HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

thijs 13-05-2021

ben zeer keurig geholpen, voor ons een goede betrouwbare winkel, mede doordat er niet opgedrongen wordt, deze winkel is door ons zeer aan te bevelen

Eric 13-05-2021

Wij hebben vandaag een TV gekocht bij Quint van team Eindhoven. Hij heeft ons erg goed geholpen en was duidelijk in zijn uitleg. Voor ons was het dan ook niet moeilijk om direct een beslissing te maken want zijn verhaal voelde goed en vertrouwd. Kortom top service!

Leon 13-05-2021

Erg uitgebreide winkel in Utrecht en goed geholpen met onze vragen. We gingen voor een 32" en hij adviseerde ons een 43" en het is inderdaad een perfect formaat voor de plaats waar ie bij ons hangt!

J. van veghel 13-05-2021

Correcte behandeling door vriendelijk en vakbekwaam personeel, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een prima service, kortom aanbevelings
waardig.

Kiwicds 13-05-2021

Prima geholpen in de nieuwe, prachtige winkel in Groningen door Lloyd. Lekkere koffie gekregen, gezellig en vriendelijk personeel en een mooie ruime showroom. Toestel was op voorraad, dus prima, veel persoonlijker en goedkoper dan de grote rode electronica supermarkt om de hoek

William 13-05-2021

Erg blij met het eerlijke advies en uitleg. We overwogen een 65 inch maar ben blij dat we zijn meegegaan in het advies voor 1 maat kleiner. Alles ook rustig en duidelijk uitgelegd en meegedacht in de montage thuis aan de muur. Kortom, zeer tevreden!

M. van Dijk 13-05-2021

Super leuke en enthousiaste medewerkers. De televisie waar voor kwamen hing nog niet in de winkel ,maar ze hadden m wel in het magazijn. Ze hebben de televisie voor ons op gehangen zodat wij deze alsnog konden zien en testen. Dit noem ik nog eens service en klantvriendelijkheid. Chapeau!!!

Martin 13-05-2021

Super goed geholpen en hij nam echt de tijd. Deze verkoper van vestiging Nijmegen werkt er ook al 17 jaar, dus ervaring genoeg.
Zeer tevreden!

Hagap 13-05-2021

Op advies van mijn zoon daar besteld....vanwege de service...Ongelofelijk slecht te bereiken. Op dag van levering via chat half uur wachten en via telefoon na 33 minuten opgehangen. Via chat uiteindelijk gedreigd mijn LG 55G1Oled te annuleren. Toen pas een reactie waar ik niks mee kon. Ik had liever die 15,- euro korting laten zitten en 50 meer uitgegeven bij een zaak die wél te bereiken is. Tv's kan iedereen leveren dus moet je je op service onderscheiden. Druk is geen excuus. Meer mensen inzetten.

Eric Pront 13-05-2021

Hele prettige webshop. Goede keuze opties.
Unieke omruilmogelijkheid. PLATTE TV is de enige in ons land met deze service. Wij hebben deze omruil nu voor de derde keer gedaan in +/- 15 jaar tijd.
Afspraak voor omruiling verliep prima.
Toen Remon dan ook snel op de stoep stond werden wij helemaal blij.
Nog goede tips van Remon gekregen, helemaal top.

Omer 13-05-2021

Top service veel goede adviezen uiteindelijk voor de Sony 85 inch gegaan
Bedankt Nick voor je hulp
Finaal Amsterdam

Rowan 13-05-2021

Via Google kwam ik uit op PlatteTV.nl en ik moet zeggen dat de website duidelijk aangeeft wat ze allemaal aanbieden. Na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik naar het filiaal in Zoeterwoude geweest om daar met eigen ogen te kijken naar de tv die ik op het oog had. De persoon die mij daar hielp was Jelle en die heeft mij uitstekend geholpen. Ook wat betreft de inruilkorting heb ik niks te klagen. Van mijn vorige tv (Samsung 46" 3D Smart TV) heb ik een redelijk bedrag op mijn nieuwe TV gekregen. Geen vetpot, maar het scheelt me wel weer wat geld.

