HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marja 20-01-2024

Vandaag in Naarden een tv gekocht. Prima service! Aardige medewerker die goede uitleg gaf.

Chantal 20-01-2024

We zijn bij Hellotv terecht gekomen via familie en buren.
We zijn prettig geholpen in de winkel maar hebben online toch voor een ander model gekozen.
Dit vanwege het feit dat er in de winkel niet aan ons budget voldaan kon worden, maar online toch wel een model kunnen vinden.

Op zondag werd ik per mail en telefoon benaderd of ik niet toch een ander model wilde aanschaffen, wat ik persoonlijk best vreemd vond.
Waarom zou je iemand die al iets gekocht (en betaald) heeft nog benaderen om toch nog meer geld uit te geven?

Uiteindelijk is mijn bestelling netjes zoals afgesproken op maandagochtend bezorgd door PostNL, de bezorgers gingen met zorg om met mijn product, en hebben hem netjes binnen gezet.

De tv doet wat ie moet doen, en ik ben blij met mijn aankoop.

J. van Schilt 20-01-2024

De Samsung 75QN900C (2023) heeft mijn kijkervaring naar ongekende hoogten getild. Met zijn ongelooflijke 8K-beeldkwaliteit en levendige kleuren is elke kijkervaring een visueel feest. Het slanke ontwerp voegt een vleugje elegantie toe aan mijn woonkamer, en de randloze weergave zorgt voor een meeslepende kijkervaring.

De installatie door HelloTV was voortreffelijk.

Dankzij de geavanceerde technologieën, zoals de Quantum Processor, ervaar ik vloeiende beelden en scherpe details bij elke content. De smart functies bieden eindeloze entertainmentmogelijkheden en maken deze tv meer dan alleen een scherm.

Kortom, de Samsung 75QN900C en de installatie door HelloTV hebben mijn verwachtingen overtroffen. Een investering in topklasse technologie en service die ik ten zeerste aanbeveel aan iedereen die op zoek is naar de ultieme kijkervaring.

Els 20-01-2024

Goed en vriendelijk geholpen. Een eerlijk en goed advies gekregen over de verzekering tot nog erg tevreden.

Hans 19-01-2024

Zeer goed en keurig geholpen en duide advies over mijn aankoop.
En ook een heerlijk kopje koffie gekregen.

Peter 19-01-2024

Goed geadviseerd en de levering was prima op eerder aangegeven tijd. Alle noodzakelijke apps voor ons geïnstalleerd. Goede service en prettige medewerkers

Frank 19-01-2024

Waarom ik voor deze shop heb gekozen, dat komt omdat wij een weekendje hadden in een hotel in Huizen.
Maar bij de volgende koop ben ik tot geneigd om weer in Naarden te kopen.

Rob L 19-01-2024

Alles laten aansluiten door Hello TV . In een woord geweldig. Daar hadden wij zelf nooit uitgekomen. Vooral het home-cinema set was even puzzelen.

Anne-marie van Stiphout 19-01-2024

In de winkel zijn we door Daan geholpen Op een prettige en vakkundige manier. Vandaag 19/02 is de tv door A geïnstalleerd perfect en zeer keurig.

Lisette 19-01-2024

Het ging allemaal even snel en onverwacht voor ons, we kregen een prachtig aanbod voor inruil van onze oude tv. Dit konden we niet weigeren! De verkoper in Zoeterwoude heeft ons hier heel fijn mee geholpen en uitstekend geadviseerd!

J.M.M. van Loenhout 19-01-2024

Mijn oude TV was kapot gegaan en kon niet meer gemaakt worden, ik kreeg een nieuwe want ik had nog garantie, maar die vond ik niet goed genoeg (kleuren te fel en dat kon je niet veranderen), na overleg en 200 Euro bijbetaling weer een andere TV, deze vind ik wel goed genoeg, dus de service van deze winkel is heel goed, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

DC 18-01-2024

Het bestellen via de mail vond ik wat langdradig. Verder super tevreden. Snel een bevestiging van de planning en de tv was snel opgehangen en geïnstalleerd. Top!

Bart 18-01-2024

Super geholpen. Duidelijke uitleg over de tv en goede service. Vriendelijke mensen.

