HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dennis 02-10-2022

Zeer goede service en advies. Zijn ook eerlijk in wat goed en minder is. De tv is netjes geleverd en op de afgesproken tijd. Ik ben erg tevreden

Alphons 02-10-2022

Een ruime overzichtelijke zaak in Zoeterwoude. Zeer goed geholpen. Er wordt meegedacht met de klant en zijn wensen. Niet alleen het duurste wordt aangeprezen, maar er wordt gekeken naar de mogelijkheden van de klant. Zeer vriendelijk en met kennis geholpen.

Eric 02-10-2022

erg tevreden over onze aankoop, goed geadviseerd door het personeel. na wat prijsvergelijkend onderzoek gedaan te hebben uiteindelijk toch bij Hello TV uitgekomen.

Nic 02-10-2022

Wij zijn goed geholpen door Medewerker in Nijmegen. Duidelijke uitleg en hij weet zijn verkooppraatje zo goed te houden dat we voor een betere tv gingen dan waar we eerste instantie voor kwamen. Puur en alleen omdat hij zelf ook volledig achter het product staat, goede service erbij geboden. Vriendelijke man, we zullen deze winkel zeker aanraden.

S.Voorbij 01-10-2022

Deskundigheid advies van personeel, (vestiging Duiven)
Duidelijk in uitleg over verschillen soorten tv’s, voor mij als vrouw goed te snappen. Vriendelijk,, mee denken wat passend is voor onze woonkamer, prijs kwaliteit, licht inval, afstand enz. Kortom erg tevreden, zou hello tv Duiven zeker aanraden.

Han 01-10-2022

Heb meerdere malen aankopen gedaan bij hellotv (voorheen Platte TV) en steeds tot volle tevredenheid. Wordt vriendelijk en deskundig geholpen. Heb de aankopen gedaan in het filiaal in Amsterdam. Voordeel is hiervan dat het makkelijk te bereiken is en voldoende parkeer mogelijkheden. Ook de mogelijkheid om veel modellen van TV'S te kunnen bekijken/vergelijken is hier goed mogelijk. Veel te zien onder één dak. Dus gewoon een aanrader.

Pierre Smolders 01-10-2022

Montage door A… super uitgevoerd, meegedacht en alles keurig geïnstalleerd.

Frank 01-10-2022

Uiteraard kende ik jullie shop. Ik was al lang (digitaal) klant, maar ik was niet tevreden met de kwaliteit en beddengemak van de bestaande combinatie van geluidsboxen en Oled tv. Na het aanhoren van mijn klacht en wensen bedacht Colin voor mij een oplossing, waar ik gelukkig van zou kunnen worden. Ik heb er een nachtje over mogen slapen en twee dagen later heeft hij na nog wat vragen van mij alles in mijn auto geladen en mocht ik thuis gaan knutselen. De dozen met alle speakers van Sonos zitten /staan allemaal op hun juiste plek en ik heb nu een kwaliteit en gebruiksgemak wat ik wenste voordat ik de shop binnenkwam. Dus Collin, bedankt, prima gedaan. je belofte is volledig ingelost. Frank

Vince 01-10-2022

Zeer kundig advies; op al mijn vragen een duidelijk antwoord. Een 9 omdat er nog wat te wensen over moet blijven, maar wat kan ik zo 1,2,3 niet verzinnen.

Jaap 01-10-2022

Mooi product nette ptijs
En snel geleverd
Steunen voor een heos 3 speaker van vogele
Makkelijk te monteren zijn mooie producten

Rob 01-10-2022

Echt top ervaring bij Hello Tv
Ik had een afspraak staan voor een omruiling van mijn tv, nu bleek dat model niet leverbaar te zijn, ze hadden mij gebeld, maar had dat gemist.
Er stond toen een top monteur voor de deur die mij vertelde dat het model uit 2021 er niet meer was, maar dat Hello tv mij het nieuwere 2022 mocht aanbieden, met tuurlijk wat bij betaling, en ook nog een mooie prijsje uit coulance voor het ongemak. Ook kan ik nog een cashback van Samsung terug krijgen , echt een win win dus. De monteur was echt een geluid en beeld freak vertelde hij zelf haha, met veel passie en duidelijke uitleg over het nemen van een langere service pakket heeft mij zeker geholpen .
Ik moet zeggen, heb deze service nog nooit meegemaakt, en zeg dit niet zomaar,dit is een groeiend bedrijf, en deze gaat het ver schoppen. En ja, als ik ooit weer een tv zelf, of voor een ander zou nemen, raad ik Hello Tv aan. Dankje voor deze mega service Hello Tv

Ken 01-10-2022

Vriendelijk geholpen in Utrecht door deskundig personeel. Mooie aanbieding, kopje koffie, goede uitleg, extra service, meegeholpen met inladen. Perfect!

