HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ramon 02-05-2022

Was op zoek naar een nieuwe tv.
Kwam toevallig langs Platte tv.
Eenmaal binnen zeer vriendelijk geholpen, met een kopje koffie.
Zeer goede uitleg, van verschillende tvs.
Tot nu toe zeer tevreden.

Eric 02-05-2022

We zijn bij Platte TV Utrecht goed geholpen. Hij gaf ons goed advies en nam rustig alle tijd. Echt een aanrader.

erik 02-05-2022

ik wou een tv kopen en ik dacht ga is kijken bij platte tv altijd op internet gekeken maar nu maar eens naar de winkel
prachtigge winkel heel veel tvs en ook de tv die ik wou kopen
heb goed gekeken naar de tv en ben heel goed geholpen door de medewerker
en natuurlijk een tv gekocht
ben heel tevreden hoe alles gegaan is en ik kom dan ook vaker kijken
bedankt voor de goeie service

Sandra de Boer 02-05-2022

Vriendelijk geholpen in de winkel. Duidelijke informatie. Diverse tv's met elkaar laten vergelijken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kregen ook nog korting bovenop de verkoopprijs.

TV is zeer kundig opgehangen door Plattetv Zeer vriendelijke, keurige meneer. Nam netjes de tijd om alles uit te meten. Werkte netjes en vakkundig. Echt super blij mee hoe de tv hangt. Top gedaan!!

Johan 02-05-2022

Duidelijke, snelle en makkelijke communicatie via email en Whatsapp. Correcte levering met vriendelijke service. Zeker een aanrader.

Jeffrey 02-05-2022

Super goed geholpen, telkens werd er ruim de tijd genomen. Uiteindelijk een nette prijs betaald voor een tv en sonos systeem. Kortom een bedrijf waar service nog bestaat.

René 02-05-2022

Ik ben vrijdag j.l. bij de Platte TV in Doetinchem geweest. Had daar 1 week eerder een nieuwe TV gekocht. Na installatie thuis was ik over 1 aspect van deze TV niet tevreden. Had daar bij de aankoop ook niet aan gedacht. Heb mijn klacht toegelicht en gezegd dat ik de TV graag wilde omruilen. In samenspraak met de medewerker een andere TV uitgezocht waarop ik ook nog een behoorlijke korting op gekregen heb. Ben als zeer tevreden klant naar huis gereden.

DeniseF 02-05-2022

Zowel tijdens mijn eerste als mijn tweede bezoek aan de winkel ben ik uiterst vriendelijk en uitgebreid geïnformeerd door (dezelfde) verkoper. Tijdens tweede bezoek overgegaan tot aanschaf van een prima werkend en schitterende tv van Philips (ik kwam voor een LG). Gekozen voor zelf meenemen en zelf installeren. Bij dat laatste kwam ik een probleem tegen. Volgende dag telefonisch door een andere verkoper uitstekend en vriendelijk geholpen, waarna het probleem was opgelost. Nu een schitterend beeld en dito geluid via externe bron. Het genieten is begonnen!
Wat een prettige mensen werken er bij de vestiging in Zoeterwoude. Ik kan deze vestiging van harte aanbevelen!

Marjolein Davids 02-05-2022

Ik ben vriendelijk geholpen,alles is perfect uitgelegd,en daardoor was mijn keuze gauw gemaakt. Werd ook netjes gevraagd of de jonge man die nog in de leer was,of hij mee mocht lopen,en of we iets te srinken wilden. Ik ga het aan iedereen aa raden om ook bij jullie een tv te kopen,als ze dr 1 nodig hebben. Helemaal top

hans 02-05-2022

klant vriendelijk en kennis van zaken .
goed zaken doen en goed bereikbaar.

Dirk-Jan 02-05-2022

De specialisatie op het gebied van tv's en tevens de ruimte en rust in de winkel t.o.v. concurrende 'grotere' elektronica-zaken is erg prettig. Verkoper *** laat blijken enorm veel kennis te hebben van de producten die hij verkoopt. Daarnaast neemt hij uitgebreid de tijd voor je en beantwoordt ook al je vragen. Natuurlijk blijft het hoofddoel van een verkoper om iets te verkopen aan de klant, maar dit kan op een heleboel verschillende manieren. *** doet dit op een professionele en fijne manier!

