HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Furkan 03-02-2023

Super snel en vriendelijk geholpen en een mooie aanbod gekregen voor een betere tv super bedankt!!!

Else 03-02-2023

Tijdens het bezoek aan de winkel werd ik goed geadviseerd over evt andere modellen die binnen mijn prijscategorie ook een goede optie/alternatief waren. Aangezien dit mijn eerste luxe tv aankoop is, was deze hulp zeer welkom. A.d.h.v. dit advies en een scherpe aanbieding een zeer mooie tv gekocht waar ik erg blij mee ben!

Bernardino 03-02-2023

Ik wis van te voren wat ik wilde hebben, dit na grondig onderzoek. Voor koop eerst zien, dat is Duiven geworden. Marc heeft mij geholpen met het inruilen en kopen van de nieuwe TV. Dat heeft hij correct gedaan. Zeer vriendelijk en duidelijk. Ben zeer blij met mijn Philips 65OLED807 2022. Hello TV top.

Monique 03-02-2023

Supergoed geholpen, medewerker gaf goede informatie! Mooie deal, goede service.

Gerben van Bennekom 03-02-2023

Geweldig geïnstalleerd en een fijne monteur. Die alles duidelijk uitgelegd heeft

Anita van Bennekom 03-02-2023

Wederom weer gebruik gemaakt van Hello Tv Eerst een TV gekocht en nu een Soundbar. Mooi aangesloten en zeer prettig contact met Medewerker. Dus een aanbeveling voor iedereen. Eerst goed oriënteren en dan kopen bij Hello TV

J w 03-02-2023

Leuk kontakt gehad voor een deal en het was een goede deal .Volgende aankoop gaat
zeker weer hier gebeuren

Jurgen 03-02-2023

Top keuzehulp online met de chat en super service in de vestiging. Artikel binnen uurtje al kunnen afhalen

H.w.c 03-02-2023

Bestel tv rond 20.25 u, krijg daarna een leuke aanbieding en aanvaard deze dan ook! Verwacht dat deze de volgende dag geleverd wordt daar dit allemaal voor 9en rond is. Hoor ik de volgende dag dat dit niet gebeurt maar dat het maandag wordt! Dat gebeurt ook niet, pas dinsdag de levering. De communicatie was ook niet erg goed wel excuses maar het hele weekend geen tv. Laten ze dit dan gelijk aangeven en niet zaterdags pas nadat ikzelf contact opnam.

Internet 03-02-2023

Ik was eerst wat argwanend om een soundbar via internet en bij Hello tv wat ik niet kende te kopen....maar de prijs en de service waren zo fantastisch dat ik er geen spijt van heb gehad tot nu toe!
Ik kan het iedereen aanraden en .... bedankt voor de info!

Rob 03-02-2023

Vandaag mijn Sonos beam mogen ontvangen. Ook de bezorging was super net als het kontact tijdens de aankoop. Hellotv is zeer zeker een topper!

Peter Damen 03-02-2023

Mooie overzichtelijke winkel. Goed geholpen. Ruim voldoende personeel. Verkoper was......

Engelina 03-02-2023

Vandaag is de monteur langs geweest om mij nieuwe televisies op te hangen en te installeren, .... heeft alles keurig in overleg gedaan en werkt heel netjes aanrader voor iedereen. Hallo tv mag blij zijn met zo'n monteur ! Ga zo door .

Bas 03-02-2023

We hebben een nieuwe soundbar gekocht met inruil van onze oude.
Snelle levering, mooi en voordelig aanbod en goede communicatie.

ilyas 03-02-2023

Goed service , duidelijk uitleggen, alles worden goed geregeld, we zijn er blij mee!

W.Eliens 03-02-2023

leuke winkel Heel goed geholpen door...... Kom zeker nog eens terug als ik wat nodig heb.

C.M. van Gils 03-02-2023

Ik heb voor hellotv gekozen omdat ik er al2x eerder een tv gekocht heb, destijds plattetv. Het onderhandelen ging vrij vlot en de deal kon snel gemaakt worden. Er was extra uitleg over garantie etc. Totaal niet gepushed. De levering was de volgende dag alleen bleek de tv wel kapot gegaan tijdens vervoer. Na contact opgenomen te hebben heb ik een aantal foto’s gestuurd en kon daarna mijn tv gewoon omruilen. Prima service en adequaat gereageerd.

Ryanne 03-02-2023

Een hele fijne winkel en erg klantvriendelijk, gezellige sfeer en relaxt. En blij dat de tv op voorraad was,
Eerder naar de mediamarkt geweest,maar dat is een grote fabriek met onvriendelijk personeel. HelloTv is echt een aanrader om te bezoeken als je opzoek bent naar een tv!

Rien 03-02-2023

November een Samsung tv gekocht bij Hello TV ging stuk in december tv gemaakt 31 januarie ja je leest het goed.
Contact gehad met Hello TV service werd meteen uitbesteed aan ander bedrijf smoes was de tv is al te oud voor onze service gaat rechtstreeks naar Samsung zelf nu. Service was helemaal niks oo ja dat ook weer niet vervang tv zelf ophalen en een borg van 800 euro betalen belachelijk vindt ik zelf. Rien

A. van der Werf 03-02-2023

Ik werd snel en vakkundig geholpen. Er werden mij meerdere mogelijkheden getoond en daarbij goed voorgelicht.

Matthijs 03-02-2023

Had een nieuwe TV nodig, kon mijn oude tv ook nog inruilen voor wat geld.

Bij het filiaal in Breda goed geholpen!

Kees 03-02-2023

Zeer prettig en goed geholpen met aftersale service inruil ingebrande oude oled tv en extra garantie nieuwe tv

Astrid Randag 03-02-2023

Wij zijn door andere gewezen op deze winkel. Via online een leuke aanbieding ontvangen. In de winkel zeer goed geholpen door XXX. We hebben er een goed gevoel aan over gehouden. Professioneel en al onze vragen werden beantwoord. Ruim de tijd genomen. We gingen met een goed gevoel de winkel uit en een mooie tv rijker. Wij bevelen Hello TV zeker aan.

Frank 03-02-2023

Duidelijke site, scherpe prijs, goed advies via de chat, alles makkelijk online geregeld, heldere communicatie. Ophalen in de winkel ook prima.

Gianfranco 03-02-2023

Ik ben vandaag uistekend geholpen door XXX van vestiging Utrecht. Het is altijd leuk om terug te keren naar de winkel. Het verveelt nooit. Wat een hele sterke punt is van deze winkel is dat je altijd je oude toestel kunt inruilen tegen een mooie prijs bij aanschaf van een nieuwe televisie. Ik kan het iedereen aanbevelen.