HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Cees 07-01-2022

(Ondanks vreemde tijd dankzij pandemie) zeer goed geholpen. goed voorgelicht over toestel en garantie en zelfs toestel in auto geplaatst, waarvoor nogmaals dank.

Henri 07-01-2022

Na een zoektocht op het internet voor een nieuwe tv kwam ik op de site van Plattetv.nl. Via de chat uitstekend geholpen en geadviseerd. Gekozen voor de Sony KD50X89j. Eenmaal thuis geïnstalleerd kom ik erachter dat deze niet feilloos samenwerkt mijn mijn KPN box. Hij maakt wel verbinding, maar er zit een irritante vertraging in. En om eerlijk te zijn was ik niet erg onder de indruk van de beeldkwaliteit. Zeker niet in vergelijking met een samsung tv die bij mij in de huiskamer staat. Zegt niets over de Sony, wel meer over mijn smaak v.w.b. de beeldkwaliteit. Ik heb gebruik gemaakt van de extra verzekering ivm pixelgarantie. In eerste instantie wat sceptisch over deze verzekering, maar na een controle van het scherm bleek hier 1 kleine dode pixel in te zitten.
Toch besloten om gebruik te maken van de omruilmogelijkheid met name vanwege de verbindingsproblemen met de KPN box. Contact gelegd met Plattetv, en dezelfde dag kon ik de tv omruilen voor een Samsung Led 55Q74A. Omgeruild in de locatie Doetinchem, waar een medewerker zeer vriendelijk en snel de order gereed maakte. Eenmaal thuis de tv zeer snel geïnstalleerd, geen problemen met de KPN box, en een prachtig beeld. Zeer tevreden over de nieuwe Samsung. Al met al kan ik Plattetv.nl aanraden voor een goede betrouwbare aankoop voor een mooie prijs.

Wim 07-01-2022

Goed geholpen door XXX, Prima uitleg gehad n.a.v. de eisen en wensen m.b.t nieuw aan te schaffen muziekinstallatie. Tevens de diverse mogelijkheden mogen luisteren, alles geheel vrijblijvend.
Zeer tevreden over de aankoop van receiver (DENON) en luidsprekerboxen (POLK)

Bert uit Utrecht 07-01-2022

Goed overzicht van beschikbare producten en uitgebreide info.
Ik koop hier vaker. Waar ik erg enthousiast over ben is de hulp die je krijgt via Chat.
Vriendelijk, goede tips en een prima deal, want inruilen doen ze ook!
Als ze een retour-product (2e-kans) hebben, en dat hadden ze in mijn geval, een nog betere deal.
Levering zoals afgesproken, heel persoonlijk en uiteindelijk kreeg ik zelfs een nieuw product.
Al met al een heel betrouwbare winkel.

Van aar 07-01-2022

Super goed geholpen door XXX
Goede uitleg.
Er kwam rook uit tien hij even had aangestaard zij tien n uur weg geweest en tien zette we hem asn en begon hij flink te roken.
Maar de volgende dag meteen opgelost.
Komen zeker nog een keer terug

Royheinkens 07-01-2022

Wij zochten een niet al te prijzige smart tv en kwamen uit op plattetv.nl. daar ge chat met een werknemer en kwamen uit op een LG 32 inch smart tv. Besteld en opgehaald in de winkel. Bij thuiskomst uitgepakt en geïnstalleerd. Na een avondje tv kijken vonden we hem toch te klein en hebben weer contact gezocht met plattetv.nl en weer ge chat en kwamen uit op een LG 43 inch tv en waren over de prijs uit gekomen wat binnen ons budget lag besteld en de volgende dag op gehaald in de winkel thuis gekomen geïnstalleerd. En vonden dit een prima tv ik raad plattetv.nl ckr aan

Koos Seip 06-01-2022

Televisie,s staan in werking ter beoordeling en vergelijking.
Vakkundige informatie verstrekt door verkoper.
Prettige atmosfeer in de winkel.
Fijn om te weten dat mijn SAMSUNG QLED 95 afkomstig is van de officiele importeur ivm met garantie.
Levering aan huis perfekt op tijd en afgeleverd door een aardige bezorger en naar de 3e verdieping gebracht.
In totaal ben jk heel tevreden en bijzonder blij met mijn aankoop na deskundig advies.
Ik ga zeker een bijpassende SAMSUNG SOUDBAR aanschaffen in dezelfde winkel.

Albert 06-01-2022

Netjes gebeld dat hij 15 minuten later zou komen. Vriendelijke, sociabel persoon . Op alle vragen kregen wij een uitvoerige uitleg.
Ook met de verkoop heb ik een goed contact gehad. Er was ruimte voor onderhandelen.
Kortom, ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Fam. Van der Weck 06-01-2022

Onze vorige tv was ook van PlatteTV, daarom zijn we weer op hun site gaan kijken. Via een heel goed chat gesprek heel goede voorlichting gekregen en een nieuwe installatie naar onze wens samengesteld. We kregen ook een goede prijs voor oude tv en geluidssysteem. Vandaag is alles gebracht en prima geïnstalleerd door zeer vriendelijke , bekwame jongens. Wij zijn zeer tevreden!

Raymond 06-01-2022

Op 30 december de mooie samsung neo qled qn95a besteld en gisteren op 5 januari zelf opgehaald in Utrecht,erg vriendelijk geholpen door Marc van platte tv,ik ga zeker vrienden en kennissen aanraden om te gaan kijken (Wanneer het weer kan) en ik kom zeker terug in de toekomst bij platte tv.

