HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

De heer Paimo 08-10-2023

Onze installateur DK weet wat hij doet
Geef juiste adviezen die voor ons heel erg relevant ziijn
Kan heel goed communiceren en geef goede uitleg van de produkten (tv en soundbar) die voor ons heel makkelijk te begrijpen was
We zijn blij met de door hem geadviseerde soundbar en de kalibratie van onze nieuwe tv
Hartelijk dank DK

ML 08-10-2023

Snel en deskundig Advies van Ronald

Geeft eerlijk zijn advies wat te doen
En welke keuze je hebt en dwingt niet om een bepaalde keuze te maken wat je bij andere zaken wel eens tegenkomt

Joke 08-10-2023

Vandaag bij Hello tv in duiven een tv gekocht .Gelijk iemand die wou helpen Goed advies en heel vriendelijk

John 08-10-2023

Ik ben goed geholpen door de verkoper. Alleen het lul verhaal van dat deze sound bar. 800 € zou kosten maar er nu uit de handel zou gaan in de aanbieding was voor 472€. Voor die prijs vindt ik deze sound bar overal op het internet.
Met vriendelijke groet John Winckers

Gert 08-10-2023

Via hellotv.nl even met Mikki gechat, prettig contact en even later ontving ik een e-mail dat ik de Philips Fidelio FB1 dezelfde dag in Zoeterwoude kon ophalen. De volgende dag opgehaald en daar prima geholpen. Thuis aan de slag gegaan en het werkt!

Apollo 08-10-2023

Hello TV Amsterdam is een zeer ruim opgezette winkel met zowat alle gangbare TV's demonstratie-klaar. Mijn vrouw en ik werden deskundig, maar niet opdringerig voorgelicht waardoor het makkelijk was om de voor ons juiste keuze te maken. Het werd een Samsung Oled 55S993C met een Vogel's muurbeugel. Eenmaal thuis leek het me toch beter om voor de 55S95C te gaan omdat hij hangend aan een beugel die vanaf de muur door mijn Lundiakast ging, zo plat mogelijk tegen die kast moest komen. Dat was geen probleem. Dat ik een paar dagen later ook een andere (Langere) beugel wilde was ook geen probleem. De TV werd bezorgd en door installateur D.K. tot op de millimeter zoals ik het wilde opgehangen. Hij gaf me ook in overweging om het toestel professioneel te laten Kalibreren zodat de kleuren volkomen natuurgetrouw zouden zijn. Dat bleek daarna ook het geval. Ik kan me voorstellen dat mensen houden van kleuren die 'van het scherm afspatte,' maar persoonlijk hecht ik meer aan echte huid- en natuurkleuren. Daarbij blijft de scherpte en diepte van het beeld bewaard. Zo mooi 'natuurlijk' had ik het nog van geen enkele TV gezien. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Al met al ben ik heel tevreden over de vakkundigheid en communicatie van de Hello TV medewerkers.

Joost 08-10-2023

Aardige jongens in de outlet Naarden die goed in de gaten hebben of je zelf even rondkijkt, of dat je technische hulp nodig hebt. Uiteindelijk hielp Tijs me aan het juiste model, probeerde me ook niet naar iets duurders te loodsen want daar had ik geen behoefte aan. Mijn aankoop was helaas niet op voorraad maar hij reserveerde bij filiaal Amsterdam en daar stond hij keurig voor me klaar. Erg goede ervaring!

Roel van Nunen 08-10-2023

Snel geholpen met advies op maat. Was op zoek naar een tv voor op de slaapkamer, meteen eerlijk advies over de verschillende modellen gekregen, met een mooie prijs. Ook nog m’n oude tv achter mogen laten, super!

