HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

A. Nauta 16-01-2023

Hele goede uitleg! Keurig en netjes opgehangen onze TV. Keurige persoon. Beleefd, en netjes in beschaaft Nederlands. Wij hebben een hele goede indruk van de installateur uit Groningen.

Edwin 16-01-2023

Vandaag is de monteur geweest om te oude tv mee te nemen en de nieuwe op te hangen. Het contact was fijn en de monteur had verstand van zaken. Binnen 1,5 uur hing de nieuwe TV aan de muur en was hij helemaal ingesteld.

Barry 16-01-2023

Uitstekende uitleg gekregen, waarbij vooral de tijd genomen werd.

Anita van Bennekom 16-01-2023

Goedkoper dan anderen En na plaatsing en hulp via helpdesk kwamen we er niet uit. Toen zijn ze weer bij ons thuis gekomen en probleem verholpen Super blij met deze service

J Derks 16-01-2023

Erg vriendelijk geholpen en nog belangrijker de medewerker had ook echt verstand van tv’s en nam goed de tijd om alles uit te leggen en toe te lichten.

HilJan 16-01-2023

Wij gingen voor een koopje naar de Hello (tv) winkel in Duiven en kwamen achteraf toch uit op een NIEUWE samsung qled tv 65 inch 8k. Dit dankzij de goede adviezen van xxx die ook mijn vrouw positief in het hele verhaal meenam en liet zien dat er maar 1 kabel in zicht is ( blijer kun je mijn vrouw niet maken) en voor heerlijke koffie had gezorgd. En zelfs vertelde dat de monteur bij plaatsing zijn schoenen zelfs zou willen uitdoen als dat gewenst was, wat een service.......en voor mij werd de service 100% compleet toen mijn vrouw de portemonnee moest pakken om af te rekenen , haha helaas kost mij dit wel extra rente om weer terug te betalen.....al met al iedereen blij. Nogmaals bedankt.

Fuat 16-01-2023

Wij waren op zoek naar een tv gecombineerd met sounders en tv meubel.
Zelf al behoorlijk wat voorwerk gedaan op internet, vergelijken etc.
Om toch de puntjes op de i te zetten de winkel in Utrecht bezocht. Ruim aanbod om te testen en proeven wat je nou echt wilt.
Daarnaast enorm goed geholpen door xxx. Hij wist alle specificaties goed toe te lichten en zijn advies was persoonlijk zonder sturend te zijn. Wel fijn dat je op die manier goede keuzes maken. Jammer dat ze geen wasmachines verkopen 😉

Robert Visser 16-01-2023

We zijn geweldg geholpen door xxx in de winkel in Eindhoven, was een gezellig maar vooral goed en duidelijk gesprek. Gebaseerd daarop hebben we een andere televisie gekocht dat we zelf in gedachte hadden, omdat xxx echt duidelijk de verschillen heeft uitgelegd. Top!

Millencolin 16-01-2023

Laat ik beginnen te zeggen dat ik tot op heden zeer tevreden ben.

De eerste motivatie om hellotv te bezoeken waren de prijzen.
Ik moet zeggen dat het mailverkeer over de aanschaf niet optimaal verliep. Het voelde als een verkooppraatje om mij op een ander model te krijgen. Dat had eerder mogen stoppen en voelde te overdreven terwijl ik al had aangegeven geen interesse te hebben in een "upgrade". Daarna kwamen nog verzekering en kabels. Niet nodig.

De levering was snel, de volgende dag al. Dus super.
Helaas was er een verontrustend geluid aan de One Connect. Dat is super goed opgelost doordat ik mijn TV de volgende dag al mocht omruilen in een winkel. Echt uitstekend.
Daarna nog een mail met tips, was zeker ook zeer welkom.

Ik zou hier rustig nog meer bestellen. Top

Peter 16-01-2023

Prima prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende On Line service van yyy. Alleen jammer dat ik van Rotterdam naar Zoeterwoude moest voor het afhalen. Maar ook in Zoeterwoude door xxx heel goede service verleend.

