ook gelijk schakelen met de prijs en legt goed en rustig uit. Erg vriendelijk en behulpzaam.

C duis 27-11-2022

We zijn in duiven geweest en wat is het een mooie en overzichtelijke winkel en we zijn goed door een verkoper geholpen en heeft goede advies gegeven we zijn heel erg blij met de nieuwe tv.

Denniscamf 27-11-2022

Met black friday een tv besteld. Ik kreeg in de avond een belletje dat de tv helaas niet leverbaar was. Als oplossing mocht ik voor het zelfde geld een tv uit het duurdere segment. Zoals afgesproken stond de tv de volgende ochtend al voor de deur en ik ben super blij met de geleverde tv en dienst. Ik ben zeker een terugkerende klant.

Rob Jonkers 27-11-2022

Snel en deskundig geholpen. Goed geadviseerd en gewezen op de extra garantie en service.

Rinze 27-11-2022

bij binnenkomst wist ik al wat ik wou... ben netjes bij de balie gaan wachten....na enig ontwijkends oogcontact van 1 van de medewerkers ben ik naar een jongeman achter het het desk gestapt ....en hij was de man die mij dan ook uiteindelijk wel geholpen naar al mijn tevredenheid overigens

Kees 27-11-2022

Mooie aanbieding en prima contact met medewerkers.
Snelle verzending. Top.

Daniel 27-11-2022

In de winkel heel goed geholpen om een keuze te maken tussen al dat moois. Deskundig advies en ook niet onbelangrijk, een hele goede deal gemaakt.

Jeroen 27-11-2022

Zeker de goedkoopste, artikel in de winkel opgehaald.
Moest even wachten voordat ik aan de beurt was maar ze nemen uitgebreid de tijd voor je en geven goed en veel uitleg over het artikel.
Vriendelijk personeel met kennis en verstand van zaken.
Ik kom hier zeker nog eens terug voor een nieuwe tv.

Bas A 27-11-2022

Heel fijn geholpen in de winkel in Groningen, ondanks de drukte van Black Friday. Behulpzaam en uitstekend advies.

DannyS 27-11-2022

Net een 75 inch Q led gekocht met een leuke korting, fantastisch geholpen door een verkoper. Goed geonderhandeld en een leuke deal gemaakt. Verkoper bedankt.

Eva 27-11-2022

Super tevreden over HelloTv! Vriendelijk te woord gestaan, goede deal kunnen afspreken. Verkoper gaf goede uitleg over opties als verzekering. Als laatste werd de tv ook nog naar de auto gedragen. Zeer positieve ervaring gehad dus.

Jeroen 27-11-2022

Leuk en open gesprek, prima advies gekregen wat uiteindelijk tot een aanschaf heeft geleid.

Ceyvianny 27-11-2022

Onlangs een tv aangeschaft, al wist ik al welke ik wilde was deze helaas niet op voorraad.
Medewerker wist snel te schakel en bood mij een andere model aan.

Klantenservice/vriendelijkheid was top.

Dennis 27-11-2022

Mooi winkel, wij waren in Zoeterwoude, eerst even rond gekeken en daarna toch maar hulp gevraagd. Werden direct vriendelijk geholpen en de verkoper nam de tijd voor ons. Hoop verschillen laten zien en uitleg waar nodig. Werden niet gepusht of geleid. Nadat wij hadden besloten welke tv het ging worden werd er nog een mooie deal gemaakt met een korting.
Zou hoe zo weer terug komen.

Paul 27-11-2022

Heb de winkel gevonden via internet.
Kan de winkel zeker aanbevelen, vriendelijk en deskundig personeel en een concurrerende prijs.
Zal voor de volgende tv zeker weer terug gaan.
Dit weekend 2 tv’s gekocht bij de winkel in Eindhoven.
Paul

Ellen 27-11-2022

Super goede service, top deal gehad. Fijne mensen in de winkel. We zijn meteen geholpen.
Top!!! Volgende tv gaan we hier weer halen. Maar voor nu gaan we genieten van onze nieuwe tv.