HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Adrie 25-11-2022

In de winkel duidelijke , zinvolle uitleg gekregen. Voor en nadelen besproken.
Er werd de tijd genomen, niet afgeraffeld.
Medewerker Hallo tv wist waar hij het over had!

John 25-11-2022

Bijzonder vriendelijke en zeer deskundige installatie van de installateur XXX van HelloTV. Direct kunnen genieten van deze prachtige Philips 65 inch 807 TV. Super beeld, geluid en een sfeervolle ambilight.

Rebecca 25-11-2022

Ik ben ontzettend tevreden over de installatie en de vriendelijkheid en deskundigheid van de tv, dat is een 10 waard. Wat ik wel jammer vind is dat ik telefonisch niemand kan bereiken als er wat is en dat ik nu al voor de 3e keer een tv heb gekregen die na een dag vlekken in beeld krijg. Ik koop hier denk ik geen tv meer, maar het personeel is top!

Eefkr 25-11-2022

Deze winkel is mij aanbevolen door mijn kleinzoon, en daar heb ik geen moment spijt van. De vakkennis van XXX is geweldig en zijn klantvriendelijkheid is prima.

Rob 25-11-2022

Nette winkel. Goed en plezierig onderhoud gehad met XXX (verkoop Duiven).
TV (55 in.) past in een Fiat 500 cabrio ! Ben goed thuis gekomen.
Na sturen mail ivm vraag werd ik snel teruggebeld.
Nu nog even de 300 euro retour regelen. Deze liever direct in de winkel gehad.
Moet toch geen probleem zijn om dat met Samsung te regelen.

Harry 25-11-2022

Vandaag is de tv (gekocht in winkel Zoeterwoude ) afgeleverd en geinstalleerd door XXX Net als bij de aankoop is dit ook perfect gegaan. XXX wist wat te doen en ook zijn uitleg van de tv was prima.
Aardige monteur die gewoon de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden.

Alexander 25-11-2022

Ik was naar de winkel gegaan om twee televisies te vergelijken. En werd eigenlijk niet geholpen of advies gegeven omdat elke verkoopmedewerker druk bezet was. Zelf de keuze gemaakt, maar bij de balie moest ik best wel lang wachten totdat ik mijn bestelling kon doen. Gelukkig was alles wel op voorraad en hebben ze me netjes geholpen de producten in de auto te laden.

Winfred 25-11-2022

Erg goed en snel geholpen in de winkel van Hello TV in Duiven bij de aanschaf van een Sonos Sub. Goede prijs en service. Top!

Miriam & Danny 25-11-2022

Goede en vriendelijke hulp in de chat en mail
Duidelijke communicatie
Eerlijke antwoorden op alle vragen
Vlotte dienstverlening
Duidelijke en snelle communicatie via de app over leveringsafspraak
Betrouwbare planning
Afspraak op maat in overleg
Aardige monteur, realistisch in verwachtingen
Geduldig en laagdrempelige uitleg
Netjes en correct

Saki 25-11-2022

Service was top bij HelloTV van aanschaf tot het monteren was geweldig. Installateur werkte zeer netjes en erg vriendelijk. Bedankt installateur .

Pierre 25-11-2022

Goede keuzehulp, degelijke informatie over de tv, snelle respons via de chat en een super aanbod qua prijs hebben mij doen besluiten om voor Hello tv te kiezen. Levering binnen enkele dagen via Post.nl was prima geregeld. Ondersteuning met installatie thuis duurde vanwege drukte te lang (3-4 weken) maar installeren bleek echt simpel. Telefonische helpdesk (persoonlijk nummer voor mij) bleek tot 2 keer toe niet bereikbaar, dus enkel via mail of chat contact gehad. Kortom, zeer tevreden tot nu toe!!

Bas A 25-11-2022

Gisteren, ondanks de drukte van Black Friday, uitstekend geholpen door de mannen van Hello TV Groningen. Goed geholpen met het maken van de juiste keuze voor een nieuwe TV.

Rolf 25-11-2022

Snelle reacties met behulpzame support van iedereen. Ook wijzigen van bestelling van bezorgen naar afhalen was in enkele minuten geregeld via chat

Rob van der Valk 25-11-2022

Ik was aan het twijfelen tussen twee televisies en kwam met een simpele vraag bij de chat. De chat verliep snel soepel en professioneel. Ook was de televisie ergens anders goedkoper en daar heeft de service mij ook mee geholpen door een scherpe deal aan te bieden. Fijn, snel, vriendelijk en behulpzaam.

DJ 25-11-2022

Na wat voor verkenning kwam ik weer uit bij Hello TV. Ik kende dit bedrijf al van een vorige aankoop in Breda. Deze dag was ik naar Denbosch gegaan. Een mooie winkel met vriendelijke personeel. Ik werd hier geholpen door XXX. Nadat ik uitlegde dat ik voor een Samsung soundbar kwam, liet XXX mij gelijk rond. Na vakkundig uitleg en een goede overeenkomst voor een mooie prijs, was ik snel geslaagd en met een mooi pakket onderweg naar huis.

Mart Versleijen 25-11-2022

XXX van de Hello TV winkel in Eindhoven heeft ons zeer correct geholpen. Er werd koffie aangeboden en we kregen alle tijd om een juist keuze te maken. Adviseur gaf rustig alle gevraagde informatie en was behulpzaam bij het maken van de , voor ons, juiste keuze. Klantvriendelijk, deskundig en prima geholpen!

JP Pylyser 25-11-2022

Ik ben, kort gezegd, héél tevreden. Via de chat gaf XXX mij al de gevraagde informatie en hielp hij mij deskundig door de betaling (vanuit België), omdat ik daar wat problemen mee had.
Ik heb de LG TV in de namiddag besteld en kreeg die 's anderendaags in de voormiddag al geleverd.
De LG TV tovert hier inmiddels nu de mooiste kleuren tevoorschijn. Wow.
Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt HelloTV.

Micha 25-11-2022

Wat een mooie ruim opgezette winkel in Naarden. Ruim aanwezig assortiment dus goed vergelijken.Vriendelijk en kundig personeel. En natuurlijk een hele goed prijs. Komen zeker terug.

chris 25-11-2022

goede info en goed geholpen tijdens de aankoop
echt een aanrader om hier iets te kopen

Bigarms 25-11-2022

Goede prijs gekregen en goede service. Zou het zeker andere ook aan bevelen.

Alex Makatita 25-11-2022

Ik heb problemen met mijn TV (toenertijd nog gekocht bij Platte tv in 2021). En hello tv heeft het netjes en snel opgelost. Communicatie met hello tv is uitmuntend.

Vincent 25-11-2022

Fijne klantenservice en zeer goede prijzen. Ook fijn dat zij fysieke winkels hebben.

Pascal 24-11-2022

Prettige webshop. Makkelijk om alles te vinden. Je wordt snel geholpen. Kreeg een geweldige aanbieding voor black friday.

Rick 24-11-2022

Goed en vriendelijk geholpen. Ik ben overgestapt van merk en dat ging vklekkenloos + goede support, prijs en motivatie.

Esmeha 24-11-2022

Hele leuke en fijne hulp bij het bepalen welke tv’s voor ons het beste waren. De bediening was echt super. Een hele leuke bijkomstigheid zijn de scherpe prijzen die gehanteerd worden. De uitstraling van de winkel in Duiven is prima en heel overzichtelijk. Het was voor mij een feestje om daar rond te kijken.