HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Z 17-02-2023

Mooie winkel in Amsterdam en top geholpen door ....! Gaf goed advies en hielp mee waar nodig. Uiteindelijk de deur uitgelopen met 2 tv’s en een wand beugel 🙌🏽

Ben 17-02-2023

Heb via de chat een deal gemaakt voor de aankoop van een muurbeugel. Na een uitstekend advies heb ik gekozen voor de TVM 3445. De muurbeugel is op 16 februari geplaatst. Uitstekend gedaan door de installateur en de tv hangt er mooi bij. Was even passen en meten want de tv is 107 cm en de muur 117 centimeter. Maar de tv hangt precies in de midden. Dus over het geheel ben ik uitermate tevreden met de deal en het monteren. Maar mijn ervaring was al uitstekend, want heb in het verleden al meerdere tv's en soundbars bij Hello tv gekocht. Alleen was het toen nog onder de naam van Platte TV. Dus zullen mijn eventuele volgende aankopen ook weer bij Hello TV zijn.

Ad Maes 17-02-2023

Ik Heb in kort tijd 2 samsung apparaten gekocht bij Hello tv in Breda. In beide gevallen hebben de medewerkers hun uiterste best gedaan om mij goed en vakkundig te woord te staan. Dank daarvoor

arie 17-02-2023

Goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv vriendelijke verkoper duidelijke uitleg welke tv en de grote van het beeldscherm wij zijn geslaagd voor een nieuwe tv

arie 17-02-2023

Deze monteur heeft met ons overlegt met het plaatsen van de tv aan de muur in verband met de hoogte in goede voorlichting van de tv in installatie

André 17-02-2023

Op mijn technische vraag over de problemen met mijn oude teevee werd ik deskundig en in begrijpelijke taal uitgelegd hoe/wat het probleem was.
In alle rust is mij uitgelegd wat de alternatieve niwue toestellen zoal te bieden hebben.

Piet 16-02-2023

Zeer prettig en goed geholpen door XXX in de winkel in Naarden. Geduldige en begrip -volle uitleg op al onze vragen.

Han 16-02-2023

Mooie zaak en goede service door de verkoper en ook goede uitleg en lekkere koffie

Bas 16-02-2023

Snel geleverd en een goede service als je vragen hebt. Raad het zeker aan!! Top!!

Albert 16-02-2023

we waren vorig jaar op zoek naar een bbq en zagen toen de tv's hebben daar even rond gelopen en wat tv's bekeken. Verder gegaan naar de bbq en die eentje gekocht. Was trouwens ook veel gunstiger dan elders. Vandaag terug geweest om naar een tv te kijken. Zijn zeer goed geholpen door Boris. We hadden onze wensen kenbaar gemaakt en zijn heel goed geholpen. Ben benieuwd wanneer ze de tv komen plaatsen. Grt Albert en Annie

Lo 16-02-2023

Mooie tv, goede service, alles goed geregeld inclusief goed advies over garantie pakketen en onderhoud van de tv

Rene 16-02-2023

Zeer vriendelijk geholpen, goede service.
Prijs afspraak zonder problemen.
Fijne winkel in duiven.

Van Rooijen Gaude 16-02-2023

Snel en komen hun afspraak na.
Het innemen van de tv was ook geen enkel probleem. Kortom, één vlekkeloze deal.
Een aanrader.

Corrie 16-02-2023

Ik en vriend kwamen eigenlijk alleen om te kijken, maar zijn met 3 Samsung tv’s vertrokken. Heel goed geholpen in het filiaal van Amsterdam. Hij ons heel goed geadviseerd en zelfs een goedkopere optie verkocht, omdat we het kastje met 1 aansluiting naar de tv helemaal niet nodig hebben. Goede korting gekregen. TV op afgesproken tijdstippen geleverd en bij mijzelf nog naar boven getild ook. Ik helemaal tevreden met mijn nieuwe tv en ook een extra 100% pixelgarantie afgesloten. Wel extra voor betaald, maar bij 1 storende pixel wordt je tv omgeruild voor een nieuwe met weer 3 jaar garantie. Misschien ook nog even langs voor een Sonos box, want krijg mijn tv helaas niet aangesloten op mijn verouderde geluidsinstallatie. Ik zeg prima service bij Hello TV!!!

Rick 16-02-2023

Ik werd goed geholpen en kreeg een goede uitleg over de tv ! Het voelde goed om de tv bij hello tv te kopen !

Frank 16-02-2023

Net een nieuwe Tv opgehaald, toen ik de winkel (vestiging Breda) binnenkwam dacht ik dat ik goed geinformeerd was, maar de vriendelijke verkoper vertelde me toch nog wat dingen die belangrijk waren bij de aanschaf van de TV, en heb hierdoor mijn keuze van type TV bijgesteld. Zo zie je maar weer dat fysieke winkels zeker nog wel z'n voordelen hebben. De TV hangt inmiddels en ben zeer tevreden.

Een tevreden klant 16-02-2023

Prima geholpen en juiste informatie in winkel! Bezorging met montage, Instalatie en uitleg ook duidelijk en geduldig! Een tevreden klant!

Albert Koster 16-02-2023

Wij zijn in Amsterdam uitstekend geholpen door Sanne. Goede uitleg over de werking van de TV maar ook over het praktische gedeelte.

Fons 16-02-2023

Ik heb HelloTV gekozen omdat de door mij gekochte CD-speler hier goedkoop was in vergelijking met andere aanbieders. De communicatie zowel telefonisch als via e-mail verliep vlot en vriendelijk. In de goed bereikbare winkle werd ik zeer vriendelijk geholpen,

Luuk 16-02-2023

Goede prijs en aanbieding van het product, helaas toch net voor me uitverkocht en met de verkoper voor een klein bedrag meer een goede prijs afgesproken!

Gerard Sluimer 16-02-2023

Ik heb gezocht naar een Samsung Neo Qled, die vond ik bij helloTV als een buitenkansje.
Het bestellen ging zoals het moest, en de aflevering was uitstekend.
Omdat de TV ook nog volledig aan mijn verwachtingen voldeed, kom ik tot de maximale beoordeling!

M.A van Bloemendaal 16-02-2023

We zijn heel goed geholpen in de winkel in Naarden! Echt hele duidelijke uitleg! We raden Hello tv zeker aan.
Prachtige tv daar kunnen kopen.

j.j.klokman 16-02-2023

Grote winkel met veel TV's opgesteld om te vergelijken en je te orienteren. Je krijgt veel informatie over alle mogelijkheden en uitleg over alle begrippen. Even nadenken (of praten met je partner) over wat de keuze moet worden, je kunt rustig even gaan zitten met een kop koffie of thee. Wij hadden keuze gemaakt, maar hadden nog wat twijfels en onduidelijkheden. Na de koffie het gesprek met de verkoper weer gestart. Tip: blijf jouw vragen stellen en geef aan waar je over twijfelt. Bij ons bleken er ook best wat mogelijkheden om wat met de prijs te doen.

Gert 15-02-2023

Goede en scherpe aanbieding gekregen na online een televisie te hebben gezien, tv snel naar behoren en spoedig geleverd. Erg content mee, en komen zeker terug voor een volgende aankoop.

Adriaan 15-02-2023

Mooie winkel en vriendelijk geholpen ook goede adviezen Ook is de bezorging is goed verlopen