HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Peter 11-03-2021

In eerste instantie gingen wij kijken hoe witte standaards eruit zien ipv zwarte. Wij hadden een sonos set besteld en de zwarte standaards waren niet voorradig.
Na lang zoeken vonden ze toch nog zwarte standaards en mochten wij de hele set meenemen.
Mijn jarige man was super blij, nu aangesloten en een fantastisch geluid.
Dank jullie wel voor de super geweldige bediening.
Peter en Karina Roovers

Jan 11-03-2021

Ik ben duidelijk en zonder aandringen van de verkoper geholpen en ben daardoor tot mijn besluit gekomen. M.b.t. de aflevering ben ik ook zeer tevreden over de service en de kennis van zaken van de monteur in kwestie.

Arjan 11-03-2021

Ik ben vanmorgen in Groningen zeer deskundig geholpen door André bij de aanschaf van een nieuwe LG 55NANO866.
Er werd veel tijd genomen voor de uitleg over het toestel.
Ook bij het aanschaffen van een extra garantie, werd ik goed geïnformeerd en is het absoluut niet opgedrongen.
Ook ben ik met een zeer tevreden gevoel de winkel uitgegaan.

Nu wachten tot het toestel bezorgd word.
Officiële reactie van HelloTV 11-03-2021

Beste Arjan,

Bedankt voor uw bezoek aan onze winkel in Groningen. Het is fijn om uw goede ervaring in onze winkel en in het bijzonder met onze collega André terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe LG TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Laurens 11-03-2021

Super geholpen, via de chat vragen gesteld en netjes antwoord gehad en suggesties gekregen welke beste zou passen in onze situatie. Netjes uitleg gekregen dat een deel in bestelling staat en deel op kon halen in de winkel. Later denk twee weken werd ik gebeld dat andere deel ook binnen was. Hier naar heeft de winkel gebeld om een afspraak te maken om het op te halen. Echter was de Sonos one nog niet op voorraad maar wel de one SL of die ook zou voldoen ( netjes uitgelegd wat verschil was tussen de twee ).
Al me al super goeie service en meedenkend echt een aanrader om hier wat te halen.

Brian 11-03-2021

Fijne winkel, lekker overzichtelijk.
Georganiseerd en ingericht per merk.
Ik kon snel een beslissing nemen door het goed gekregen advies.
We hadden best wel wat voorkeuren en Tom wist snel al welke tv voor ons het beste was.
Geen spijt van en de tv is geweldig.

Frank Schiks 11-03-2021

Keurig ontvangen door Timothy. Hij is zeer goed op de hoogte van de producten en heeft echt vakkennis. Legt het allemaal rustig en duidelijk uit, geen vraag is hem teveel. Zeer fijn om zo geholpen te worden.

M. Parlak 10-03-2021

ik ben door vriendelijke medewerker van Platte tv zeer goed geholpen. Goede communicatie, kennis en vakkundig.

Reinier 10-03-2021

Was nog nooit in deze winkel geweest (locatie utrecht) en het was een mooie zaak ziet er goed verzorgd uit aardig personeel die me ook even hielp de tv in de auto te tillen, top service zal ze zeker aanbevelen in mijn vriendenkring.

Carla 10-03-2021

Snelle reactie op de mail. Zeer vriendelijke medewerker.

Deze winkel is het best bereikbaar voor mij qua afstand

Meijering 10-03-2021

De shop zag er ondanks de aanstaande verhuizing netjes uit, ik ben via internet hier terecht gekomen. De verkoper heeft goede kennis van zaken duidelijk en helder wij zijn 100%tevreden

Pascal 10-03-2021

Alles was prima, duidelijke winkel pagina,
Makkelijk bestellen, snelle en goede service en levering!

Erkan 10-03-2021

Tv laten omruilen
Zeer goeie gesprek met de verkoper
En een goede service onwijs bedankt!

Norman 10-03-2021

Heb in november 2018 2 Tv's bij jullie gekocht met accessoires.
Op advies van klantenservice heb ophangbeugels van Vogel er bij gekocht deze waren achteraf toch niet de beste keuze. Een telefoontje was voldoende om probleem op te lossen.
Dit was voor mij dan ook de reden om nu weer een product bij jullie te kopen, terwijl de concurrent het product voor de zelfde prijs kon leveren. een ritje Rotterdam-Breda had ik er graag voor over.

