HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

H.Scheepers 11-06-2022

Prima, en enthousiast geadviseerd door Cas Geven van de vestiging Eindhoven!
Zelfs op school heb ik nooit zo'n hoog punt behaald, petje af !

Wim Wentink 11-06-2022

Niet naar Website gekeken, direct naar winkel, was bekend, al 2 X eerder een tv gekocht. Altijd zeer deskundig advies gekregen. Medewerker heeft bij de fabrikant een opleiding gevolgd en dat is te merken. Ze weten er echt alles van.

Poelsma 11-06-2022

Een mooie winkel met prettig personeel. Goede uitleg bij het ophalen en afrekenen van de tv. De verkoper bracht de tv naar onze auto. Top!

Ic 11-06-2022

We waren op zoek naar een specifiek geluidssysteem. Via de chat hebben we een deal gesloten. Daarna was de vraag of het item nog bij ėėn vd filialen op voorraad was. Dat was het en de artikelen stonden klaar zoals afgesproken. We werden goed en snel geholpen en een scherpe prijs.

Noa 10-06-2022

Prima geholpen, tevreden over de service. Ze hebben mij een betere televisie aangeboden dan ik zelf had uitgezocht.

Simon 10-06-2022

Of je nu bij Platte tv binnenwandelt voor een grote aankoop, van laten we zeggen een mooie tv, of een uitgebreid geluidssysteem. Of voor een simpele Sonos Roam.
Er is altijd koffie en goede voorlichting. Ze nemen ten alle tijden tijd voor je.
En als je vraagt, nadat je de Roam al hebt aangeschaft of ze zo vriendelijk willen zijn om de nieuwe Soundbar (Ray) van Sonos te laten horen.
Dan laten ze je de drie mogelijkheden beluisteren. die er hangen.
Fijne zaak om te komen en om er te zijn.
En medewerker heeft altijd een luisterend oor, en geeft je te kennen wat de mogelijkheden zijn.
Ook de andere mensen op de werkvloer geven je een goed gevoel, ook als je er langsloopt.
Ze zien je, en dat geeft mij als koper een goed gevoel.
Want de mens die gezien wordt, is gekend.
Alle reden om als de nieuwe Philipslijn binnen is er weer op bezoek te gaan.
Kortom 11 punten, hé dat kan niet. Doe dan maar tien

Joop Kolen 10-06-2022

ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn Tv.
ik heb er zelfs niet voor naar de winkel te hoeven gaan,heb het online besteld en zeer goed geholpen door medewerker, platte TV is een aanrader ook omdat ze voor de oude TV nog een leuk prijsje gaven.en korting op de nieuwe .binnen twee dagen was alles rond en binnen geweldig

HEIN 10-06-2022

Nette levering vanuit Den Bosch, montage en installatie van de tv.
Rustig en deskundige monteur.

Ger 10-06-2022

Ruimtelijke winkel,goed geholpen door deskundig personeel.
Groot assortiment,makkelijk parkeren.

Kees 10-06-2022

Zo'n drie jaar geleden heb ik een Sony Smart TV bij Platte TV aangeschaft en werd er zeer goed geadviseerd en geholpen.
Nu had ik een nieuwe Audio versterker nodig en weer werd ik er netjes en deskundig geholpen. en met een concurrerende prijs.
Ik had contact met de winkel in Utrecht.

H .Coenraadts 10-06-2022

Zeer nette winkel vriendelijk en kundig personeel .Ruime keuze ze nemen de tijd om iets uit te leggen en te laten horen en te xien

Henk 10-06-2022

Mooie winkel in Amsterdam met heel aardige medewerkers, hartelijke ontvangst met koffie en daarna duidelijke, eerlijke voorlichting gehad, beslissen was daardoor makkelijk voor ons. Parkeren voor de deur is ook heel fijn.
We zijn zeer goede geholpen en voorgelicht door

