HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lynn 06-10-2022

Zeer klantvriendelijk geholpen. Fijn dat de verkoper zich goed aan mijn prijs eisen gehouden heeft en mijn toch een zeer goede tv verkocht heeft. Super!

Edith 06-10-2022

Zeer vriendelijke verkoper met veel kennis van alles wat er te koop is. Er werd alle tijd genomen om antwoord te geven op de vragen die we hadden en zeer goed advies. De verkoper luisterde ook zeer goed naar onze wensen en heeft ons vakkundig geholpen.
Tevens is de winkel ruim en rustig opgezet, waardoor je ook zelf rust krijgt om rond te kijken en alles op je in te laten werken en keuzes te maken.

Edwin 06-10-2022

De medewerker luisterde vooral goed wat ik heel erg prettig vond. Daarnaast bood hij een aantal extra’s aan op een ongedwongen natuurlijke wijze. Na de check van mijn oude, ingeruilde tv werd ik ook goed geholpen met het in de auto plaatsen van mijn nieuwe tv. Topmedewerker, nette goed overzichtelijke zaak met goede service. Ik ben overtuigd waar ik mijn volgende tv vandaan ga halen in de (nabije) toekomst.

Ad 06-10-2022

De Philips tv die we vorige week gekocht hadden is deze week door G. met beugel opgehangen. Het bleek echter dat het frame van de beugel tegen de luidspreker van de tv zat waardoor het geluid vibreerde en de luidsprekers gingen knetteren.
Hierover gereclameerd met als resultaat dat we een andere tv mochten uitzoeken. We kregen een duurdere LG tv zonder bijbetaling. Een uur later was G. al weer terug om de tv's om te ruilen. Prima service!!

Yvonne 06-10-2022

Vriendelijke ontvangst in de winkel met een lekker kopje koffie.
Vragen die we hadden werden duidelijk beantwoord.
Geen opdringerig gesprek om een duurdere te kopen omdat we eerst thuis een goedkopere hadden uitgezocht.
Dat stelden we zeer op prijs, uiteindelijk toch een duurdere aangeschaft, maar dat was alleen onze eigen keus.
De uitleg over extra garantie was ook duidelijk.
We zijn met een prettig gevoel en blij met onze aanschaf naar huis gegaan.
Een volgende keer gaan we weer naar hello tv.

Mandy 06-10-2022

De shop is top! Er wordt met je mee gedacht en er worden aantrekkelijke aanbiedingen voorgesteld, waar wij dan ook graag gebruik van maakten. Echter zijn wij niet op de hoogte gebracht van de " snelle" levering van ons aangekochte product waardoor er ineens iemand voor de deur stond met de melding: ik kom uw tv leveren. Het is dat er iemand thuis aanwezig was!
Verder was de installateur erg vriendelijk waarbij ik een helpende hand heb geboden om de tv het huis in te tillen. Hierbij zou de oude tv mee retour gaan. Hierbij waren mijn partner en ik volledig in de veronderstelling dat de tv uit de verpakking zou worden gehaald al dan niet met hulp van een van ons. En zou worden geïnstalleerd. Echter bleef de tv in de doos staan midden in de woonkamer nadat het product was betaald, wat erg onhandig is met een rondrennende kleuter in huis. Van installatie was dan ook geen sprake, waar wij achteraf gezien verbouwereerd over waren en zeker na het ontvangen van de mail omtrent deze review. Hierin staat namelijk, en ik citeer; vandaag heb ik bij jou de tv mogen ophangen/installeren!

JGG 06-10-2022

Bestelling eenvoudig door medewerking via chat.
direkte verwerking en zeer vlotte levering.
Installatie uitstekend gedaan.

Ron 06-10-2022

zeer prettig geholpen in de winkel, deskundig advies zonder opdringerig te zijn.
Scherpe prijs zeker met de cashback a tie en inruil oude tv, deze wordt ook nog eens opgehaald

Lenie 06-10-2022

De 1e kabel is kapot gegaan. Een week later een nieuwe kabel en installeren van de Ziggobox. Als werkt nu weer.

Jacques 05-10-2022

geweldig geholpen en uitgebreide uitleg ( wat voor type tv zoekt U, energiezuinig enz enz.

