HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Tjaard Groenboom 06-01-2023

Wij hebben de Sony Bravia XR-83A90j -4K OLED gekocht in de winkel van Hello TV in Groningen.
Wij zijn daar zeer goed geholpen door de medewerker ..... hij heeft ons alles zeer goed uitgelegd.
Wij hebben ook een bezorging en TV Instaleren en op hangen bij genomen.
Complimenten voor de medewerker ..... die hem kwam brengen en instaleren.
Hij was vriendelijk en en verder zeer vakbekwaam en heeft nadat alles was geïnstalleerd ons het allemaal zeer goed uitgelegd hoe alles werk. ( TOP ) Wij zijn super tevreden.

Tiemendouwe 06-01-2023

Ik vind het hele vriendelijke mensen een hele goede service en advies en niks is ze teveel om te beantwoorden ben er echt blij van 😬

F.Jansen 06-01-2023

Al tijden wilde ik een nieuwe TV kopen. Uiteindelijk gekozen om bij HelloTV in Naarden te gaan kijken. Eerst een lange chat met een medewerker gehad op 2e Kerstdag. Veel informatie gekregen over de soorten TV, afmetingen en de diverse voor- en nadelen. Uiteindelijk gekozen voor een Samsung. Offerte gemaakt. De dag erna naar de winkel in Naarden gereden en het model bekeken en uitleg gehad. Onder het genot van een bakkie koffie bedenktijd gekregen. De knoop doorgehakt en de TV aangeschaft. Op 3 januari is de TV gebracht. De monteur (....) heeft eerst de TV steun opgehangen. Daarna heeft hij de TV geïnstalleerd. Uitgebreide uitleg over de TV en de afstandsbediening gehad. Kortom een kundige monteur die geduldig is, gedreven is en netjes werkt. Perfect.

Danny 06-01-2023

Aardige jongen, behulpzaam en duidelijk in z.n uitleg. heeft het helemaal uitgetekend, gemeten en professioneel zijn werk verricht

Wim Solans 06-01-2023

Goeie service vriendelijk personeel en vooralnalles duidelijk uit gelegd.Goeie bereikbaarheid en makkelijk parkeren.

joop 06-01-2023

ik ben bij hello tv uitgekomen door de goede reviews , wij wilde wat grotere tv kopen en de oude inruilen daar is goed op gereageerd en zijn wij tot een overeenkomst gekomen
wij zijn naar de winkel in Naarden gegaan en zijn door XXX geholpen vriendelijk, goede uitleg en advies
een fijne ervaring bedankt reden

Arjen 06-01-2023

Ik ging voor een specifieke TV naar de winkel. Heb goed advies gekregen waardoor ik op een andere TV ben uitgekomen. Ik kijk nu een week naar mijn nieuwe TV en ben zeer tevreden over mijn aankoop!!

J. Gieling 06-01-2023

In Naarden zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Hierdoor een prima keuze kunnen maken.

Astrid Lucas 06-01-2023

Ik werd goed geholpen en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Afspraken werden na gekomen. Top ervaring

Rini 06-01-2023

Je wordt snel en vriendelijk geholpen.
Normaal ben ik niet zo van het chatten…maar bij hellotv ging dit best vlot en soepel.
Alles werd super snel geleverd, puntje van aandacht, is dat als je een groot pakket stuurt via PostNL, dit wel eens te zwaar en te lomp is voor 1 bezorger. De beste vriendelijke PostNL bezorger kon de tv maar net over de drempel tillen.

Douwe Veenstra 05-01-2023

Ik vind de behulpzaamheid en service uitstekend. De hele uitstraling van de winkel waar wij waren in Groningen was voorbeeldig en je voelt je direct thuis daar Van harte aanbevolen! Douwe Veenstra

Stephan 05-01-2023

Het was een ontzettend behulpzame, kundige man die ons heeft geholpen in de winkel. Hij legde goed de verschillen uit tussen de televisies en gaf advies zonder direct voor ‘de duurste’ te gaan. Hij paste ons advies goed aan op onze wensen.

Bert 05-01-2023

Via een inruil actie heb ik een prima deal gekregen via HelloTV. De medewerkers waren erg klantvriendelijk en reageerden snel (zelfs 's-avonds). Alle afspraken werden correct nagekomen. Kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg tevreden mee ben.
De website is overzichtelijk en bevat heldere informatie. De bestel- en inruilprocedure verliep vlot en soepel. En ook best prettig dat de TV snel geleverd werd (en dat gedurende de feestdagen).

Kudo's voor HelloTV. Een aanrader. Hier kom ik zeker terug als ik nog apparatuur nodig heb.

Stefan Pool 05-01-2023

De tv die besteld was is binnen 24 uur keurig afgeleverd door een paar zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers diie zelfs hielpen om de best grote doos naar boven te tillen.
De tv zelf is groter dan verwacht en voldoet meer dan ik gewenst had.

Gert 05-01-2023

Goede informatie, veel modellen en uitvoeringen in de winkel, deskundig personeel en snelle levering uit voorraad tegen een scherpe prijs

A3 Steenbrugge 05-01-2023

Vanavond in de winkel van Utrecht geweest. Daar super fijn en deskundig geholpen. Met een mooie Samsung The Frame de deur uitgegaan en helaas de Denon soundbar komt een dag later.

Remie 05-01-2023

Deze winkel is voor mij waar het om draait, zeer goede service (wat je nog zelden ziet) ze nemen de tijd voor je en de prijzen zijn heel scherp !
Mij zullen ze vaker zien dikke pluim

Lotje 05-01-2023

Vanavond fantastisch geholpen.
Deskundig, duidelijk, rustig en vooral luisteren naar ons, als klant.
Een goede aanrader om bij Hello TV te gaan kijken.

Andre 05-01-2023

X heeft vandaag de installatie en montage verzorgd met enorm veel enthousiasme, expertise en is daarbij tevens service gericht met uiteindelijk een ontzettend mooi eindresultaat. Daarom enorm tevreden met deze monteer en installatie service en is daarbij elk dubbeltje waard!

T. de Vries 05-01-2023

Fantastische installateur, zeer kundig en heeft ook actief meegedacht hoe we de kabels zo netjes mogelijk weg konden werken. Zeer blij met het resultaat!
Thanks! Top gozer

Wim 05-01-2023

Zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en geholpen door Daan in de winkel in Eindhoven. Duidelijk advies gekregen en met een goed gevoel al snel de juiste tv uitgekozen.

Abel Al Temimi 05-01-2023

Ik ben oprecht blij dat ik mijn bestelling bij een van jullie winkels heb mogen doen, dank voor jullie vriendelijke hulp en duidelijke uitleg!

Bert 05-01-2023

Duidelijke website en vlot contact over prijs.
Levering ondanks feestdag super snel.

Robert 05-01-2023

Netjes en vooral eerlijk geholpen door de beste mannen aldaar.
Echt een aanrader en denken vooral ook met je mee.
Leuk bedrijf 👍

HH 05-01-2023

Duidelijke informatie, kennis van zaken, goede en snelle service. Vriendelijk, niet opdringerig, personeel.