HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Winsten Tak 03-05-2023

Direct een eerlijke prijs en een vriendelijke medewerker! Goed advies en een mooie winkel.

Tonny 03-05-2023

goed advies van mijn zoon die ook al n goede ervaring had met hello tv ben ik vol tevreden geslaagd voor tv van philips met albilight 100 herts UHD 4K.MET MIDDENPOOT
staalkleurige omlijsting mooi toestel.
verkoper Tom was duidelijk in uitleg.geen moeite was teveel!
ook de totaalservice spreekt me aan zelfs n leentoestel is mogenlijk
prettig aan huis is ook de service met evt reparatie.
dat allemaal in Breda heel persoonlijk wat bij de grote ketens ontbreekt is mijn ervaring!
Bedankt Tom en mijn zoon voor de hulp!

Cees 03-05-2023

Net contact gehad met Ronald vestiging Duiven
Super gesprek gehad , die meneer weet hoe het hoort compliment . Dit is hoe ik het bedrijf ken .
Toppie

Joran 03-05-2023

Ten eerste kreeg ik een mooie korting op de nieuwe LG G3 77 inch variant, 4999 - 4200
vervolgens werd de installatie keurig gedaan en allest keurig met de waterpas opgehangen

Rick 03-05-2023

Goed advies bij aanschaf nieuwe TV. Mooie, ruime showroom. Het inleveren van je oude TV voor een korting trok mij uiteindelijk over de streep om een TV aan te schaffen op locatie Zoeterwoude. Goed geregeld en afspraken keurig nagekomen.

Cees 03-05-2023

Niet gedaan wat wordt beloofd 5 dagen op tv gewacht wel muurbeugel op vrijdag geleverd zwart besteld wit gekregen bijzonder slecht . Mail gestuurd staat er binnen 24 uur reactie moet het nog krijgen naar 4 dagen super slecht . Tv inmiddels bezorgd naar 5 dagen terwijl er staat volgende dag geleverd. Vinden ze het nog gek dat je geïrriteerd bent .

Bennie 03-05-2023

We hadden al een tv gekocht welke telefonisch en online super geregeld was. Omdat we graag een soundbar erbij wilden maar deze eerst in het echt wilden zien, hebben de winkel in Breda opgezocht. Daar werden we goed opgevangen en geïnformeerd door Jordy. Deze manier van omgang heeft ons doen besluiten om de soundbar gelijk mee te nemen. Eindelijk weer een winkel waar je je als klant gehoord en gewaardeerd voelt. Alles wordt eerlijk uitgelegd.

Frans uit Voorschoten 03-05-2023

Zeer fijne en ruime winkel. Ondanks dat het druk was in de winkel nam het personeel ruim de tijd. In mijn geval geholpen door Ramon..deze man was zeer vakkundig en ik kon hem niet op foutjes betrappen. Door deze man heb ik een nieuwe Oled65 gekocht. Hij heeft mij door de juiste informatie en argumenten overgehaald tot de koop. Het was een prettig gesprek en alles werd gecheckt in de computer als ik daarom vroeg. Voor mij geen mediamarkt,Bcc of andere grote elektronicazaak meer. Voortaan bij aankoop TV wordt het "Hello TV"

Theo en Corry 02-05-2023

Ik ben tevreden over de service en klantvriendelijkheid. En met name de installateur. Uitermate deskundig, klantvriendelijk en oplossingsgericht. Complimenten voor zijn geduld en vriendelijkheid.

Michel 02-05-2023

Zeer tevreden over de service, voordat ik naar de winkel ben gegaan via de website informatie over mijn aankoop gevonden en geholpen via de live chat, hierdoor konden ze in de winkel terugvinden wat er online besproken was.
Dit is mijn 2e aankoop in het filiaal Zoeterwoude, fijne winkel en goed personeel.

Peter 02-05-2023

Afgelopen weekend gekozen voor de winkel in Duiven, niet naast de deur maar zeker de moeite waard. Geen gladde verkooppraatjes maar mensen met verstand en eerlijk advies. Tevreden naar huis met nieuwe TV.