Rick 06-01-2022

Bij Platte TV Utrecht enthousiast geholpen door het duo Dax en Daan. We hadden zelf niet zoveel tijd, maar ik weet zeker dat dit dynamische duo ons nog beter had kunnen en willen informeren over onze aankoop. De lockdown leek voor even ver weg.

K. Lee 06-01-2022

Danilo & Danny waren twee zeer behulpzame collega's van PlatteTV die mij goed hebben geholpen en geadviseerd over de hoogte en plaatsing van de TV & kabels. daarnaast nog een extra beetje moeite genomen om te helpen met de instellingen voor mijn console toentertijd.

Gert 06-01-2022

Ik heb voor de aanschaf van mijn TV gekozen voor Plattetv omdat ik daar goede berichten over had gehoord. Dat is niet gelogen want deze ervaring heb ik nu ook ondervonden, vriendelijk geholpen bij de gemaakte keuze (mail contact) en mooie scherpe prijs gekregen + perfecte service (bij het afhalen, uitleg en extra mogelijkheden) Al met al Top, ik zal zeker Plattetv aanbevelen in mijn kennissenkring

Bas W. Kehl 06-01-2022

Vandaag 06-01-2022 Midden in de corona lock down ging mijn tv stuk. maar in nog geen 5 minuten zonder te kijken een Philips bij hun in Naarden besteld ! echt nog voor ik de tv binnen heb hebben zij mij wel heel erg goed geholpen en hebben zij mij een paar voorstellen gedaan en ik ga daar mee accoord ! blij met hun goede service en hulpvaardigheid ! TOP bedrijf !
Officiële reactie van HelloTV 06-01-2022

Beste Bas,

Een kapotte TV tijdens de lockdown kunt u er natuurlijk niet bij hebben! Wat fijn dat u zo snel, met behulp van onze collega's in Naarden, een nieuwe TV heeft gevonden. Heel veel kijkplezier gewenst van uw nieuwe toestel en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Rob 06-01-2022

Ik had graag eerder dan bij het ophalen willen vernemen over de noodzaak/kosten van de verzekering.

Brigitte 06-01-2022

De site is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.
We zijn meerdere keren in Naarden geweest voor aanschaf van tv,s altijd goed geholpen met een deskundig advies en zeer vriendelijk personeel.

Daniel. 05-01-2022

Wachten duurde erg lang en de verkoper wist niks te vertellen over de bravia core. Daar buiten om was het netjes en efficiënt. Dit is wel puur over de winkel en de verkoper binnen de winkel. De verkoop zelf online vond ik matig tot slecht.

Joost 05-01-2022

De winkel van platte tv was voor mij wat ontoegankelijk. Maar dat had alles te maken met het feit dat ik in een rolstoel zit. Maar wat betreft adviezen, geduld en kennis is deze ruime fysieke winkel rustiger en luxer van uitstraling dan de bekende elektronicagrootgrutters.Via "beste Koop" van de consumentenbond een keuze gemaakt en platte tv kwam daarmee als voordeligste uit de bus. Alle informatie kon ik krijgen via de chatbox waar duidelijk geen synthetisch dame zat. Met alle vragen over plaatsing, kabels enz. kon ik daar terecht.
Ondanks dat beantwoordde het toestel niet aan de persoonlijke wens maar bleek ruilen geen probleem. Het oude toestel werd opgehaald de nieuwe geplaatst en via een supersnelle installatie met een goed oog voor kleurstellingen en contrast gecombineerd met tips en trucs staat het nieuwe toestel de Philips OLED800er naar volle tevredenheid te stralen.

Wethmar 05-01-2022

Na wat heen en weer mailen wat ik het beste kan kopen ben ik overtuigd van de juiste leverancier.
Het gaat om 2 LG OLED TV'S 48 inch, vandaag is monteur **** bij ons geweest om de tv's op te hangen en te instaleren (super monteur), na ophangen een uitgebreide uitleg. We genieten nu van een prachtig beeld. **** verdiend een 10 (zeer deskundig)

Maarten 05-01-2022

Goed advies gekregen van X (online) en Y in de winkel. Ik ben blij met mijn aanschaf.

Marcel 05-01-2022

Prima en snel geholpen door virtuele Sanne en prima deal gemaakt via chat functie op www.plattetv.nl. Televisie via Click&Collect afgehaald in filiaal Rotterdam. Uitermate tevreden!

Suleiman 05-01-2022

Prima geholpen door Marco in de winkel in Groningen en alles naar wens is verlopen!

Joshuatree 05-01-2022

Prima. Snel en vakkundig in het voorwerk. Daarna prima geholpen en volgens afspraak!

Naarden 05-01-2022

Top service gehad, in de ochtend het advies en in de middag klaar om af te halen. Binnen 5 min de mail dat alles geregeld was. thnx team Platte TV

Markvdoever 05-01-2022

Ben via tweakers bij plattetv.nl uitgekomen. Heb hier geen spijt van gekregen! Contact via de mail verloopt vlot en kreeg een goede aanbieding. Televisie besteld en dezelfde dag nog opgehaald. De winkel was ook op zondag open. Heb ook 3 jaar pixel garantie erbij genomen. Dat kon er na de goede deal nog wel bij. In de winkel ben ik netjes te woord gestaan. Al met al een goede ervaring!
Officiële reactie van HelloTV 05-01-2022

Beste Mark,

Bedankt voor de 10 en voor het feit dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Dit lezen we natuurlijk met plezier terug. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug!

Jelske - PlatteTV