HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bas van Rooijen 28-10-2020

NIet voor de eerste maal bij Platte TV uitgekomen, dit maal zelf eerst onderzoek gedaan, en reeds een mooi (inruil)aanbod per mail ontvangen. Aangekomen in de winkel heel fijn geholpen. Alle mogelijkheden nog bekeken en uiteindelijk tot een mooie deal kunnen komen.

Kees van Spaandonk 28-10-2020

Ik heb deze winkel via Internet gevonden. We zochten een TV van een bepaald type, maar we zouden hem graag willen zien en horen omdat er een soundbar in de TV zelf zat. De Tv was niet fysiek in de zaak, maar de verkoper kwam met een alternatief waarbij het prijsverschil met onze keuze aanvaardbaar was met een externe soundbar erbij. De verkoper nam alle tijd om alles uit te leggen, te demonstreren en vragen te beantwoorden. Op het moment dat we de koop gingen sluiten en alle gegevens werden ingevoerd kwam mijn vrouw erachter dat de afmeting 58" was terwijl we er vanuit gingen dat het een toestel van 55" was. Het alternatief was hetzelfde toestel maar dan 50". Ook nu werd weer alle tijd genomen om alles te bekijken en door te spreken alvorens alles af te handelen. Ook gaf de verkoper eerlijk toe dat het toestel van 58" voor ons te groot zou zijn.
Super goed behandeld met duidelijke uitleg.

Peter 28-10-2020

Ik heb meerdere malen een tv gekocht. Je wordt netjes behandeld en er wordt goed advies gegeven over het product.
Helaas zit er ook een negatieve kant aan de laatste aankoop op zaterdag. De verkoper vertelde dat de de tv niet op voorraad was en zou maandag of dinsdag na het weekeinde geleverd worden in het filiaal. Ik zit na 10 dagen nog te wachten op een ophaal bericht.
Ik heb wel een leen tv meegekregen maar uiteindelijk zit je wel te wachten op het aangeschafte product.
Officiële reactie van HelloTV 28-10-2020

Beste Peter,

Wat vervelend dat u nog steeds in afwachting van uw bestelde TV bent. Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin uw ordernummer? Dan zoeken we graag uit wat de status van uw bestelling is.

Jelske - PlatteTV

A.Pinarija 28-10-2020

Door monteur SV van platte TV is op uitstekende wijze de TV etc aangesloten en uitgelegd. Geweldig beeld en mogelijkheden.
Moet nog afwachten hoe dit verder verloopt, tv is 1 dag in mijn bezit.
gezien mijn ervaring met Samsung verwacht ik de komende jaren geen problemen.

Jesper Voors 28-10-2020

Ik ben prettig en netjes geholpen door daniël van platte tv bij de aankoop van mijn LG Oled.
Erg gericht naar de klant en denkt ook mee met betrekking tot de wensen van de klant.

Lars 28-10-2020

Via internet een goede aanbieding gekregen.
Omdat ik de tv in het echt ook wilde zien, heeft een medewerker mij laten zien wat voor geluidservaring je met een sonos arc kon hebben. Ik was gelijk overtuigd en heb die ook maar gekocht.

Bert 27-10-2020

Ik heb 26-10 .hebben ze mijn nieuwe tv geplaatst precies op de tijd die was afgesproken was de monteur A bij mij heel vriendelijk en geen een vraag was te veel alles netjes aangesloten en alles goed uitgelegd ik raad iedereen Plattetv aan ik ga zeker terug bij hun als ik weer iets nodig heb
Monteur A bedankt

Review 24-10-2020
Goed advies gegeven en met het ophalen van apparatuur stond deze klaar vooral met de dame op de chat heeft mij goed geholpen bedankt hiervoor en zeker tot de volgende keer

Zwarts 27-10-2020

Het bestellen (SAMSUNG 75q95t) ging super, via de chat kun je het regelen, je kunt er meteen een actiekorting aanvragen. Voor het bezorgen en monteren wordt vrij snel een afspraak gepland op een moment dat je kunt. De monteur xxxx was een vriendelijke jongeman die alles zeer netjes heeft gemonteerd, alle tijd nam om uitleg te geven over de tv en er verstand van heeft. Top service!

Richard 27-10-2020

De mensen die werken zijn kundig en hadden op elke vraag een antwoord. Je kan ook hier je oude toestel in ruilen. En een goede deal maken. Dus waarom ergens anders heen gaan. De volgende keer ga ik hier weer heen. Ik kan het aan iedereen aanraden.

Bert 27-10-2020

Dit is de tweede aankoop bij verkoper xxxx,
weer uitstekend geholpen, weer een mooie deal,
en weer een prachtige TV

MD 27-10-2020

PlatteTv is nog de enige winkel waar ik kom voor mijn tv en HiFi. Ik ben zeer goed geholpen in Nijmegen. Deskundig personeel, ze weten waar ze over praten! xxxx & yyyy bedankt voor jullie advies!

Rob Overeem 27-10-2020

Gewoon een ruime showroom waar je kan zien en horen wat je zoekt ik werd vriendelijk en toch op 1,50 meter geholpen en alles in voorraad wat ik nodig had super.