WB 10-06-2022

Ik had een 55inch TV besteld. Toen hij eenmaal stond bleek deze toch echt te groot. Wij kwamen van 40inch en het verschil was echt enorm. Zo groot zelfs dat de woonkamer erg 'vol' oogde. Zonde. Vandaar dat wij besloten hebben om een slagje kleiner te gaan, naar 48inch. Direct met PlatteTV geschakeld en dit was geen enkel probleem. Ook op dat model een mooie persoonlijke deal. Daarnaast duidelijk uitgelegd wat de vervolgstappen zouden zijn, erg transparant. Er wordt binnenkort een afspraak gemaakt om de TV's thuis om te ruilen. Daarnaast gaf ik aan dat tijdens het uitpakken de doos en het piepschuim beschadigd waren geraakt. Ze hebben een uitzondering voor mij gemaakt en dus geen extra kosten in rekening gebracht. Ik kan niet anders zeggen dan: uitmuntende service, welke je niet vaak tegenkomt. Mijn laatste twee tv's heb ik hier gekocht en ik zal in de toekomst zeer zeker terugkomen.

Eef 10-06-2022

Bij het ophalen van mijn nieuwe tv LG Oled 55C25LB werd ik op een keurige en nette manier te woord gestaan en een duidelijke uitleg van installeren gekregen. Prima service en zeker zal ik weer terug komen in de winkel te Doetinchem voor het aanschaffen van nieuw materiaal.

Sander Vlaar 10-06-2022

Was opzoek naar een geschikte receiver. Nadat ik mijn keuze had gemaakt ging ik opzoek naar een leverancier. Overal was er levertijd. Bij Platte TV hadden ze de receiver op voorraad. Na een mailtje kreeg ik nog een leuke korting ook. Net de receiver opgehaald in Naarden. Keurig geholpen!

S.Suk 10-06-2022

Mooie keurig nette winkel met ruime keus aan
tv´s.
Zeer vriendelijke en behulpzame personeel met kennis van zaken.

Renate 10-06-2022

Super fijn geholpen. Personeel heel erg aardig en beleefd. Volgende keer ga ik weer naar Plattetv.NL in Utrecht!

Luc Boons 10-06-2022

3 de maal gekocht bij Platte TV. Reden ... reden : Hoge kwalitatieve hulp bij keuzevorming. Zeer geduldig en vriendelijk. Zeer goed prijsvorming en onberispelijke levering en montage.
Ruime keuze - ruime voorraad - snelle en onberispelijke levering en montage en zeer gunstig geprijsd.
maximum aantal sterren

RH66 10-06-2022

Ik was op zoek naar een moeilijk te vinden 32 inch Samsung Frame TV model 2022. Via de site van PlatteTV heb ik er eentje gevonden. In de chat met een medewerker kreeg ik deskundig advies. En kreeg ook een mooie korting op de genoemde prijs. De medewerker heeft gekeken waar ik zo dicht mogelijk bij mijn woonplaats een exemplaar af zou kunnen halen. Dat bleek in Amsterdam. Van alles wat we hebben afgesproken kreeg ik ook snel na de chat een duidelijke mail met bevestiging van de afspraken.
In Amsterdam aangekomen ben ik zeer vriendelijke ontvangen. De TV stond inderdaad klaar en ik heb tevens een uitgebreide deskundige uitleg ontvangen, waarin bijvoorbeeld werd gewezen op de voordelen van een pixelgarantie, aangezien fabrikanten hier niet meer in voorzien. Kortom een uitstekende ervaring, waardoor ik voor een volgende aankoop zeker weer bij PlatteTV langsga.

Olaf van Ewijk 10-06-2022

Prima geholpen met advies voor een nieuwe TV
Goede service en erg vriendelijk verkopers.

Vincentie 10-06-2022

Mijn keuze voor de platte tv was de prijs en de aanbieding van korting of of inruilen van de oude tv.
Dani heeft mij duidelijke uitleg gegeven betreft de tv daarom ook de keuze gemaakt

Lars 09-06-2022

Erg vriendelijk geholpen door een van de medewerkers. Hij bood zelfs aan om mijn aangeschafte Sonos spullen naar de auto te brengen. Top service voor een top prijs.

Chris 09-06-2022

Prima geholpen..de TV netejes voor mij in de auto gezet...mannen top gedaan alles stond gereed...klasse

Igor 09-06-2022

Prijs zeer goed
Goede service
Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.
Profesioneel.

JM.v.d heijden de smit 09-06-2022

We zijn er goed geholpen in de vestiging te Utrecht door DAX en Naveen. We komen zeer zeker terug voor een volgende aankoop.