HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Alice 08-11-2020

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een televisie. Ruime keuze. Enthousiaste verkoper met duidelijk verstand van zaken. Geeft heldere uitleg zonder opdringerig te zijn of je een bepaalde televisie aan te praten. Neemt rustig de tijd. Zeer tevreden over de service!

Marco 08-11-2020

Super goed geïnformeerd wat voor mij wel en niet goed was voor tv en soundbar en heel vriendelijk geholpen.

Corné 08-11-2020

Shop ontdekt via familie. Ik ben zeer blij dat ik deze shop heb ontdekt bij het aanschaffen van een nieuwe tv. Zeer goed en deskundig geholpen in een niet zo kolossale setting. Prijzen zijn ook perfect. Mijn tv en Sonos was op voorraad en kon ik direct meenemen. Dus ik zal deze shop zeker aanraden.

Edwin 08-11-2020

Wij zijn goed ontlvangen, keurig begroeting, lieten ons rustig kijken, vroegen op een moment of we al advies wilden of nog zelf verder wilden kijken .
Kregen koffie aangeboden en na onze vraag om advies kregen uitgebreide uitleg . Na te horen wat we wilden , ging deze dame ons zonder dwingende maatregelen modellen laten zien en vergelijkingen. Zo hebben wij uiteindelijk mooie keuzes gemaakt . Tijd speelde bij de verkoopster geen rol, nam alle tijd voor ons !!!
Top !!

Johan van Mechelen 07-11-2020

Goed geholpen, kreeg een bericht dat de tv binnen was gekomen daarna goed afgehandeld. Nette verkopers en mooie winkel.

tonnie de bruijn 07-11-2020

je krijg duidelijke utieg en zijn er zeker niet voor om je de duurste tv te verkopen maar denken met je mee welke tv voor jou de beste is. voor de rest vriendelijk personeel .

Sylvia Rasp van Asperen 07-11-2020

Wat een superfijne zaak in Zoeterwoude, via watsapp kon ik mijn artikel bestellen en werd ik op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling opgehaald kon worden. Zeer vriendelijk vakkundig en ervaren personeel.
Hier kom ik op zeker terug voor mijn volgende aankoop.
Sylvia

Janneman 07-11-2020

Zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen.. Er wordt meegedacht en niks opgedrongen.snelle levering.. Top ervaring

Jolanda 07-11-2020

Ik had interesse in een bepaald toestel. Aangezien men hier geen aanbieding op konden geven is me een andere tv geadviseerd met een nette aanbieding en het was een nieuwer type. Allemaal heel snel geregeld zonder veel moeite.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
In de winkel netjes geholpen.

Jet 07-11-2020

Wij werden heel netjes te woord gestaan en geholpen. We waren op zoek naar een goedkopere tv voor de slaapkamer en de verkoper begreep dit uitstekend en heeft ons een prima passende tv verkocht. Het was n showroomtv . Deze werd netjes schoongemaakt en verpakt. En we kregen nig garantie. Helemaal tevreden dus.

Hans Schouten 07-11-2020

Keurig geholpen. Duidelijke uitleg. Hulpvaardig. Geeft duidelijke vergelijkingen.

Nanning Teijmant 07-11-2020

Vandaag Philips tv en Sonos soundbar gekocht.
Kwam voor de Beam maar die bleek helaas niet op voorraad. De zeer vriendelijke verkoper raadde me de Playbar aan met 'n extra korting.
Plukte er vrolijk 1 uit de winkel om aan te sluiten omdat mijn vrouw even wilde luisteren.
Hielp ook nog keurig om de spullen in de auto te sjouwen.
Kortom. Geweldige service!

dems 07-11-2020

Prima service en makkelijk te bereiken medewerkers en winkels via de webside.

Hans verhagen 07-11-2020

Zeer goed geholpen door medewerker en nam de tijd voor alles uit te leggen.
Goede uitleg van de muurveugels

Lia 07-11-2020

Wij zijn in Eindhoven geweest en zijn buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen, wij zijn via internet bij platte tv terecht gekomen, tot nu toe is alles tot volle tevredenheid de tv komt dinsdag

Ron 07-11-2020

Netjes en correct geholpen door Mark in filiaal Utrecht. Prachtige OLED tv voor mij en m’n broer voor een prima prijs. Dank daarvoor

Anna 07-11-2020

Een hele fijne winkel,was druk,kreeg koffie.Type TV die ik via internet had uitgezocht was er niet meer,maar had bepaald budget.Verkoper zocht soortgelijk uit,met de deal die ik kreeg,bleek ik maar paar tientjes meer te moeten betalen en was nu een tv van 2020 .Hoewel andere mensen voor een veel duurder tv kwamen,werd ik zeer goed behandeld,ondanks dat ik niet zoveel had te besteden.Dank aan degene die mij hielp,vond dat heel fijn.

Marc 07-11-2020

Vriendelijk personeel en goede service!

Tv online bekeken, deze was op voorraad (in woonplaats Nijmegen). Direct opgehaald en vriendelijk geholpen.

Albert 07-11-2020

Eerst via de chat deskundig advies gekregen, helemaal top. Vervolgens in Utrecht de TV opgehaald en keurig geholpen. Ik kan iedereen jullie aanbevelen👍👍

Koos en MJ 07-11-2020

Winkel bezocht in Groningen en uitstekend geadviseerd door André.
Persoonlijk en prima service. Goede koffie ook.

Anne 07-11-2020

Goed geholpen

De tv die we wilden was niet op voorraad, maar we hebben een ander model mee kunnen krijgen voor een leuke prijs.

Stephan 07-11-2020

2.5 jaar na de aanschaf van mijn Sony OLED tv contact opgenomen met de vraag of mijn tv opgehangen kon worden. Geen probleem.
Zeer vriendelijke monteur (Vincent) met een goed gevoel voor humor heeft dan ook vervolgens mijn tv netjes en vakkundig gemonteerd. Zeer tevreden.

Rene Traksel 07-11-2020

ZIjn prettige en vakkundig geholpen door Daniel van de vestiging in Nijmegen. Mochten zelfs een schroevendraaier lenen om bij schoonouders de net aangeschafte TV te kunnen installeren. Top.

KP 07-11-2020

R*** heeft ons heel deskundig advies gegeven en mooi set met soundbar verkocht in Breda. Goede service!

Edwin 07-11-2020

We zijn goed voorgelicht en hebben goede uitleg en voorwaarden gekregen betreft onderhoud garantie en service.