HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Erik 18-10-2020

Ben goed geholpen door Marc.
IK had al een tv bij platte tv voor de huiskamer gekocht deze was voor de slaapkamer. Voor het geld een goede tv.

T.C. Zuidema 18-10-2020

Platte TV Groningen is een fijne winkel waar ik heel plezierig ben geholpen.
Marco luisterde belangstellend naar wat ik graag wilde en ik kreeg daarna een prima advies.
Marco nam alle tijd voor me niet alleen in de winkel maar ook aan de telefoon toen ik nog wat vragen had.

T.C. Zuidema 18-10-2020

Er 18-10-2020

Mooie , ruimtelijke , overzichtelijke winkel ! Veel keus!
Vriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid

fam, J. van Ingen. 18-10-2020

we zijn naar de winkel gekomen, door een vraag die we hadden gesteld via een mail advies, en zijn heel erg vriendelijk ontvangen, we werden heel fijn geholpen en vrij snel, het was vrij druk maar de er liepen genoeg vriendelijke verkopers die je gelijk hielpen, in welke hoek je moest zijn waar je het product kon bekijken. en de verkoper hielp je zo snel dat je niet zoveel tijd kwijt was, met wachten en betalen. ging allemaal vrij snel. en vriendelijk. dus van ons krijgt deze zaak een dikke 10.

Lida 17-10-2020

Goede uitleg en uitgebreid advies over de verschillende tv technologieën. Veel keuze in verschillende prijsklassen.

Rick Leeman 17-10-2020

Super Service gehad, duidelijk uitleg, medewerker was bekwaam kon helpen met de juiste keuze maken.
Super deal gehad, extra korting voor inleveren oude tv. Extra verlenging aangeboden gekregen voor dode pixels, klein bedrag maar voorkomt narigheid.

Berrie Groenland 17-10-2020

Fijne winkel goed geholpen om de juiste keuze te maken welke tv ik zou gaan kopen was een moeilijke keuze dankzij een goed advies de juiste keuze gemaakt

Wesley 17-10-2020

Nette en ruime winkel. Parkeren voor de deur, lekker makkelijk. Verder vriendelijk personeel en niet opdringerig (dat is een groot plus punt) verder is het fijn als je iets vraagt dat je een antwoord krijgt waar je iets aan heb.

Tot de volgende aankoop!

Henk F 17-10-2020

Toen ik contact opnam met platte TV, was ik zoekende in een doolhof van TV types en prijsverschillen.
Ik ben fantastisch geholpen en heb daardoor een geweldige TV met grote korting kunnen kopen, mede doordat ik getipt werd op een grote tegemoetkoming bij een promodeal.
De aflevering verliep ook goed, er werd een 3 uurs bezorgtijd moment gemaild en ik kreeg een 1/2 uur van tevoren ook nogeens een SMS,zodat je niet voor niets thuis hoeft te blijven

Marco 17-10-2020

Super geholpen en erg vriendelijk personeel.
Kwalitatief super producten.(play seat)
Erg blij mee!!

Karen 17-10-2020

Altijd goed geholpen. Duidelijk en eerlijk advies. Beslist nooit duurste product aanbevelen. Al verschillende producten gekocht. Kom graag terug. Vandaag door corne geholpen.

Michelle 17-10-2020

Erg goed en snel geholpen. Duidelijke uitleg over het verschil in producten.

Joost 17-10-2020

Duidelijke site met gegevens over het product wat ze tekoop aanbieden ,tevens gevraagd of mijn led tv de volgende dag geleverd kon worden ,en dat werd met ja beantwoord ,maar nog beter hij is ook geleverd ,en dat is tegenwoordig nog maar afwachten .
Leuke en duidelijke site
Komen afspraken na
En voor een goede prijs
Vandaar mijn cijfer 10 👌👍

R. H. Veen 17-10-2020

Na veel problemen met de betaling en een behulpzame medewerker is het uiteindelijk gelukt. Dus vind dat de medewerker een pluim verdient. Hij was, en dat is vaak ver te zoeken enorm klant vriendelijk.

Nogmaals bedankt.

Michel. 17-10-2020

Ik was al langere tijd opzoek naar een lg oled 65” cx series.

Na een keer langs geweest te zijn, en wat onderhandelen heb ik vandaag mijn fantastische nieuwe tv opgehaald.

bedankt voor de service en de deal!

Yakub 17-10-2020

Goed geholpen en aardige mensen. Gelijk een nieuwere type tv aangeboden gekregen voor een bijna zelfde prijs, omdat de oude was uitverkocht.

M. Houtman 17-10-2020

Top service, veel geduld en kennis. Uitermate vriendelijk geholpen en een goede prijs!

Tjaco 17-10-2020

Erg snel geholpen en goede uitleg met betrekking tot garantie en extra verzekering.

De winkel was overzichtelijk en alles was goed opgesteld!

T.C. Zuidema 17-10-2020

Platte TV Groningen is een fijne winkel waar ik heel plezierig ben geholpen.
X luisterde belangstellend naar wat ik graag wilde en ik kreeg daarna een prima advies.
Hij nam alle tijd voor me niet alleen in de winkel maar ook aan de telefoon toen ik nog wat vragen had.

w.v.d.berg 17-10-2020

De plaatsing en aansluiting door X was prima. Een leuke man.
De winkelbediening zelf was ook prima

Geert vermeulen 17-10-2020

Wilde iets van sonos kopen. Alleen wist ik niet wat voor mij het beste was. Ik wil echt in de film zitten, ze hebben mij alle geluiden laten horen met verschillende soorten en boxen. Dit zie je echt bijna niet meer. Echt een goede service en klant vriendelijkheid. En wat ook altijd fijn is dat er altijd wel wat korting mogelijk is. Ik vind het echt een 10 waard. Geweldige winkel

Berty 17-10-2020

Zeer deskundige en uitermate vriendelijke bediening, ik ga hier vaker heen.

Michel 17-10-2020

Mooie aanbieding en een nette bediening.
Medewerker hielp zelfs met het inladen in de auto.
Filiaal Zoeterwoude

Ron 17-10-2020

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Zowel in de winkel als online. Personeel neemt echt de tijd voor je als klant.