Hans Weijkamp 27-10-2020

Onze vorige OLED TV hebben we ook via de heren in Breda gekocht, dus nu was het vanzelfsprekend dat we weer daar ons georiënteerd hebben. En wederom prima geholpen, nu door verkoper xxxx. We konden direct de LG OLED 65" met de Samsung HE-Q950T soundbar meenemen en onze oude tv tegen een redelijke inruilprijs achterlaten. Dus weer erg tevreden, nu alleen nog installeren.....:)

Melissa Van Loenen 27-10-2020

Erg goed geholpen. Qua klantenservice en in de winkel. Mooie tv met korting kunnen kopen

Djim 27-10-2020

Op aanraden van een vriend had ik een kijkje genomen op de website www.plattetv.nl . Al snel zag ik een leuk aanbod en had ik een TV uitgekozen. Ik had contact gezocht met de zeer vriendelijke klantenservice en al snel kreeg ik een lucratief aanbod met inruil van mijn oude TV. Later in de week ben ik naar de winkel in Eindhoven gegaan waar een zeer kundige en vriendelijke medewerker mij hielp. Hij legde alles duidelijk uit en gaf mijn een passend advies over randapparatuur. Inmiddels staat de TV thuis te schitteren. Een welverdiende 10!

Barry Huisveld 27-10-2020

Ik ben zeer tevreden over de winkel in Breda en ben daar ook zeer goed geholpen. Op elke vraag die ik had kreeg ik duidelijk antwoord en dat gaf me een heel fijn gevoel. Voor een volgende aankoop zal ik zeker weer terugkomen

Vincent 27-10-2020

Snelle, adequate service. Overzichtelijke website. Mooi aanbod. Scherpe prijzen. En ook nog eens vriendelijk aan de telefoon, in het geval van een vraag.
Ken ze al wat jaartjes, met nog nooit teleurgesteld.

Henk van het Goor 27-10-2020

Perfecte service van de medewerker van Platte TV. Hij gaf nog extra mondelinge informatie over de installatie van een Sonos Soundbar en duidelijk uitleg over het verschil van de goedkopere Sonos Beam en de duurdere Sonos Soundbar.

Lindsey 27-10-2020

Ik ben zeer professioneel en goed geholpen in de winkel in Amsterdam. De voor- en nadelen werden mij duidelijk uitgelegd en de alle opties werden besproken

HW Aalbers. 27-10-2020

mooie shop werd snel geholpen met zeer goeie adviezen.
vond alleen de extra garantie bij kopen iets wat bij de tv hoort.
verder dik tevreden.

Arold de Bont 27-10-2020

Online via chat eerste goede en duidelijke contact gehad, dit resulteerde in aanbod voor aanschaf nieuwe TV inclusief inruil oude. Nieuwe TV was dezelfde dag beschikbaar, en is door mij opgehaald.
Wat ik beetje jammer vond dat ik in de winkel een verhaal kreeg over mogelijke extra garantie die ik kon kopen; dit had ik liever al in het chat contact gehoord, dan was ik beter voorbereid geweest. IK vind het niet prettig om bij de koop alsnog aanvullende informatie te krijgen over mogelijke extra garantie (is beetje het gevoel dat je hebt bij autohuur waarbij ze je allerlei aanvullende verzekeringen proberen aan te smeren :-). Dit was verder best een duidelijk gesprek over die garantie, alleen voor mij te laat (had dus bij 1e contact al genoemd moeten worden)

Andries bosman 27-10-2020

Deskundigheid van personeel die met je meedenkt
Is geweldig en zeer geduldig goede uitleg
Ruime keus aan tv’s
Nette winkel

P. den Brabander 27-10-2020

K4 TV en soundbar bij filiaal Breda aangeschaft. Deskundig personeel (geholpen door *). Zeer goed advies en uitleg. Geeft voor- nadelen van jouw keus maar dringt niet aan om een duurder model aan te schaffen.

R van Elst 27-10-2020

Mooie winkel, en erg tevreden over het winkelpersoneel. Uiteindelijk met een mooie tv de deur uit gegaan, voor een goede prijs.

Astrid Kuijten 27-10-2020

We zijn zeer goed en deskundig geholpen door (*) In Eindhoven!

Wat zullen we gaan genieten van ons nieuwe Sonos systeem!

Vorig jaar hebben we al een tv gekocht bij deze vestiging, toentertijd ook zeer goed geholpen daarom ook nu onze aankoop weer bij platte tv gedaan.
Officiële reactie van HelloTV 27-10-2020

Beste Astrid,

Wat leuk dat u weer heeft gekozen voor PlatteTV, ditmaal voor de aanschaf van uw Sonos systeem. We doen ons best om u te voorzien van een zo goed mogelijk advies en een zo scherp mogelijke prijs, het is fijn om te lezen dat dat ook zo ervaren wordt.

Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe Sonos systeem en hopelijk zien we u ook voor uw volgende aankoop terug in onze winkel in Eindhoven.

Jelske - PlatteTV