HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans van den Berg 31-12-2023

uitstekend geholpen , ik heb inmiddels twee tv s gekocht en ik ben uiterst tevreden

Bert en anita 31-12-2023

Mooie winkel,voor het eerst hier.Meteen gevraagd of ze ons konden helpen.We kwamen voor een LG tv,ons laten uitleggen wat de voor en nadelen waren.Uiteindelijk na goede uitleg een Philips tv gekocht bij Hellotv Den Bosch

Jos 31-12-2023

Prima geholpen in Hello TV winkel Nijmegen. Uitvoerige uitleg over alle aspecten van mijn sound bar: gebruik, installatie etc. Zeer tevreden dus! Aanbevelenswaardig.

Arno Jansen 31-12-2023

Goed geholpen met een scherpe prijs.
Goed geadviseerd en kundig advies van verkoper (filiaal Eindhoven). Nam de tijd en alle vragen die wij hadden werden duidelijk en goed beantwoord. Uiteindelijk hebben wij de Philips 65OLED808/12 gekocht.

Maarte 31-12-2023

na 2 bezoekjes aan de winkel, heel goed voorzien van advies en tot aankoop gekomen. Fijn contact met de mensen die ons zo goed hebben geadviseerd en geholpen om tot een juiste keuze te komen.

Wilco Huigen 30-12-2023

Overzichtelijke website, chat werkt goed (snel), mooie prijzen, op voorraad in de buurt. Erg mooie winkel in Rotterdam, en netjes ontvangen, en goede verkoper die de extra verzekering erbij verkocht. Alles ging zoals het hoort.

Marcel 30-12-2023

Vriendelijke bediening en kundig advies. Monteur A heeft hem op zaterdag 30 december om vijf uur thuis geïnstalleerd met duidelijke uitleg, helemaal top wat ons betreft!

Reda 30-12-2023

Wat kan ik zeggen dan een top ervaring.
In de middag even online contact gehad en twee uur later stond ik al aan de kassa in vestiging Eindhoven.
Wat wil je nog meer?
Heel erg bedankt en tot een volgende keer team Eindhoven👍🏼
Groetjes,
Reda

Albert 30-12-2023

Hello TV geeft veel service voor een scherpe prijs.
De servicemonteur neemt alle tijd om de bestelde artikelen te installeren en uit teleggen, verder geeft hij nog goede adviezen.
Ik heb me eerst in de winkel laten adviseren om vervolgens via de website een mooie TV aan te schaffen tegenneen zeer scherpe prijs.

Addy Aertse 30-12-2023

Overzichtelijke website, goede informatievoorziening en keurige service. Behulpzaam personeel en prima prijzen!

R.k 30-12-2023

Gisteren in Den Bosch geweest maar slechte verkopers. Wilde gewoon een leuke tv voor niet te veel hebben voor op de slaapkamer van mijn zoon. De tv die we wilde kopen krakte ze af waarom verkoop je hem dan en toen stuurde ze ons na de 2 handse afdeling daar kun je dus een tv kopen van 7 jaar oud voor nog 300 euro en heb je geen ondersteuning er meer op. Ben maar na de buurman Mediamarkt gegaan en daar een tv gekocht die nog goedkoper in prijs was bij hun na het bod dat ze gaven je krijg daar altijd korting standaard staat daar de prijs hoger niet na toe gaan mensen.

Bert 30-12-2023

De aanschaf van mijn LG 55g3 oled tv en een daarbij geschikte Denon surroud versterker ging vlekkeloos bij Hello tv. Ik had nog wat moeite met het aansluiten maar met wat deskundig advies is het toch gelukt. Fijne en mooie zaak in Doetinchem die ik iedereen kan aanbevelen

HermanVegt 30-12-2023

Uiterst vriendelijke medewerker die alles volgens afspraak de nieuwe tv heeft geleverd en de oude tv mee teruggenomen. Ik beveel Hellotv zeker aan!

Jolanda 30-12-2023

We zijn in de winkel fantastisch geholpen met goede uitleg. Later is de tv besteld via internet, moesten thuis nog overleggen. Op mijn mails werd snel gereageerd maar op whatsapp nog sneller. Ik zou de winkel in Utrecht zeker aanraden. Zijn blij met deze tv.

Richard 30-12-2023

Heel erg goed geholpen door een jongeman met de keuze van mijn televisie.
Hij was duidelijk en eerlijk en maakte een mooie prijs

Marcel 30-12-2023

Ben deze zaak op marktplaats tegen gekomen. Prima winkel. De verkoper is een topgoser ! Neemt lekker de tijd om alles voor elkaar te krijgen met een bakkie koffie. Enige minpunt is verlichting in de 2e hands winkel. Doe daar iets aan mannen. Klanten willen goed zien wat ze kopen, ook al is het 2e hands.

