HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

eric 06-12-2022

ben top geholpen, goede uitleg gekregen maar zelf verkeerde beslissing genomen.
na 2 weken dus beetje spijt en omgeruild voor de eerder door hello tv aangeraden set.
omruilen ging zonder enig probleem onder genot van de aangeboden koffie.
goede service bestaat dus toch nog !! en de nieuwe set is geweldig

Henri 06-12-2022

Na lang zoeken naar de beste TV ben ik uitgekomen bij de Sony Bravia XR-55A95K. Een TV met een QD-OLED panel. Met Black Friday ben ik gaan shoppen en HelloTV kwam met een zeer scherpe prijs.

Via de mail wel meerdere voorstellen voor extra pixel garantie en HDMI kabels gekregen maar daarna kreeg ik pas de offerte. De volgende dag kon ik de TV ophalen in Naarden. Wat een super TV. Zeer helder, zeer hoog contrast, ingebouwde GoogleTV, echt perfect.

Helaas na 3 dagen kwam er een rode streep door het beeld. Na contact met de helpdesk werd er besloten de TV om te ruilen. Dag later heb ik de TV weer ingepakt en langs Naarden gebracht Zonder moeite kreeg ik een geheel nieuwe mee.

Michiel 06-12-2022

Goede service, snel persoonlijk contact ook op service vragen (voor en na de bestelling). Zelfs in BlackFriday periode.

Bob 06-12-2022

Fijne verkopers en denken met je mee. Bezorging duurde wat langer (lag niet aan HelloTV, maar aan bezorger). Ook hier hielp klantenservice om er vaart achter te zetten.

atmak 06-12-2022

Goede service en een brede aanbod van tv's. In het begin wist ik niet zo goed wat ik zocht maar door het personeel ben ik op de goede weg gewezen.

Mark 06-12-2022

Tijdens BlackFriday een nieuwe LG OLED TV gekocht. Contact opgezocht via de chat, goed geholpen en uiteindelijk een mooie deal gemaakt. Vaste riedeltje van verzekering en goede kabels maar gelaten voor wat het was.

Wim 06-12-2022

uitstekend, meedenkend en vriendelijk geholpen door het personeel. Zelfs nog over de prijs kunnen onderhandelen.

Michel 06-12-2022

Ik ben goed en snel geholpen. Mensen aan de chat bleven beleefd en konden een scherpe prijs of snel antwoord bieden.

8 wegens niet van tevoren aangeven dat de dozen die Samsung gebruikt van een ander modeltype zijn. Brengt verwarring.

Rayven Bussink 06-12-2022

Lekker makkelijk zoeken, vriendelijke medewerkers! Er is altijd wel wat mogelijk of passend, zelfs bedenktijd wat ideaal is!
Kortom top service 11/10

Wim 06-12-2022

Via de chat een mooie prijs onderhandeld zoals op website staat aangegeven over aankoop tv. Bezorging perfect

Kai 06-12-2022

Prima service (*) wist wat hij deed! Alles ingesteld .. dus top geregeld. Hangt nu met veel plezier

Bart 06-12-2022

Tijdens blackfriday een nieuwe televisie gekocht, de Samsung 65qn800b,
Ik was op zoek, en werd goed geholpen via de chat, er werd van alles voor me uitgezocht, en aangeraden. Duidelijke afspraken, en goede communicatie!
Op zondag besteld en had hem dinsdag al thuis staan! Top service!

Stan 06-12-2022

In eerste instantie was in geïnteresseerd in een ander model tv, helaas was deze niet op voorraad. Maar door een goed advies en een leuke korting ben ik alsnog geslaagd bij HelloTV!

Bram 06-12-2022

Prima contact per email, een mooie prijs en snelle levering binnen een fijn tijdvak.

Germaine 06-12-2022

Heel goed advies en ook nog eens een mooie korting gekregen met Black Friday. Communicatie verliep heel goed, netjes en beleefd. Tv werd snel geleverd . Ik ben erg tevreden!

Tomlightmountain 06-12-2022

Altijd ruimte voor onderhandeling, zelfs als ze al de goedkoopste online zijn ( pricewatch tweakers)

Echt top

Jan Verhoeven 06-12-2022

Ondanks de drukte tijdens Black Friday nam de medewerker ruim voldoende tijd om de voordelen van de ene tv uit toeleggen tov de andere. Na een complete rondgang door de winkel hebben we een goed besluit kunnen nemen welke tv + soundbar het moest worden. Directe levering en meehelpen om een en ander in de auto in te laden, super. Toelichting op installatie was helder. Kortom een prima ervaring met HelloTV

Jasperv91 06-12-2022

Fijne winkel die goed met je meedenkt voor aanschaf voor een product, altijd goed bereikbaar en snelle levering in deze drukke tijd

Sander 06-12-2022

Scherpe prijs, zelfs tov andere black friday aanbieders, snelle verzending en keurige verkopers via de mail.

kees 06-12-2022

prima geholpen op actie black Friday en geweldig goede deal gemaakt en aardig geholpen door medewerker in prachtige winkel

Ruben 06-12-2022

Vriendelijke klantenservice en mooie kortingsaanbieding via de chat. Ondanks de drukte is de bestelling snel geleverd. Heb de soundbar nog niet kunnen testen, maar ga er vanuit dat dit goed komt

DMM 06-12-2022

Echt een top bedrijf! Alles goed geregeld en optijd binnen. Wat je verwacht van een tv winkel!

Job 06-12-2022

Scherpe prijzen i.c.m. de goede service is Hello TV een echte aanrader.
Inhoudelijke vragen m.b.t. de TV werden goed beantwoord.
Snel en direct contact, tot slot een snelle levering.

William 06-12-2022

Op black Friday heb ik een medewerker via de chat een goede deal kunnen sluiten. Zij nam uitgebreid de tijd om te adviseren, met uiteindelijke een mooie deal. De bestelling werd uiteindelijk naar wens geleverd

Jeroen de Hooge 06-12-2022

Top service en gewoon goed advies! Ik ben erg enthousiast over HelloTV. Los van het feit dat ze mooie producten verkopen, lossen ze zaken erg goed en heel netjes op!! Ik ben geholpen door Zoeterwoude en Nijmegen (vanwege een defect) maar in beiden winkels gewoon supervriendelijk personeel! Fijn!!