Hugo 05-10-2022

Deze week ging ik bij de vestiging in Den Bosch op zoek naar een nieuwe TV nadat mijn oude de geest had gegeven. Ik hield er rekening mee, dat ik - filmkijker - een TV in combinatie met soundbar - zou moeten kopen. HelloTV kon 1 TV met soundbar tonen, maar de verkoper iet me echter een prachtige 42 inch OLED inch zien. Hiervan was niet alleen het beeld prima, maar ook het geluid behoorlijk goed (aanschaf soundbar vooralsnog niet nodig). Hij kon nog wat van de prijs afdoen, maar het aanbod gold alleen die dag. Later in de middag terug gekomen en akkoord gegaan. Tot nu toe heel tevreden over mijn aankoop.

Anne 05-10-2022

Hele fijne service. Ze denken mee en geven goed advies. Verzending van de tv ging ook helemaal prima.

RvDijk 05-10-2022

Open winkel. Alles overzichtelijk uitgestald. Zeer vriendelijke verkoper met verstand van zaken.
Mooie korting gekregen.
Heden alles geïnstalleerd door X.
Tv keurig opgehangen en geluidsysteem geïnstalleerd en afgeregeld.
Duidelijke uitleg gekregen.
Raadt deze zaak zeker aan

Alides 05-10-2022

Snel contact gehad online via mail over een korting en inruil. Uiteindelijk een mooie prijs gekregen en na een bezoek aan hun vestiging in Amsterdam tot koop overgegaan. Helaas hadden ze hem daar niet op voorraad maar hij werd de volgende dag (op zondag) geleverd. TV bevalt uitstekend!

Maarten 05-10-2022

Bij het zoeken van een nieuwe TV kwam ik mede ook uit bij hello TV. Na kort contact hebben zij mij een mooie aanbieding gedaan. Na even het even te laten bezinken kwam ik erop terug en werd de dag later (zondag) vrij snel gereageerd en hebben we de deal rond gemaakt. Daarna werd de TV op maandag bezorgd. Nog nooit zo’n snelle en goede, vriendelijke service gehad! Bedankt X!

R 05-10-2022

Werd door de medewerkers van de winkel goed geholpen maar door de mensen op de chat vond ik maar slecht. Mijn vragen werden niet of gewoon slecht beantwoord waardoor ik eigenlijk meteen het idee had wat een *winkel nou kom ik de winkel in Naarden al dus ben ik daar heen gereden en ben ik super geholpen

Laura 05-10-2022

Ontzettend fijn en goed geholpen door X in het filiaal in Groningen. Leuke sfeer in de winkel en de medewerkers kunnen je veel vertellen over de tv’s. Zeker een aanrader!

Michel 05-10-2022

Goed uit gelegd en vriendelijke man. Eerst onderhandeld over korting, dat ging goed, toen heb ik hem gekocht.

Roy 05-10-2022

Prima informatie in de winkel over de tv-aanschaf. Goede afspraak voor installatie van de Samsung Frame TV. Installatie op afgesproken datum perfect uitgevoerd door kundige en vriendelijke installateur. Wij kunnen niet anders dan zeer tevreden te zijn over Hello tv.

Johan B 05-10-2022

De Winkel in Nijmegen heeft me heel goed geholpen hier, had al een TV gekozen via online reviews maar de medewerker nam de moeite om na te vragen of ik ook bewust was van het nieuwere model van dezelfde productlijn. Dit was ik niet en ik kon geheel vrijblijvend rustig kijken of ik dit wenste of niet, na verder onderzoek paste dit nieuwere model inderdaad prima en ook scherp qua prijs.

Jeroen G 05-10-2022

Vandaag voor een nieuwe SmartTV naar HelloTV in Doetinchem geweest.

Vriendelijke medewerkers die echt verstand van zaken hebben. Goede begeleiding bij de keus. Dit gecombineerd met kennis van randapparaten zoals Sonos maakt de ervaring compleet. Na een goed gesprek, goede voorlichting en het afwegen van onze eigen voorkeur hebben wij een besluit genomen. Bijkomend voordeel was dat de TV gewoon op voorraad is en wij dus met onze nieuwe aanwinst naar huis zijn gegaan.

Prettige, vriendelijke medewerkers
Kennis van de verschillende merken en producten
Kennis van randapparatuur en TV meubelen
Niet opdringerig

KB 05-10-2022

Prima winkel om tv te kopen goed advies en ruimt voor onderhandeling. Extra garantie gekocht, goede verkoper.

T.G. 05-10-2022

Mooie ruime winkel met breed aanbod. Vriendelijke winkelbezetting, goede prijzen

Geert 05-10-2022

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Duidelijke communicatie en goed geholpen met het vinden van een alternatief voor een artikel.

Joop wijnolts 05-10-2022

Goed gemotiveerde verkoper,deskundige uitleg van de werking tv,div. Voor en nadelen besproken.geduldig antwoorden gegeven op div vragen