Pamela 10-03-2021

Uitstekende service en snel wat ze zijn! Ik had gisterenmiddag een tv aangekocht met inruil van een oude toestel, hierdoor een mooie korting op het nieuwe toestel verkregen. Gisterenavond een telefoontje van de planner om mijn bezorging in te plannen. Dat kon al de volgende dag tussen 11 en 13 uur! Vandaag dus de tv ontvangen, keurig op tijd! Chapeau jongens, dat is fijn zaken doen 👍

P. Van Dalen 10-03-2021

LG Oled TV telefonisch gekocht voor een goede prijs. Gesproken met Jim van Platte TV Zoeterwoude. Ik werd heel goed en prettig geholpen. Top!!

Wouter 10-03-2021

Ik had een probleem met de geleverde TV, even met de chat een spreken gehad een foto van het probleem opgestuurd en er werd direct actie ondernomen om de TV te vervangen.... Dit is de service waar je op hoopt!!! Super Service, Super Bedrijf!!

Randy 10-03-2021

Ben geholpen door M**** eerst telefonisch later in de winkel hele aardige vent goed advies en tips gehad super service zeker een aanrader deze winkel ook het andere personeel niet te vergeten waren allen heel erg behulpzaam en vriendelijk

Rob 10-03-2021

Via Platte TV een mooie Sony gekocht na een een goede uitleg en hulp gekregen te hebben. Hierna gingen er een paar zaken fout: Levering niet conform afspraak, TV van Sony defect bij levering. Toen bleek dat dezelfde tv een her levering had van ong 3 weken.
Maar uiteindelijk een geweldige service gehad van Platte TV. Zo werden we aan alle kanten geholpen om zo snel als mogelijk een andere TV in huis te krijgen.Uiteindelijk hebben we voor een Samsung gekozen die dezelfde opties had als de Sony. Helaas was deze iets duurder , maar ook hier kwam de goede hulp en service om de hoek kijken. We kregen ook hier een gepaste korting. En als klap op de vuurpijl kregen we ook nog als extraatje een muurbeugel van Samsung.
Super zaak, service en behulpzame en vriendelijke medewerkers...Top !!
Sercice zoals service hoort te zijn....

Dilara 10-03-2021

Online een afspraak gemaakt en dezelfde dag nog een super coole Philips tv kunnen ophalen ! Metthew was super vriendelijk, we werden snel geholpen en geduldig geinformeerd over alles! Thumbs up voor de kerels van Platte TV vestiging Zoeterwoude :)

Fam. Ganzinotti 10-03-2021

Vanwege corona veel contact gehad via chat en email. Supersnelle reakties en geweldig advies. De installatie thuis door **** verliep zeer aangenaam. Goede uitleg en de tv en beam hangen prachtig aan de muur.

Ricardo 09-03-2021

Ik was in eerste instantie op zoek naar een ander model tv. De persoon in de chat (xxxx) gaf aan dat hij een mooie deal kon maken op een andere tv welke wellicht interessanter zou kunnen zijn voor mij.
Dit was inderdaad het geval.
Verder heeft xxxx zijn best gedaan om de tv morgen bij ons bezorgd te krijgen. Top geregeld allemaal.

Jhendriks 09-03-2021

Medewerkers hebben mij snel en adequaat geholpen en samen zijn we tot een aankoop gekomen die perfect aansluit bij mijn wensen.

Niels 09-03-2021

Super geholpen met heel goed advies en kennis. We hebben een goede keuze kunnen maken dankzij dit advies

WannesVV 09-03-2021

Perfecte bediening. Vlotte en zeer vriendelijke levering. En fantastisch materiaal dat ze leveren.

Top!

Peter 09-03-2021

Ik vind het een fijne winkel in Eindhoven.
Wij zijn geholpen door verkoper xxxx.
Hij is heel kundig en weet waar hij over praat en is ook heel er vriendelijk.
Door zijn kundigheid hebben we een goede keuze kunnen maken.