Ed Kuijpers 16-01-2023

Gekozen voor deze shop na tip van een vriend. Een laagdrempelige winkel, uitnodigend en ruim opgezet. Wat ik vooral erg fijn vind is de deskundigheid (in de winkel in Rotterdam) over de verschillende mogelijkheden van de televisies, kennis die vaak ontbreekt in de grote winkelketens. Ook over de verschillende technieken die de tv fabrikanten gebruiken, waardoor je een juiste keuze kunt maken voor het soort tv dat bij je past. Overigens niet alleen over de tv's maar ook over de audio systemen. De aanbiedingen zijn scherp en goed geprijsd. Er wordt eerlijk advies gegeven en dat is in deze tijd te waarderen. Ik kom er graag terug, en kan het iedereen aanbevelen.

Sier 16-01-2023

Al eerder een tv gekocht tegen een mooie prijs en nu een Samsung Soundbar wederom weer een hele scherpe prijs. Ik denk dat jullie de goedkoopste en met de beste service hebben.

Hugo 16-01-2023

Goede snelle service en goed meedenkend met de wensen van de klant. Tv besteld die ik een paar dagen later al op kon halen.

Jo 16-01-2023

De eerste wat mij opviel in de filiaal in Utrecht was de prettige sfeer. Hele vriendelijke, niet opdringerige medewerkers. Helaas ging het niet goed met de afspraak voor het leveren/ophangen. Ik was eigenlijk oorspronkelijk boos hierover (daarom een 9 en geen 10) maar dankzij de inzet van Naveen in de winkel en de hele goede, gezellige service van Edwin (die de TV ophing) ben ik erover heen. HelloTV mag blij zijn met haar medewerkers!

Serkan 16-01-2023

Een mooie tv aangekocht bij filiaal s-Hertogenbosch met een uitstekende persoonlijke korting. Keurig netjes te woord gestaan door medewerker Leon. Ook is ons koffie aangeboden. Ik raad HelloTV zeker aan als je op zoek bent naar een tv en de behoefte hebt aan persoonlijk advies. Dank je wel Leon!

john 16-01-2023

Prima geholpen door Dax goede prijs gekregen voor de tv en,
soundbar en nemen goed de tijd er voor

van Eijk 16-01-2023

heel kundig en klant vriendelijk , goede informatie en komt vertrouwd over , ondanks dat de verkoper uit de winkel in Utrecht komt maar inviel in Zoeterwoude , met beleving zijn vak uitvoert

Robbin 16-01-2023

Na een aantal keten contact gehad te hebben heb ik vorige week zaterdag een Samsung tv besteld en deze werd zondagochtend al afgeleverd.
Daarna besloten om toch ook maar een nieuwe Samsung soundbar te kopen. Dus zondagochtend even via de site en deal gemaakt en daarna in de winkel in Amsterdam opgehaald.
Goede service en hele scherpe deals.
Ik kan Hellotv echt aan iedereen aanraden.

Mvrg,
Robbin

Jan 16-01-2023

Mijn bestelling werd snel verzonden, alles kwam goed op tijd aan.

Helaas werkte het artikel niet samen met mijn andere apparatuur en moest ik het terugsturen. Jammer!

Bij al deze stappen werd ik, waar nodig, goed bijgestaan door de klantenservice.

Gijs 16-01-2023

Goed geholpen, duidelijk en snel. Helaas was de steun welke ik wilde niet op voorraad anders was m’n beoordeling nog hoger geweest.

Erik 16-01-2023

Vriendelijke winkel in ontvangst en voorlichting. Men neemt de tijd voor je 2x tot nu toe. Geeft eerlijke mening over de apparaten. Je wordt serieus genomen

Jean Winkelman 15-01-2023

Awesome service, quick delivery and amazing prices. This is definitely a shop ill keep coming back to and recommending over the next years to come. Thank you!

Vivienne van de Poll 15-01-2023

De service is echt prima te noemen. Toen wij voor een product kwamen die niet meer in voorraad was, werd er voor het vervangend product niet moeilijk gedaan omdat deze iets duurder uit viel. Toen bleek dat deze niet paste in ons huis qua afmeting konden we deze zonder enige moeite weer inruilen voor een product dat wel pastte met een super klantvriendelijke service. Een bedrijf die ik zeker bij anderen zou aanbevelen.

Roelof 15-01-2023

Super vriendelijk geholpen, mooie korting gekregen. En erg blij met onze aankoop.

Gerard 15-01-2023

Mooie shop HelloTV in Utrecht. Eerst contact gehad thuis via de website chat, ging ook al heel soepel.
In de winkel goed geholpen, prima service, nu genieten van onze nieuwe TV.