Het enige punt van kritiek, en daar hebben alle elektronica zaken last van, is dat je een vertekend beeld krijgt als je op zoek gaat naar een nieuwe tv. In mijn geval ben ik naar een 55" tv gegaan en ondanks dat je weet dat je voor groter gaat, kan je niet echt zien hoe groot je tv daadwerkelijk wordt. Dit komt door de opzet. Veel grotere TV's naast de wat gangbare/kleinere maten. Dit is een verkooptechniek die ze overal toepassen en dat verwijt ik zo ook niet. Wat zou helpen is een template van je huidige formaat tv en deze ervoor of -naast houden zodat je echt het beeld krijgt van wat er veranderd. Al en al, dit is een winkel die, als je op zoek bent naar een nieuwe tv, je goed kan helpen.

Supertevreden klant 13-05-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij dichtbij was. Bij binnenkomst werd ik begroet en gevraagd waar ik voor kwam. Omdat het redelijk druk was moest ik zo'n 5 minuten wachten. Ik had mezelf al online georiënteerd dus ik wist ongeveer wat ik wilde. Na wat uitleg over de verschillende modellen heb ik voor het topmodel van de 65 inch LG Oled gekozen. Op zaterdag gekocht en dinsdag bezorgd. Ik ben ontzettend blij met de tv en de hulp van de verkoper! Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!

Vincent 13-05-2021

Mooie grote winkel met vriendelijk en hulpzaam personeel! Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Theo 13-05-2021

duidelijk en vriendelijk advies zonder opdringerig te zijn . Installatie is ook snel en flexibel gegaan

Joost 13-05-2021

Fijn en behulpzaam geholpen, min punt vond ik wel dat we zelf een medewerker moesten aanspreken toen we al even in de winkel liepen.

Johan Bemmel 13-05-2021

Al diverse malen hier een tv gekocht om de doodeenvoudige reden keuze genoeg en een goede projs

Ger Scheffers 12-05-2021

Ik had via kennissen van dit bedrijf gehoord, ben in Zoeterwoude gaan kijken werd zeer goed door X geholpen en uitleg gekregen over de verschillende formaten, gelijk een toestel besteld met monteur wel zo handig omdat hij opgehangen moet worden, de monteur was op tijd en overlegd wat de beste plek was , daarna ingesteld en een mooie koker geplaatst voor de draden, al met al zeer tevreden ik zou dit bedrijf bij mijn vrienden en kennissen aan prijzen ,Ben zeer tevreden over de aankoop .Zij krijgen van mij een 10

Joska 12-05-2021

Goed advies en fijn dat zonder problemen ik mijn tv kon omruilen voor een groter model. Wederom netjes opgehangen door Duncan.

j daalder 12-05-2021

vlotte en nette benadering cq afhandeling.
inruil en zeker de techneut/monteur vriendelijk en snel !

j.a.weeda 12-05-2021

ik wordt hier goed geholpen en krijg hele goede uitleg zodat ik mijn keuze kon maken en ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben

Vincent 12-05-2021

Prettige winkel, met veel keuze, aanbod op je wensen en zeker ook voor een goede prijs !

CL 12-05-2021

Fijne winkel. Je wordt vriendelijke geholpen. Ze denken met je mee bieden goede alternatieven en zijn bereid de tv voor je in de auto te leggen. Al met al een top service dus. Zeer tevreden en zou dus ook zeker vaker mijn tv hier aanschaffen.

S. Teofil 12-05-2021

Op internet kun je van alles vinden maar je wordt echt niet wijs van. Daarom zijn wij naar de winkel gegaan om een tv te kopen die wij uit de beoordelingen hebben gekozen. Aron naam de tijd om naar onze wensen te luisteren en zijn advies was om beter voor Sony te kiezen. De toestel was op afgesproken dag bezorgd. Toen wij het boek met instructies voor installatie hebben gekken beseften wij dat het beter was om de installatie te bestellen. Gelukkig was het geen probleem om via de chat ook dat te regelen. Boven onze verwachtingen was ook de installatie snel geregeld. De monteur Boris was zelfs eerder dan de aangekondigde tijd en professioneel de tv geïnstalleerd en nog alles goed uitgelegd hoe wij mee moeten omgaan en plezier van de aankoop te hebben. Deze jongens verdienen wel een dikke compliment

Folkert Douma 12-05-2021

Ik heb eerst via de chat contact gehad. Ik was op zoek naar een nieuwe tv. Na mijn contact per chat ben ik naar de winkel in Nijmegen gegaan en daar ben ik door Michiel geholpen en geadviseerd. Lekker vlot en vriendelijk. Uitermate deskundig advies. Ik ben zeer tevreden over de service en advisering. Ik kan PlatteTV bij iedereen aanraden!!