HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marion 29-05-2021

Goede uitleg over de verschillende tv’s. Vriendelijke geholpen en scherpe prijzen. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Irmgard 29-05-2021

Vandaag op pad voor een Sonos Beam, mijn zoon adviseerde om bij Platte TV in Utrecht te gaan kijken waar hij al eerder geslaagd was. En ja, ik ben prima geïnformeerd de verkoper nam alle tijd en was zeer kundig, duidelijk en gelukkig niet opdringerig ! Het geheel resulteerde dat ik de winkel verliet met een nieuwe TV / Muurbeugel en natuurlijk de Sonos, met dank aan N te Utrecht

Maxim 29-05-2021

Heb nieuwe 75 inch in aug gekocht met uitstekende korting en service. Daarom gelijk terug gegaan om nu een 2de tv te kopen met weer uitstekende service en korting. Door de goede service zijn we aan het kijken of we ook nog een bbq bij hun gaan aanschaffen. Conclusie, ik zou iedereen adviseren om bij hun een tv te kopen

Sebas 29-05-2021

Hey was een top shop, eerst even gechat of de Sonos one (sl) aanwezig was, daarbij gelijk goed geholpen.. en ook een mooie deal kunnen sluiten. Daarna direct naar Naarden gereden. Hierbij ook weer snel geholpen door een vakkundige medewerker die mij alles over de Sonos kon vertellen en laten beluisteren, hierdoor weer wetende dat ik ook nog de Sub moet halen, daarbij ook gelijk hiervoor een mooie aanbieding kunnen krijgen, helaas deze nog niet kunnen kopen, maar als het zo ver is ga ik zeker weer hier langs. Bedankt heren voor de goede hulp per chat en in de winkel.

Wouter 29-05-2021

Deskundige en klantgerichte medewerkers, goede service en heldere communicatie.

Jeroen. 29-05-2021

Zeer goed!! tv gekocht maar niet "mijn" tv, na paar dagen niet tevreden over de aangeschafte tv contact opgenomen met de klantenservice welke mij begrepen en samen een andere tv uitgezocht. Binnen een paar dagen omgeruild en nu dik tevreden! Super service en mensen die weten waar ze het over hebben. Top!

Heidi 29-05-2021

In de winkel keurig geholpen , planning netjes, maar met name de installatie door monteur X was grote klasse. Niet zomaar de tv ophangen en klaar maar bijzonder service gericht, op maat meegedacht en goede uitleg gegeven. In één woord top!

Alex B 29-05-2021

Contact via telefoon en mail is perfect, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelling. Niets dan lof voor de bezorger die erg behulpzaam was, top zaak

KeeCie 29-05-2021

Mooie winkel in Breda waar goed advies wordt gegeven. Artikelen interessant geprijsd. Platte TV heeft aantrekkelijke acties zoals de ‘voordeelweken’ waar je zomaar een mooie korting kunt krijgen.

Erwin 29-05-2021

Vriendelijk geholpen bij het afhalen van mijn tv. Medewerker heeft de tv mee in de auto gelegd

Christian 29-05-2021

Na eerst contact te hebben gehad op de website met X naar de winkel in Naarden gegaan om de TV in het echt te bekijken. Aldaar toch nog iets het twijfelen gebracht maar uiteindelijk toch gekozen voor de LG OLED G1 (tot nu toe, bevalt hij top!) Wat een fijne winkel, en goed personeel.

Danny 29-05-2021

Wij hebben onze nieuwe LG OLED65C16LA bij de ‘jongen met de bril’ gekocht in de vestiging van Nijmegen. Schijnt een lokale bekendheid te zijn. Én terecht!
Hij is een erg attente verkoper die luistert naar je behoeften en ook de ruimte geeft om even op adem te komen (in mijn geval buiten een sigaretje te roken) en daarna een keuze te maken.

Wij hebben vandaag de tv ontvangen en wat een genot voor het oog. Niet te geloven!

Mijn vriendin & ik zijn normaal van ‘ de kat uit de boom kijken’ en dus later beslissen. De verkoper kwam met een finale deal, maar moesten we wel die dag antwoord geven (was 16.30 met sluitingstijd 17.00, haha). Een goede verkopers truc en dat is natuurlijk zijn werk en daar hebben we alle begrip voor. Wel heeft hij een top deal neergezet!

Al met al: een aanrader van een winkel, geeft je gedegen advies & luistert (oprecht) naar je behoeftes. Ga zo door!!