Carlo 08-10-2023

Tot nu toe een 10 , hoe de behandeling is als het er op aankomt dat de tv retour of gemaakt moet worden weet ik nog niet , maar de eerste indruk is erg goed.
We werden erg goed geholpen door Eertwijn, veel kennis over de tv's en niks is te veel om te vragen .
Ik waardeer een goede verkooptechniek
Onze oude tv ingeruild , waar nog een leuk prijsje voor werd gegeven .
Goede deals gemaakt op de nieuwkoop , en erg tevreden met onze nieuwe tv.
Tuurlijk ik weet ook wel dat kortingen standard al zijn meegenomen in de prijzen , maar niet alle verkooppunten doen dat , en zeker niet online.

so keep doing the good work and it will be passed on

Gijs van Roekel 08-10-2023

Bij binnenkomst weet je gelijk dat je bij een specialist bent binnen gestapt.
Geen wasautomaten en telefoons, maar alleen TVs.
Bovendien vakkundige en behulpzame medewerkers die je goed helpen de voor jou meest geschikte televisie uit te zoeken.
En niet onbelangrijk,,, Uiteindelijk ook nog een scherpe aanbieding.

Rutger 08-10-2023

Wij zijn gisteren in de winkel in Duiven geweest en goed geholpen door Ronald. Wij waren gericht op zoek naar een samsung The frame tv. Hij heeft al onze vragen vakkundig en begrijpelijk beantwoord en besloten direct over te gaan tot aankoop. Bedankt voor je hulp en adviezen!

Willem 08-10-2023

Vandaag in Utrecht geweest, Super goed geholpen door Aron. Dit is de 3de tv die ik bij deze winkel gekocht hebt. Altijd eerlijk advies en goede prijs. Hebben ook alle tijd voor je(met koffie). Zeer tevreden!!

Peter 07-10-2023

Mooie winkel, goed bereikbaar en uitstekend geholpen door medewerker in de Utrecht winkel.

Mureau 07-10-2023

Deskundige en snel geholpen met een keuze te maken, goed geslaagd door advies van medewerker!

Richard 07-10-2023

Netjes, snel, professioneel en naar tevredenheid geholpen. En de volgende dag geleverd geweldig top 👍🏻

prima 07-10-2023

een ding begrijp ik niet op de site wordt geadviseerd om korting vragen en de de winkel wordt gezegd
dat het niet van toepassing is.
Wat is nu de waarheid

Ad Coolen namens mevr Hartevelt 07-10-2023

Ben in de winkel van Hello tv naar volle tevredenheid geholpen, vriendelijke verkoper goede uitleg

Harold Weerensteijn 07-10-2023

Aardige verkoper, wist op elke vraag een antwoord. Vroeg netjes of we koffie wilden

Rijken 07-10-2023

Keuze genoeg in de mooie winkel. Wat je maar wil van merken. Fijn personeel.
Personeel zijn oprecht en kunnen goed advies geven.
Alles word netjes af gehandeld bij koop en komen het gratis thuis bezorgen de volgende dag.
Niets anders dan lof.

Rob 07-10-2023

vooraf gebeld en apparaat was er nog. Goed en fijn geholpen en er werd extra korting gegeven. Wat wil een Hollander nog meer

Sander 07-10-2023

Vorige maand een mooie Samsung TV gekocht, netjes geholpen in de winkel. Daar dan ook een goede deal gedaan. Deze week kwam Jop hem instaleren en ophangen. Belde 20 minuten voor de afspraak dat hij er aan kwam. Werkte super netjes, en nam de tijd ook wat uitleg te geven!

Roel 07-10-2023

ik ben top geholpen, leuke aanbieding gekregen, blij met Hello(TV)

Aangeschaft de Philips 65PUS8508/12 100 Hz....wat een top tv en totaal geen schittering in het beeld en super mooie kleuren...aanrader...!

Alwin den Hartog 07-10-2023

3 keer een tv gekocht. 3 keer erg vriendelijk en kundig geholpen. 3x zeer tevreden de deur uit gelopen!

Carla 07-10-2023

Deskundige mensen vriendelijk personeel neemt de tijd en legt alles goed uit

Bert 07-10-2023

Fantastisch geholpen van A tot Z.
Goede communicatie en klantvriendelijk.
Kom zeker terug bij een volgende aankoop.