Veldhuizen 01-10-2022

We zijn uitstekend ondersteunt door Jerreau. Heel relaxed en uitermate vriendelijk luisterde hij objectief en goed naar onze wensen en adviseerde ons wat het beste bij ons past. In een fijne sfeer kwamen we tot een aankoop die zelfs goedkoper bleek, dan we in eerste instantie gedacht hadden.

Meindert 01-10-2022

Via de website een bestelling gedaan. TVMuurbeugel. Website gaf aan op voorraad en dus vóór 21.00u besteld, de volgende dag bezorgd. Natuurlijk ga ik daarvoor want de dag erna ben ik afwezig. Betalen binnen één minuut geregeld. Krijg meteen een email dat het artikel op voorraad is en dat het wordt opgehaald vanuit het magazijn. Zodra die binnen is wordt het artikel verstuurd. Hoezo op voorraad en de volgende dag besteld ???? Woendag besteld en betaald, zaterdag besteld......2 dagen later..

Ed Onink 01-10-2022

Super netjes geholpen en een mooie prijs betaald! Top eerst via mail en in de winkel ook super vriendelijk geholpen.

Marleen Zijp 01-10-2022

Ik wil graag een review geven over het installeren van de televisie. D K was op de afgesproken tijd bij ons en heeft ons perfect geholpen! Er deden zich een paar problemen voor waar hij slimme oplossingen voor bedacht, dit alles in goed overleg met ons. Ook de rustige en duidelijke uitleg die hij gaf helpt ons van de nieuwe tv te kunnen genieten. Behalve zijn uitstekende kennis over de apparatuur en beeld en geluid is DK ook een vriendelijke en behulpzame persoon, geheel gericht op service . Waarvoor hartelijke dank!

Geertjan 01-10-2022

Vind het jammer dat ik een tv bestelde en dat mijn partner er achter aan ging en dat we hoorden dat die tv niet meer leverbaar is en dat we een andere moesten uitzoeken nu is dat verder goed gelukt en zijn we tevreden. Misschien is het verstandig om als een tv niet meer leverbaar is ook van de site te halen

Kenna 01-10-2022

Bij hello tv locatie Amsterdam geweest. Geweldig geholpen door B prima uitleg betreft verschil qua televisies en super gastvrij en behulpzaam.

Ramon 01-10-2022

Uitstekend geholpen bij de aankoop van een nieuwe tv. Klant wordt bij binnenkomst meteen gegroet en een kopje koffie aangeboden. Verder heel goed advies en enthousiaste met veel kennis van zaken verkoper. Top!

Fred 01-10-2022

Ik kocht een Samsung soundbar die volgens Hello TV compatible was met mijn eerder bij Hello TV gekochte Sony tv. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Ook Sony kon het probleem niet oplossen. Bij het omruilen voor een (veel duurdere) Sony soundbar kreeg ik € 200 terug voor de Samsung. Erg weinig naar mijn mening, omdat het probleem niet door mij veroorzaakt was. Verder werd ik wel heel goed en vriendelijk geholpen. Over het geheel ben ik toch heel positief over Hello TV.

Jeroen 01-10-2022

Hallo
Vandaag bij de winkel uitstekend geholpen door Michiel eerst kopje koffie en ondertussen uitleg over de tv.
We gingen voor een tv van ca 800 euro maar zijn vertrokken met een van 1300 euro waar we nog korting op kregen.deze keus omdat dit qua beeld beter was en het nieuwste model.
Gelukkig was deze op voorraad en kon hij gelijk mee.
Kortom goed advies en vriendelijk personeel
Bedankt.
Met vriendelijke groet
Jeroen van Heesch

Bianca 01-10-2022

Uitgebreide uitleg over de producten.
Zeer klantvriendelijk geholpen.
Een aanrader

De bekker 01-10-2022

heel goed geholpen en een hele goede uitleg
een zeer fijn persoon en ook heel rustig en netjes
en we hebben naderhand toen ie weg fijn tv kunnen kijken.

Van gorp 01-10-2022

Ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben erg correct en zeker niet opdringerig zeer goed geïnformeerd

Roeland 01-10-2022

Mooie zaak met veel keuze en medewerker heeft ons uitstekend geadviseerd waarna we tot koop zijn overgegaan.