HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Arjan 26-11-2022

Eerst online goed uitgezocht waar de keuze tussen ging en daarna in de winkel tot een keuze gekomen. Goed geholpen waarbij de informatie die de verkoper had wel van doorslaggevende waarde was. Zeker een aanrader dus om ook even langs te gaan. Daarbij ook meteen de tip om je goed voor te bereiden op je bezoek. Wat wil je en niet onbelangrijk wat kost dat elders. Anders betaal je alsnog teveel. De prijzen in de winkel kunnen flink naar beneden maar dat is ook hoe het hier werkt. Als je dat niet wil beter online kopen.

Robert 26-11-2022

Hele prettige winkel, geen domme verkoop praatjes, je hebt alle tijd om rustig rond te kijken, en indien nodig word je zeer vakkundig en rustig geholpen. Tenminste een winkel die je niet zomaar een duur model probeert aan te smeren. Top winkel, super service! Aanrader!

Danny van der Drift 26-11-2022

Goed geholpen en ook tijd voor wat technische vragen en advies in winkel in Amsterdam .
Voor nu sub mini gekocht maar binnenkort zeker voor een nieuw tv

Ribbers J.A. 26-11-2022

Ruim 13 jaar geleden een tv gekocht bij toen nog De Platte TV.
Is ons goed bevallen. Vandaar dat we nu weer hier zijn gaan kijken voor een nieuwe TV.

Dion 26-11-2022

Vriendelijk geholpen door medewerker die van wanten weet.
Ook via de website uitstekend geholpen en een goede prijs bedongen

Dees 26-11-2022

Super blij met deze winkel of je nu online advies vraagt of winkel echt top.
Ben in winkel Nijmegen geweest omdat ik nog 2 tv had waar ik uit kon kiezen paar keer langs geweest iedere keer goed en geduldig geholpen en heb mij keus daardoor ook kunnen maken.
Dus heel blij mee.

Jordy 26-11-2022

Tijdens Black Friday de Samsung HW-Q990B gekocht voor een zeer scherpe prijs. Deze was al behoorlijk afgeprijsd, maar had hem elders voor nog goedkoper gezien. HelloTV is met deze prijs meegegaan en heeft mij naast eerlijk en deskundig advies, blij gemaakt met een fantastisch systeem. De volgende aankoop wordt een TV en die wordt ook zeer zeker aangekocht bij HelloTV.

Dees 26-11-2022

Was opzoek naar tv en had 2 keuzes waar ik over twijfelde ben naar winkel in Nijmegen geweest een paar keer en ben iedere keer goed geholpen en ook geduldig te woord gestaan mijn keuze is door het goede advies gelukt heel erg blij mee.

Wil 26-11-2022

Verkoper wist wat hij deed en had een goed verhaal. Goede uitleg was voor mij essentieel. Zaken die ik niet wist werden verteld. Eerdere aankoop zelfs gecorrigeerd, dus gekocht!

Marianne 26-11-2022

Onze koopervaring bij HelloTV was prima en deskundig. Bij binnenkomst werd onze naam genoteerd zodat iedereen netjes op zijn beurt werd geholpen.

Bart 26-11-2022

Al verschillende producten gekocht!
Sanne is altijd vriendelijk, heeft verstand van zaken en denkt met de klant mee.
Zeer tevreden!

Jelte 26-11-2022

Ondanks de black Friday drukte werd er tijd voor me genomen om me goed te helpen. Dus ik heb even kunnen luisteren naar de speakerset en wat alternatieven vergeleken. Ook toen ik een dag later bedacht dat ik toch een completere set wilde werd er een goede oplossing geboden tegen een scherpe prijs. Erg fijn allemaal.

Jetty 26-11-2022

Na een goede deal via de website en mailcontact uitstekend geholpen door Colllin v K. in de vestiging Den Bosch! Door zijn gestelde vragen uiteindelijk gekozen voor een ander model televisie. Geen druk gevoeld om perse een televisie te MOETEN kopen. Dat is weleens anders. Persoonlijk advies en klantvriendelijk worden door mij nog altijd erg gewaardeerd. Het is tenslotte ook veel geld wat je uitgeeft. Al met al zeer tevreden. Een mooie televisie voor een goede prijs en prima service.

A.O 26-11-2022

Dax is een behulpzame vriendelijke jongeman die je in alle rust uitleg geeft over de specificaties van televisies! Hij neemt zijn tijd voor je en praat je niet iets onnodig aan.

RS 26-11-2022

Top service, verreweg de beste prijs en snelle levering! Echt niets waar ik ook maar iets op aan kan merken.

Top Service!! 26-11-2022

Wij zijn door het team van Hello tv Utrecht bijzonder goed geholpen. Koffie stond klaar, er was een goed advies, uitleg en er werd netjes geholpen bij het in en uitladen van de spullen.

Los van het feit dat we een eerlijke en goede deal hebben kunne sluiten zij we zeer tevreden dus.

Top service. Dat het nog bestaat!!

René 26-11-2022

Schitterende showroom in Amsterdam en alles per merk gesorteerd en uitgestald. Zeer deskundig personeel. Ales kunnen zien en beluisteren. Goed en snel geholpen en daardoor TV compleet met soundbar gekocht.

Peter 26-11-2022

Altijd als ik de winkel kom wordt je deskundig en vriendelijk geholpen deze keer ook weer door Rob

Wouter 26-11-2022

TV in Hello winkel gekocht. Heel goed geholpen door vriendelijk personeel.. Erg tevreden over de TV, prachtig beeld, goed geluid. Dik tevreden.

Willem 26-11-2022

Fijne ruime winkel met groot assortiment. Duidelijke uitleg over de verschillende specificaties, merken en goed advies over de keuze van de grootte (inches) goede uitleg verschil oled en qled e.d. tevens goede acties qua prijsstelling.

KJL 26-11-2022

Ik heb een TV gekocht met de Black friday korting. De korting is geen vast gegeven maar moet met iemand overlegd worden. Uiteindelijk akkoord gegaan. Blijkt de TV er niet te zijn maar die wordt vandaag geleverd. Factuur dient volledig in de winkel betaald te zijn, anders wordt er ook niets besteld. Betaling tijdens of achteraf is helaas niet mogelijk. De hele dag zijn we aan het wachten of er iets geleverd gaat worden, want je weet niet of ze komen en ook niet hoelaat ze komen. De winkel is wegens enorme drukte telefonisch niet bereikbaar en op de chat wordt met 2x achterlaten van het telefoonnummer niet teruggebeld. Kortom er is een flinke verbeterslag te halen in de communicatie. Intussen wachten we af of er überhaupt nog iets een keer geleverd gaat worden

Aniel 26-11-2022

Aanbod die had ik gekregen van jullie was niet te vergelijken met de concurrenten

Joep 26-11-2022

Ik heb al meerdere malen iets gekocht via HelloTV en altijd naar tevredenheid. Ook nu weer uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe Samsung TV onder inruil van mijn oude LG. Kreeg weer een Top Deal aangeboden en ben daar dus akkoord mee gegaan. De TV is aan huis bezorgd en geïnstalleerd inclusief alle aansluitingen en een duidelijke uitleg door Skip. Top gedaan allemaal.

Redouan 26-11-2022

Top bedrijf.aardige personeel die daar werken.mooie deal tot de volgende keer

Abdoelgafoer Jules 26-11-2022

Goedemiddag Mehmed
Ik ben met geduld en goede advies geholpen door Mehmed mijn dank hier voor door de verkoper gaat er een mooie TV bij mij thuis worden afgeleverd nogmaals dankjewel groetjes van Jules