HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

hendrine 22-07-2021

plattetv is een aanrader, had een Phillips tv besteld maar kreeg een verzoek om een nieuwe type te kiezen(100,- duurder )maar voor de zelfde prijs ,dat is nog eens service ! maandags besteld en donderdags geleverd, zeer tevreden

Richard 22-07-2021

Bij platte tv, vestiging Breda, vandaag enorm goed geholpen bij de aanschaf van een LG OLED EVO 55 G1 Gallery design. Luisteren, goed advies, stevige onderhandeling en perfecte prijs . Zeer prettig in de omgang en naar mijn mening gewoon een goed bedrijf. Heerlijke koffie ook. Gewoon doen. Krijg je geen spijt van.

J. Buurman 22-07-2021

Uitstekende service.
Meerdere malen langs geweest om de juiste beslissing te nemen voor de aanschaf van een televisie. Elke keer namen ze goed de tijd om de vragen die ik had te beantwoorden en mee te denken over welke televisie het beste bij mijn voorwaarden past.
Zeker een aanrader!

Dave 22-07-2021

Zoals altijd werden we vriendelijk geholpen in de winkel, na wat uitleg hebben wij een 75" Samsung TV gekocht incl. Montage. Na slechts één week kwam de monteur al langs. Edwin heeft ons perfect geholpen, waar nodig gaf hij advies en heeft alles netjes aangesloten. Voor ons is dit inmiddels de 4e tv van Platte tv in de familie en zeker niet de laatste.

Een tevreden Zeeuw 21-07-2021

Via een chatsessie de mogelijkheden besproken en vervolgens goed advies over toestel en prijs. Na aankoop correcte bevestiging per email. De volgende dag, vandaag, tv vakkundig geïnstalleerd door Tomas.

Alex 21-07-2021

Fijn geholpen goed advies en prijs en een ruime keuze dus een aanrader deze winkel.

Ronald v Laarhoven 21-07-2021

Ik ben de winkel van PlatteTV in Eindhoven heel goed geholpen door ***. Heel goed advies en blij met mijn aankoop👌🏻

Ben 21-07-2021

Eerlijk, snel en goede aanbiedingen.
Het contact verloopt soepel en je krijgt volop de gevraagde informatie. Afwerking is optimaal

Lisa 21-07-2021

Werd heel goed geholpen in de platte tv winkel in Naarden! Totaal niet opdringerig en er werd goed meegedacht. Goede uitleg over wat de opties waren en ik kreeg ruimte om er over na te denken. Al met al een prettige ervaring!
Officiële reactie van HelloTV 21-07-2021

Beste Lisa,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Erg prettig dat die ervaring zo plezierig is geweest. Hopelijk zien we u nog eens terug in onze winkel in Naarden.

Jelske - PlatteTV

Tim 21-07-2021

We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Marc. Er werd goed meegedacht met onze wensen.

Yaslin Jacobs 21-07-2021

Ik ben erg goed geadviseerd en geholpen in de vestiging Utrecht. Umut heeft alles uitgelegd en uiteindelijk een mooie TV en geluidsinstallatie aangeschaft. De volgende keer kom ik hier weer terug! Bedankt Umut

Prima tv voor een prima prijs. 21-07-2021

Geweldige TV, heel eenvoudig te bedienen en installatie was makkelijk. Past mooi bij het interieur door platte scherm met vrijwel geen randen.

Patrick 21-07-2021

Goede inruildeal gekregen voor mijn oude TV en tevens een goed advies voor het bepalen welke Oled TV ik het beste kon aanschaffen.

Frank 21-07-2021

Inmiddels is het de derde TV die we hier hebben gekocht, en we zijn nog nooit teleurgesteld. De mensen in winkel denken goed mee, daarnaast is het ook fijn dat onze 'oude' tv ingeruild werd. Al met al zijn we absoluut erg tevreden en weten dan ook zeker bij een volgende nieuwe tv starten we onze zoektocht altijd bij PlatteTv!

j noordsij 21-07-2021

zeer nette afhandeling ZEER gunstige prijzen aan tebevelen snelle berichten chatte ook deskundig

Sharon 21-07-2021

Geweldige service, monteur denkt echt met je mee en geeft ook tips. Ben super blij met onze nieuwe tv. En ze werken erg netjes

marcel 20-07-2021

Een zeer vriendelijke en professionele verkoper.
Geholpen door cas uit de winkel in eindhoven
Heeft me goed geholpen en netjes te woord gestaan.

pellypet 20-07-2021

Nadat ik de keuze had laten vallen op de Samsung 65Q950 ,heb ik na 14dgn toch besloten deze weer retour te doen iom een platte tv medewerker
om toch voor een 75’’ Samsung te gaan.Bij een zit afstand van ongeveer 5,5 meter komt bij ons een 75’’ veel beter tot z’n recht.
Zeer goed geholpen door diverse medewerkers via de chat van Platte TV …ga zo door👍🏻

Gert & Jan 20-07-2021

Wij zijn bij de aanschaf van onze nieuwe tv van het begin tot het einde vriendelijk, correct en deskundig geholpen door het team van PlatteTV in Amsterdam. Van de gastvrouw die ons in de winkel verwelkomde tot de monteur die onze aankoop kwam installeren, iedereen was even vriendelijk. De uiteindelijke levertijd van onze aankoop en de aanrijdtijd van de monteur was sneller dan vooraf doorgegeven, dit bedrijf is een echte aanrader en het personeel verdient een dikke 10!

Ricardo 20-07-2021

Wegens eerdere ervaring met vestiging Zoeterwoude opnieuw een bezoekje gebracht aan de winkel. Goed en eerlijk advies gekregen van Mehmed Memed met daarbij ook nog eens een scherpe prijs. De aankopen moeten nog geleverd worden, maar dit komt vast in orde.

j de jong 20-07-2021

platte tv heeft een mooie en ruime keuze en vriendelijk personeel in hun winkels en je kunt er ook nog onderhandelen over de prijs toppie

Hans Leeman 20-07-2021

De shop kende ik al, de man die de tv heeft opgehangen, niets dan lof! Een dikke 10! Bereid om de klant tot volle tevredenheid te stemmen, Chapeau!

Jan Schepers 20-07-2021

Heel netjes geholpen
Deftige uitleg
Had de tv op een ander kunnen kopen
Was daar €50 goedkoper
Maar wij kiezen voor de goede service en de reacties van de klanten waren zeer goed

l.stikvoort 20-07-2021

een ruime mooie shop waar je prima je keus kan maken.
De jongeman die ons heeft geholpen is kundig en liet ons alle mogelijkheden zien die er voor mij waren ,gezien de prijsklasse waarin ik op zoek was.
nam ruim ruimschoots de tijd om het een en ander uit te leggen. Was vriendelijk en verzorgd. Zijn klantbehandeling heeft ons tot de aankloop doen overgaan.

Janneke Hogendorf 20-07-2021

Deze locatie gekozen, omdat dit vlakbij het woonadres van mijn dochter is. Ik kies liever een kleine winkel, dan de mega.grote.
Eén medewerker (xxx) was opmerkzaam en zag ons overleggen. DSaarna alle relevante info van hem gekregen. Vriendelijk, humor. In een half uur tv plus ophangarm gekocht.