Deny 02-05-2023

Al verschillende keren een oled bij Hello tv (voorheen platte tv) gekocht, prima prijs en communicatie. Netjes en snel geleverd, tot de volgende keer.

de Kort 02-05-2023

Onlangs HelloTV in Eindhoven binnengestapt, waar wij hartelijk ontvangen werden door ....... Waar wij als leek m.b.t. televisietechnologie naar binnen stapten, liepen wij als het ware als de adviseur zijnde zelf naar buiten. ....... heeft ons vol passie en zonder enige commerciële inslag van A tot Z de informatie verschaft die wij nodig hadden om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Zodoende hebben wij er een nachtje over geslapen en waren we er de volgende dag al over uit welke televisie het moest worden. Zo gezegd, zo gedaan, hebben we de beste man opgebeld en kregen we de keuze om de televisie direct op te halen of deze na het weekend te laten bezorgen. Uiteraard konden we niet wachten en heeft onze adviseur zijn ruimtelijk inzichtelijke vermogen ook nog eens laten blijken door ons mee te helpen de 65” grote televisie in de auto te laten passen. Al met al een top ervaring.

Charif 02-05-2023

Online goed geholpen advies leuke prijs in de winkel gekomen was ook de service perfect advies en de juiste tv gekocht super tevreden en wat een goede service zowel online als in de winkel

Suos 02-05-2023

Tijdens mijn bezoek ben ik vriendelijk te woordt gestaan, ik had wat twijfels en eigenlijk al een keuze gemaakt, toch nam hij de moeite om te kijken of het idd de beste keuze was. ik had wat last vd keel en kreeg direct een glaasje koud water. waarrdoor ik wat makkelijker kon praaten. Ook toen ik vertelde dat ik die technische diepgang waardeer maar ik dat niet nodig had kreeg ik gewoon advies op maat. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik behandeld ben.

Rinus 02-05-2023

Een goede en duidelijke webshop, goede informatie bij de producten en een snelle levering en de prijs is goed.

Gerardo 02-05-2023

Onze Samsung TV kon tijdens de garantie periode niet gerepareerd worden. Het was een model 2020 en we kregen een model 2023 aangeboden. We kozen voor installatie door Hello TV. De monteur was eerder aanwezig dan de afgesproken tijd, maar dit werd keurig telefonisch overlegd. De monteur nam uitgebreid de tijd om alle apps en de wifi aansluiting te realiseren. We konden alles vragen en uitproberen. Wij zijn zeer tevreden

Braynzz 02-05-2023

Voorheen bij plattetv (nu HelloTV) een tv gekocht, helaas net iets voor 6 jaar defect geraakt (niet meer te repareren). Ondanks dat de communicatie eerst niet vlekkeloos verliep (verkoper, reparateur, leverancier) is Hellotv uiterst vriendelijk en behulpzaam geweest. Nieuwe TV is inmiddels ontvangen en ben uiterst tevreden met de services van HelloTV.

Olof Olsson 02-05-2023

Mooie nette winkel in Rotterdam. Na wat gezoek op het net bleek hellotv prijstechnisch niet onder te doen ten opzichte van alle online winkels. Ik heb liever persoonlijk contact met een verkoper en moet zeggen dat viel niet tegen. Ben netjes geholpen door ..... die met nog wat goede tips kwam. Nette korting gekregen op tv en op de speciale hdmi kabel. Ik was zeer tevreden en kijk uit naar mijn nieuwe tv die morgen kosteloos bezorgt wordt.

J.H Jansen 02-05-2023

Via de website een en ander opgezocht en uiteindelijk in filiaal Breda een nieuwe tv met soundbar gekocht, Vriendelijk geholpen en goede uitleg mogen ontvangen. TV en Soundbar thuis laten aansluiten door vakkundige medewerker en ook nu een goede uitleg over de geïnstalleerde installatie mogen krijgen. Van mij krijgen ze een dikke tien voor het geheel. Blijf zo doorgaan, Hartelijk dank van een tevreden klant.

jon 02-05-2023

Ik wist van te voren al welke TV ik wilde hebben. Prijs was ok. Stond binnen 10 min weer buiten met mijn TV. Dus een beoordeling ??........Tja...prima zaak !

Ioannis T 02-05-2023

i bought a oled tv, lg sl55 the best price on nl. and the service is great.

Gerard en Linda Brands 02-05-2023

Prijs goed, informatie goed, superklantvriendelijk. Denken mee in oplossing.

Tony 01-05-2023

Heel fijn en vlot contact via de chat en mail en bij aflevering een hele vriendelijke bezorger en tevens medewerker van een van de filialen. Ik geef een 10 want ik zou geen verbeterpunten weten.

Paul 01-05-2023

De service die we kregen was van zeer hoge kwaliteit. Ze namen echt de tijd voor je, legden alles uit over alle producten en wezen je niet meteen de weg naar de meest dure apparatuur. Echt een aanrader!!! Dank je wel voor de goede service (*) van Hellotv Utrecht
Officiële reactie van HelloTV 02-05-2023

Beste Paul,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat je onze service als zo prettig hebt ervaren, daar doen we het voor. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV