HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Nely 01-10-2021

Dit was mijn eerste ervaring met de platte tv winkel maar wat een super aardige mensen, kreeg veel informatie en alles werd duidelijk verteld en uitgelegd, een hele fijne ervaring en zou ze zeker aanraden aan andere mensen. Echt top!

Van opstal 01-10-2021

Wij zijn uitstekend , vriendelijk en erg hulpvaardig geholpen vandaag door xxx
Wij hadden al doorgekregen van onze dochter en schoonzoon dat het een hele prettige winkel was! Door xxx overtrof het onze verwachtingen. Mooie TV gekocht

Jordy Brijker 01-10-2021

Echt een goede service, hij nam echt de tijd voor me en sprak der echt vol passie over en gaf de juiste informatie en was heel eerlijk en oprecht! Echt een hele leuke winkel met goed personeel!!

Tim K 01-10-2021

Ik ben goed geholpen, we hebben een mooie deal kunnen sluiten en gratis thuis bezorgd.

C van Meerten 01-10-2021

Goede uitleg tv,prettig geholpen door xxx in winkel platte tv Den Bosch .zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken.

Klaas 01-10-2021

Goed advies en goede prijzen. Als er problemen zijn worden deze keurig en adequaat opgelost. Kortom: eerste keus bij het aanschaffen van een nieuwe tv en toebehoren.

Samung televisie 01-10-2021

WIJ hebben onze televisie gekocht in Naarden en niet zoals in de email staat in Zoeterwoude. We zijn geholpen door jelle die het heel vakkundig deed . Wij zijn heel tevreden hoe hij ons heeft geholpen en alle voor en nadelen van verschillende types heeft uitgelegd. Heel tevreden zijn wij .

Renate 01-10-2021

Top winkel, de tv waar ik voor kwam waren in reservering voor een ander, toen kreeg ik een prachtig alternatief aanbod en ben echt superblij hiermee, 65 inch LG ...wat een kijkplezier. Zeer klantvriendelijk.

Goede informatie over de producten 01-10-2021

Ik ben goed geholpen al is het telefonisch ik kijk uit naar de bestelde soundbar.

José 01-10-2021

Prima shop !!goede deal gehad was gemakkelijk om een deal te sluiten...en dezelfde dag de tv op kunnen halen

Ben 30-09-2021

Wordt er keer op keer goed geholpen!!
Gewoon een top winkel,met een top verkooper.

Annet 30-09-2021

Mijn dochter heeft voor mij een tv gekocht hier. Ik kwam via een vergelijkingssite bij deze winkel terecht en 5 uur later had ik een nieuwe tv die volledig aan mijn wensen voldoet én voor een scherpe prijs. Mijn dochter is zeer kundig en klantvriendelijk geholpen. De service is ook fantastisch. Ik kan iedereen deze winkel aanraden!

Niels den Brouwer 30-09-2021

Dank je voor de super service. Alles hangt er mooi bij. Was een 10 geweest als de gaatjes gelijk goed geboord waren :)

Hans van der Meer 30-09-2021

In 1 woord super niets op aan te merken. LG oled laten plaatsen en laten installeren Zij hebben een super te vrede klant achter gelaten. Werkt nauwkeurig en is pietje precies. De uitleg was ook helder en clear. Heeft nog een goede tip gegeven en die staat nu in bestelling.

Nog super bedankt voor de service.
Vandaar een dikke 10

Chris Bartels 30-09-2021

Deskundig en enthousiast advies gekregen in duidelijke begrijpelijke taal. Verkoper luisterde zeer goed en dacht mee

Reinskje Doornbos 30-09-2021

Een prachtige, overzichtelijke winkel.
Ik ben erg vriendelijk en deskundig geholpen door Boris. Hij liet mij diverse mogelijkheden zien en horen, hoewel ik vooraf mezelf via de consumentebond en andere winkels had geinformeerd. Heel prettig. Zo kon ik ook achter mijn keuze staan.
Ook de bijkomende kosten zoals een verzekering ( een zeer gunstige verzekering van Platte TV zelf) , HDMI kabel in installatie werden gunstig berekend en uitgelegd.
Het was prettig om in alle rust een prachtige LG OLED55G1RLA tv te kopen.
De installatie en bezorging wordt ook door eigen mensen gedaan. Ik krijg hier binnenkort een bericht over.

Rob 30-09-2021

Zeer fijn en snel geholpen. Zijn professioneel en weten antwoorden op je vragen en geven goed advies.

Jeboykomkommer 30-09-2021

Deze beoordeling is persoonlijk gericht aan Boris gezien hij de verkoper die ons geholpen heeft op charmante wijze. Betrokken, vriendelijk en erg duidelijk!

Rien 30-09-2021

Prima en snel geholpen en vooral vakkundig door Naveen, de Sony HT-A9 zal morgen volgens afspraak geleverd worden

Dirk-Jan 30-09-2021

TV (Samsung QLED 4K) & Soundbar (Samsung Q900T) via de telefoon besteld. Goed advies gekregen over welk toestel ik moest hebben gezien de ruimte van mijn woonkamer, persoonlijke wensen als mijn budget (2500 EURO). Blij met het advies als de bestelling, de afhandeling, de levering als de installatie. Met name die laatste was super. Hoefde niet veel te doen inclusief alle settings en uitleg. Blij mee met zulke ontzorging. Daar kunnen andere organisaties nog wat van leren!

J van Grevenbroek 30-09-2021

Mooie zaak wordt vriendelijk ontvangen.
Wordt keurig geholpen en te woord gestaan
Ben perfect geholpen door de heer Masie Amin en een goede uitleg over de tv

Thomas 30-09-2021

Heel goed geholpen door Thomas heeft echt zijn tijd genomen alle merken langs gegaan en uit eindelijk tv die best bij ons past gevonden top !!!

Ruud Braakhekke 30-09-2021

Deze week zeer goed geholpen door PlatteTV in Doetinchem met het vinden van een receiver. De mensen in de winkel zijn kundig en vriendelijk, zodat ik nog dezelfde middag zeer tevreden tussen de boxen zat.

René 30-09-2021

Geen mooie praatjes maar in mijn ogen een goed advies gekregen wat mij overtuigde in de aanschaf Samsung TV

Veenerick 29-09-2021

Toffe winkel, vriendelijk personeel dat met je meedenkt. De verkoper wist mij er nog op te attenderen dat er binnekort van de sonos beam een gen 2 model uit kwam, erg fijn.