HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Karin 23-03-2023

Wij hadden al een tv op het oog maar kwamen naar de winkel voor aanvullend advies.
De eerste vraag was: heb je het typenummer...??? Die we oog hadden was er niet meer leverbaar en er werd ook niets vergelijkbaars aangeboden. Er wordt volop geadviseerd met: maak een deal, ook dat kon niet...Wel volop de tijd voor het aanpraten van een verzekering en daar kon wel een deal gemaakt worden, belachelijk!!! De levering ging echter wel heel snel en een prima installateur!

Joey 23-03-2023

Erg tevreden met de montageservice. Vakkundig, enthousiast en geduldig!

Heleen 23-03-2023

Fijn en duidelijk chatgesprek gehad. TV is keurig afgeleverd door team Zoeterwoude.

T. 23-03-2023

We waren zo tevreden dat we ook gelijk een soundbar hebben aangeschaft. Deze is de volgende dag gelijk geïnstalleerd en afgesteld op onze wensen. Bedankt. Top bedrijf!

T. 23-03-2023

We zijn zeer goed geholpen zowel in de winkel alsmede de service. Onze installateur heeft ons alles keurig uitgelegd en geluisterd naar onze wensen! Kortom zeer tevreden klanten.

Ton 23-03-2023

Zeer goed bedrijf. Goede en duidelijke communicatie.

Mooie deal gemaakt met zeer goede prijs.

Ook de installatie aan de muur is zeer goed uitgevoerd. Zeer nette man en neemt rustig de tijd.

Sjoerd Versteeg 23-03-2023

Breed assortiment, veel medewerkers in de winkel en meer dan uitstekend en oprecht advies.

Jeffrey 23-03-2023

Afgelopen week een tv en soundbar gekocht

hele goede service zowel online als in de winkel

in de winkel heel goed en vriendelijke geholpen door Lorenzo in Amsterdam

en online heel goed geholpen door Mikki en Jasper

wij zijn erg blij met onze aankopen

Bert van Hulten 23-03-2023

Op zoek naar een nieuw stereo systeem diverse zaken bezocht. Na bezoek aan diverse andere winkels, m.n. ook aan specifieke hifi-speciaalzaken, eindelijk een winkel gevonden die aandacht had voor mijn wensen en een eerlijk verhaal vertelde over hetgeen hij wel niet wist en wat/niet kon leveren.
Uitermate prettig te woord gestaan en heb voor een mooie prijs het door mij gewenste product gekocht.

Cem 23-03-2023

Uitstekwnd geholpen door Jordy, winkel in Rotterdam. Nette winkel. Niet extreem veel televisie maar dat maakt keuze wel iets makkelijker.

L.J. Babtist 23-03-2023

Aangenaam verrast bij de aankoop van Yamaha YHT-4960 en Sony DVD-CD speler. In de winkel voldoende tijd kunnen nemen voor vergelijken van verschillende systemen, waarna aankoop. Duidelijke uitleg en voorstel gekregen voor combinatie met DVD-CD speler, waarbij niet werd aangedrongen op een kostbaar systeem, maar op de juiste combinatie! Mooie inruilkorting gekregen op bestaande installatie! Na aflevering probleem met bepaalde instellingen, wat snel en adequaat werd opgelost en aansluitend kunnen genieten van het mooie geluid. Alles ervaren als prima service, waarbij door de medewerkers voldoende tijd werd gegeven aan mij als klant. Daarvoor absoluut een waarderingscijfer van 10.

HenkSteen 23-03-2023

Snel en degelijk advies met een overizchtelijke website en productuitleg. Daarnaast kijken ze ook mee naar wat andere aanbieders te bieden hebben en kunnen ze hier hun prijzen op aanpassen. Eerlijk en transparant en snelle levering.

S.van Mechelen 23-03-2023

Goed geholpen, doen niet moeilijk bij omruilen en terug brengen, super!
Kom zeker de volgende keer weer bij HelloTV.