Robert 28-05-2021

In de winkel zijn we netjes geholpen en kregen alle tijd om onze vragen te stellen.
We kregen een vrijblijvende offerte mee omdat we puur oriënterend waren gaan kijken.
Thuis nog eea nagelezen bij het merk van de tv en besloten dat we de tv gaan kopen.
Na wat onderhandelen over de prijs(via de vlotte live chat) de tv besteld.
Gelijk de bevestiging via de mail gekregen.
Via een SMS op de hoogte gebracht wie en wanneer de tv bezorgd zou gaan worden.
De 27 ste tussen 10.30 en 13.00 uur
Helaas kreeg ik om 10.30 te horen dat de bezorger niet zou komen.
Erg vervelend omdat ik mijn afspraken rondom deze tijd had gepland.
Om 12.15 kreeg ik als nog te horen dat er toch nog iemand zou komen met de tv.
Tussen 13.00 en 14.30.
30 minuten voordat de bezorger er was belde hij op om te zeggen dat hij onderweg is.
Eenmaal bij mij aangekomen bleek dat hij uit de winkel met een huurbusje op pad is gestuurd om de klanten alsnog hun tv te bezorgen.
En juist dat heeft er voor gezorgd dat ik toch een 10 geef. Ik was niet blij met het late afbellen. Ik moest mijn agenda omgooien, maar soms zijn er omstandigheden waar dit door komt.
Ik ken de oorzaak niet waardoor de bezorger niet kon, maar waardeer de moeite die genomen is om mij te vreden te houden en mijn nieuwe tv alsnog te bezorgen.
Dat is Service!
Een tv kopen kan je overal.....service verlenen doen ze niet over al.

Jaap 28-05-2021

Bij platte tv al veel aangeschaft. Altijd oprecht geholpen. Door kennis en vakmanschap weer tot een goede keuze kunnen komen. Blij met deze winkel en ga er zeker nog vaker weer iets vinden en kopen.

Paul 28-05-2021

Erg kundig advies en ruim de mogelijkheid om alle apparatuur afzonderlijk te bekijken en te beluisteren

Stefan 28-05-2021

Verkoper nam de tijd en deed alle moeite om mij te helpen en van een goed advies te voorzien, ik werd zelfs van een kop koffie voorzien.

Paul 28-05-2021

Uiterst tevreden ben ik over de service. Danny K (Platte TV Amsterdam) die samen met een stagiar behalve de tv ophangen, geduldig uitleg over alles gaf. Professioneel ging hij ten werk: hij dacht mee en kwam met goede tips, ik heb gemerkt dat hij passie voor zijn werk heeft en niet eerder weg gaat tot dat hij het gevoel heeft dat alles duidelijk is en iedereen blij is. Dat is zeker gelukt. Hij gaat net die stap verder.

Marcel 28-05-2021

Ben vandaag in de winkel in Breda geweest.
Fijn geholpen en een mooie televisie aangeschaft.
Verkoper was niet opdringerig en weet waar hij over praat.

Frank 28-05-2021

De service was uitstekend in vestiging Zoeterwoude. Hier heb ik goede details over de televisies en de functies ervan verkregen.

De informatie die ik verkregen heb waren voor mij dan ook doorslaggevend en hebben mij gelukkig van mijn eerste keuze weten te halen.

Ik ben blij dat ik deze winkel heb uitgekozen voor de aanschaf van mijn televisie.

Dennis 28-05-2021

Na wat zoeken op het internet naar een nieuwe tv. Vandaag in de winkel in Breda geweest voor een tv. Goed geïnformeerd en geholpen door een jongeman die er net een paar weken werkt. Bedankt voor de prima service!

Ina Blink 28-05-2021

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en accuraat en deskundig advies! We zijn zeer tevreden. Wij hadden goede berichten gehoord over Platte Tv Groningen. Deze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt. We zullen onze ervaring delen met belangstellenden in onze omgeving. Bedankt xxxxx!

lg oled evo 28-05-2021

door een vorige aankoop weer terug bij platte tv goed advies en goede prijs voor inruil tv en nieuwe tv.
goed geholpen

Stephan 28-05-2021

Goed/prettig geholpen door mensen met kennis van het product! Een 'gebruikt' product aangeschaft icm een aantal accessoires voor een hele leuke prijs én zelfs nog gratis thuisbezorgd! Mijn volgende aankoop zal wederom bij jullie zijn.. Bedankt!

Peter050 28-05-2021

Zeer passende adviezen. Ik voelde me zeer op m’n gemak. Ik had eerst m’n twijfels, maar herzie deze na deze ervaring. Absolute aanrader.

Eelco 28-05-2021

Prima geholpen in de winkel, vriendelijk en behulpzaam. Gezocht op internet naar een versterker en zo terrecht gekomen bij deze zaak. Webshop is ook dik in orde, heel overzichtelijk.