Jacques Janssen 18-01-2024

Wat een service geweldig. Alles klopt er gewoon aan. Ze nemen uitgebreid de tijd en het ophangen en installeren wordt echt perfect verzorgd.

Johan Tuinman 18-01-2024

Keurig behandeld en gehandeld 100% tevreden een aanrader dus niet twijfelen gewoon bestellen netjes volgens afspraak afgeleverd.

Hielkje Zijlstra 18-01-2024

Er is veel keus. We werden door deskundig geholpen. Eerst namen we de LG 50QNED826RE (2023) mee naar huis. Die viel erg tegen wat betreft geluid (heel slecht) en beeld. Alle instellingen hebben we geprobeerd, maar helaas. We willen geen soundbar. Toen de TV teruggebracht en de Sony XR-48A90K gekozen. Deze werd door Post.nl bezorgd (niet als special delivery, maar met de gewone pakjes bus. Door 1 man die de tv op zijn nek nam en ook de andere pakjes voor de straat in zijn hand had (€30?). De Sony Oled is een veel beter TV de LG Qned (mag ok wel, want is 2x zo duur). Installatie verliep vlot.

Mariette 18-01-2024

Prima geholpen met duidelijke uitleg over diverse tv's. Uiteindelijk weggegaan met een ander type dan waar ik voor gekomen was.

Joke Flokstra 18-01-2024

Zoal al eerder hebben wij weer gekozen voor Hello TV Naarden. Hier worden wij op zeer vakkundige manier geholpen, er is tijd voor al je vragen en helpen bij keuzes maken door mee te denken. Er wordt indien nodig geattendeerd naar belangrijke "bij"zaken om zo alles of zelfs nog meer tevredenheid te halen uit de producten die je wilt kopen. Er is klantvriendelijkheid en service en niets is ze teveel. Bij het ophalen zetten ze zelf alles netjes in je auto. Tja " klant is koning " waar vind je dat nog tegenwoordig. Wij zeggen graag tot de volgende keer.
HelloTV 19-01-2024

Hallo Joke,

Bedankt voor de mooie review en jullie vertrouwen in HelloTV. We streven ernaar om elke klant het gevoel te geven dat ze koning zijn. Fijn om te horen dat we dit voor jullie hebben kunnen waarmaken! We kijken uit naar de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Huub 18-01-2024

Aanschaf Soundbar Sony A-3000.
Via mail-contact een goede aanbieding gekregen voor mijn oude soundbar. De afhandeling van de verkoop in de winkel ging erg vlot. Een top aanbieding voor een top soundbar!. Prima zaken doen zo!

Jolanda 18-01-2024

Super goed geholpen zowel door de verkoper als door de monteur die het aansloot
Bij hello tv staat de klant voorop

Jens Cnossen 18-01-2024

xxx is klantvriendelijk en ook oplossingsgericht. Prettig mens. Zuinig op zijn!!

N. van Buuren 18-01-2024

Erg goed geholpen om de juiste keuze voor een nieuw tv toestel te maken . Er werd goed door Stevano naar onze wensen geluisterd en liet ons diverse toestellen zien waaruit wij een keuze konden maken. Uiteindelijk voor een Philips tv gekozen omdat wij deze het mooiste beeld kwaliteit vonden hebben.
Top winkel met vakkundig personeel

P A Danse 18-01-2024

Had nog nooit van HelloTV gehoord de doorslag voor ons dat jullie ook tv innemen, zijn gelijk naar jullie zaak in Breda gegaan geweldige zaak correct geholpen we waren helemaal blij !!! Na het een en ander te
bekijken en geadviseerd waren hebben we gelijk een TV wij bij jullie aangeschaft. Vandaag is die bezorgd
en geinstalleerd ook heel correct gegaan zitten nu te genieten van onze aanwinst bedank HELLOTV

Jarno 18-01-2024

Ik twijfelde nog tussen mini qled en oled maar super goed geholpen door Menno in de vestiging Rotterdam. En uiteindelijk met een hele dikke 75'' oled van Samsung naar huis gegaan met voor mijn gevoel een hele mooie deal! Kan niet wachten tot ie aan de muur hangt!

C. H. 18-01-2024

Zeer vriendelijk en hehulpzaam personeel. Ze begrepen onze wensen meteen en dachten met ons mee. Ook de winkel zelf heeft een erg fijne sfeer.