Rody 02-05-2022

Werd bij binnenkomst in Naarden meteen een bakje koffie aangeboden. Hierna met de verkoper onze wensen besproken en hij liet meteen verschillende opties zien en gaf ons ook de tijd om het even rustig te bekijken. Al bij al een goeie (koop) ervaring.

Geurts Leon 02-05-2022

Goed geholpen, echter wat onduidelijkheid over hoe lang een aanbieding of aanbod duurt. Mag vermeld worden op het moment dat een medewerker het voorstel doet. Verder prima geholpen en gekregen wat beloofd is!

A.e 02-05-2022

Vandaag een subwoofer van Denon aangeschaft bij Plattetv in Utrecht.
Ontzettend vriendelijk geholpen door DAX,die de tijd nam voor verdere uitleg en evt vragen die je mocht hebben.
Derde aankoop geweest bij Plattetv in Utrecht en de volgende keer zeker weer daar dankzij het vriendelijke,behulpzame personeel.
Dus DAX deze keer alle lof voor jou!

anja.j.afman@gmail.com 02-05-2022

Top in service en zeer aardig personeel.Ik zou iedereen willen adviseren om hier te kopen.

OLED Fan Utrecht 01-05-2022

Prachtige LG OLED 55G1 gekocht na eerst via de chat van de website van een verkoper een mooi aanbod te hebben gekregen. Tel daar de goeie service van een andere verkoper in de winkel in Utrecht bij op, dan heb je geen enkel excuus meer om niet bij PlatteTV je volgende tv aan te schaffen!

Martijn 01-05-2022

Mooie winkel en kundig personeel. Echt een plek waar je alles kan proberen en goed bekijken.

Mürsel 01-05-2022

Op zaterdag samsung kabel voor mijn tv besteld in de winkel in Amsterdam, omdat het niet meet op voorraad was. Hele vriendelijke medewerker en hij had de nodige kennis over het product. Wel werd een belofte gedaan dat ik het product op zondag zou ontvangen, omdat het een extra service zou zijn. Helaas niks ontvangen en volgens Post NL app ontvang ik het aanstaande dinsdag pas. Jammer dat het op deze manier is gegaan.

G.loof 01-05-2022

Ik vind het een duidelijk website maar wij zijn de winkel geweest en daar ben ik ook prettig geholpen

Ton Huijben 01-05-2022

Ik ben goed en snel geholpen. Eerst via email een goede korting ontvangen waarna ik mijn nieuwe TV in de winkel van Breda ben gaan halen. Ook daar werd ik snel en prettig geholpen. Bij Platte TV weet men nog hoe je een klant behandelt. Ik kom zeker weer een keer terug.

Heel fijn geholpen 01-05-2022

We gingen zondagmiddag op pad voor badkamer artikelen en kwamen uiteindelijk terecht in Naarden.
Aangezien we ook al met plannen bezig waren omtrent vervanging van de tv kwamen we terecht bij platte tv.
Daar aangekomen zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.
Goede adviezen ook omtrent onderhoud van de tv.
Geslaagd voor een mooie LG Oled tv met ook een soundbar erbij.
Helaas niet in huis maar wordt over 2 dagen gratis thuis geleverd.
Al met al een zeer positieve ervaring.
Een aanrader wat ons betreft

Hans 01-05-2022

We waren zomaar de winkel in gelopen voor advies. Door het goede advies waar niet gelet wordt om het duurste model te verkopen maar gewoon wat het beste voor jouw is. Hebben we na een scherpe aanbieding de tv gekocht en wordt netjes thuis bezorgd.

Marja 01-05-2022

Netjes en vriendelijk geholpen goed advies en goede service.ga voor mijzelf volgende keer ook tv kopen.

Vrouwelijke klant 01-05-2022

Ik ben zeer tevreden over vriendelijkheid , verzorging , advies en goede uitleg. We moesten van ver komen en ik mocht gebruik maken van het toilet. En als slot nog een lekkere cappuccino ! Wat wil een mens nog meer? Niks toch . Vestiging Doesburg 👌👌👍🏼

Rene Hopman 01-05-2022

Zelf al een beetje onderzoek gedaan naar wat ik zocht, maar de kleine details en verschillen kwam ik niet echt verder mee.... Daar hebben jullie ( Thomas ) mij echt fantastisch mee geholpen! en uiteraard ben ik met een goede deal en een hele dikke tv vertrokken!