Glavimans 23-03-2023

We hebben voor HelloTV gekozen omdat de aandacht en reactiesnelheid bij vragen in het voortraject al TOP was . Vandaag goed geholpen door Stephano en we hebben een goede keuze kunnen maken. Van harte aanbevolen!

MD Zablotny 23-03-2023

Het hulp van jullie was geweldig. Alles ging snel En prima. Bezorging was op tijd En monteur heeft zijn werk heel goed gefixed

Carola 23-03-2023

Pepijn is een vriendelijke en kundige monteur, die efficiënt te werk gaat en duidelijk toelicht wat hij gaat doen. Wij hebben zijn bezoek als heel prettig ervaren en zouden bij een volgende aankoop bij deze winkel hem graag weer al monteur hebben!

Theo 23-03-2023

Zodra je de site bezoekt heb je de mogelijkheid om iemand te spreken of rustig rond te kijken.
Eerder had ik al een nieuwe tv en soundbar bij Hello TV aangeschaft nu een mooie zwenkbeugel van Vogel.
Deze hangt nu naar tevredenheid dankzij een enthousiaste monteur (Pepijn).
Bedankt Hello TV.

Dr. H.C.M. Michielse 23-03-2023

We wilden een nieuw, moderner, tv-toestel en gingen voor het eerst naar Hello TVE in Naarden. Daar werden we buitengewoon vriendelijk, heel deskundig en glas helder tegenover onze wensen en vragen geholpen door de medewerker Duane. Mijn vrouw was al eerder op de dag ter verkenning naar Hello TVE Naarden gegaan en kwam al terug met een heel positieve beoordeling. We gingen beiden heel tevreden naar huis en wachten nu met spanning op de oplevering van ons nieuwe tv-toestel.

23.03.2023 23-03-2023

Een prachtige winkel maar ook eerlijke duidelijke verkopers het draait niet alleen om de winst maar ook om de kopers heb er al verschillende tv’s gekocht maar altijd met de juiste voorlichting dank het team van Hello tv Nijmegen

Justin 23-03-2023

Bij hellotv een TV gekocht vorig jaar en afgelopen week een soundbar. Fantastische service, altijd een goede prijs en geen vraag is te veel voor het personeel. Kortom enorm tevreden en zal hier zeker blijven terugkomen!

Rudi 23-03-2023

Na online gewinkeld te hebben, is het toch fijn om in de winkel alsnog het gekozen model te bekijken en te keuren. Het feit dat er niet moeilijk wordt gedaan over een beetje korting, waardoor ze de goedkoopste worden en doordat de oude televisie ook ingeruild kan worden, was mijn keuze snel gemaakt. Verder zijn het vriendelijke, professionele medewerkers.

Mudde 23-03-2023

Fijn en snel contact op maat. Mooie aanbiedingen en advies. We hadden al bij een aantal zaken gekeken maar bij jullie het voordeligst uit en ook fijn advies erbij. Top!

Rene 23-03-2023

Goed en vriendelijk geholpen. Netjes geadviseerd over een andere tv waar ik zelf niet op gekomen was. Nette uitleg over hoe het verder af te handelen. Duidelijk en geduldig personeel.

Hans 23-03-2023

Vriendelijk; ontspannen atmosfeer; deskundig advies; behulpzaam. Goede prijs

M van t Hof 22-03-2023

Van het weekend een super mooie oled Samsung tv gekocht via de site.
Een buitenkansje.
Hij is netjes geleverd en ziet er super netjes uit.
Werd een dag na de bestelling nog even netjes gebeld of ik nog extra garantie bij de tv wou kopen echt netjes dat het vermeld word dus ook meteen gedaan.
Ik zeg een dikke duim omhoog voor hello tv een goede service.
Nu gaan we sparen voor een mooie soundbar en ik denk dat ik ook bij hun aanschaffen.
De reden dat ik geen 10 heb geven is dat er altijd wel wat te verbeteren valt.
Maar de 9 die ik gegeven heb die is dik verdiend.
Hello tv bedank voor de nette service en afhandeling.