DWillems 30-12-2023

Kundige medewerkers, goed geholpen en een nette prijs gekregen. Ook super dat ik mijn oude toestel kon inruilen.

Remi 30-12-2023

Op onze technische vragen kregen wij een duidelijk antwoord en er werd gedemonstreerd, waardoor wij een goede keuze konden maken.
De winkel was verrassend en uitdagend.

Talemans 30-12-2023

Ik heb al diverse keren grote aankopen gedaan via hellotv en wordt altijd correct en snel geholpen.
Daarnaast betaal ik nooit teveel.

Geert-Jan 30-12-2023

Mooie, open winkel met deskundig personeel m.i. Ben bijzonder prettig behandeld door ...., deze wist precies de juiste antwoorden te geven op de specifieke vragen en wensen die ik had. Vervolgens heldere adviezen gegeven over wensen en mogelijkheden.....Uiteindelijk met een fraaie 65" FRAME in bestelling de winkel verlaten! Ook de diegene die de uiteindelijke bezorging en plaatsing (Ray) deed was een bijzonder vriendelijke en deskundige HelloTV medewerker.

Richard 30-12-2023

Afgelopen donderdag toch nog maar eens binnen gelopen met het idee om de verschillende modellen van Philips te bekijken.
Huidige tv, ook Philips, is nu zo'n 14 jaar oud en bevalt prima.
Bij binnenkomst netjes te woord gestaan en een heerlijk kopje koffie aangeboden gekregen. Niks opdringerig, gewoon prima. Na een half uurtje hebben rondgekeken de verkoper, ...., gevraagd wat de verschillen zijn tussen de diverse televisies en een eerlijk advies gekregen. Hierop de keuze gemaakt voor de Philips 55PML9008.
Prima deal gekregen en tot nu toe erg tevreden over de tv.
Zowel Hello tv als de Philips zijn een aanrader.

Johan 30-12-2023

Zeer overzichtelijke winkel en een uitstekende service. Ik moest een langere HDMI bij mijn nieuwe tv hebben, gewoon weer voor een hele scherpe prijs mee gekregen net als mijn tv.

Michael Brugman 30-12-2023

Veel van mijn familieleden hebben mij geadviseerd bij HelloTV mijn nieuwe TV aankoop te doen.
Na een prettig advies, de aankoop gedaan + de poetsmiddelen en de extra service voor 4 jaar.
Uiteindelijk voldeed de TV niet aan onze verwachtingen. Technisch verhaal. De TV hebben we probleemloos kunnen omruilen voor de juiste TV. Goede service, toffe gasten die je helpen, een lekkere cappuccino in een mooie zaak waar je je op je gemak voelt. Hello TV voelt als Hello THUIS.

Veel beter dan in de grote TV keten bedrijven waar duizenden indrukken je overvallen en gelijk 3 man op je af komen om te helpen.

Degene die niet koopt bij HelloTV laat veel kansen liggen.

Deze review mag gepubliceerd worden voor jullie reclame doeleinden.

Ik ga nu verder genieten van mijn nieuwe aankoop.

Michael Brugman (Vleuten)

Albert 30-12-2023

De begeleiding van de aankoop via internet was wederom heel goed. Dit was de tweede keer dat ik een TV heb gekocht bij HelloTv, De eerste keer heette de shop nog PlatteTv, maar qua service en klantvriendelijkheid is er niets veranderd! Leuke deal bij inruilen en vlotte afhandeling.
Keuze in TV's is enorm, maar de keuze is goed te maken door de uitgebreide filterfuncties.
Wat betreft de bezorging: ook deze keer geheel volgens afspraak, je krijgt zelf nog een belletje als de bezorger bij de klant voor je wegrijdt!
de bezorger heeft ervoor gezorgd dat ook deze fase perfect verlopen is. Vriendelijke, correcte bezorger, die er evenals de verkoper via de site voor gezorgd heeft dat HelloTv voor mij zeker een zaak is waar ik naar terug zal komen voor de aanschaf van een Tv!

ward 30-12-2023

Per toeval op de site terecht gekomen. Geen seconde spijt van. Super service via chat. Hij heeft al mijn vragen beantwoord en mijn bestelling ingeleid. De levering is gegaan zoals gepland.
Ik ben heel tevreden over de service van Hello TV en kan jullie dan ook alleen maar deze site aanraden.