HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan 30-03-2021

Eindelijk een bedrijf die luistert naar de klant en daar rustig de tijd voor neemt. Zonder namen te noemen is dit bedrijf in tegenstelling tot vele anderen niet opdringerig. Zeer fijn geholpen bedankt voor de goede Services

Remco 30-03-2021

Ik ging naar al heel goed geholpen te zijn door ........ over de mail en lg 55cx6la ophalen maar eenmaal in Naarden aangekomen vroeg thoren of ik geen interesse had in het nieuwe model, ik gaf aan dat ik de prijsverschil die hier in zat niet waard vond maar naar dat ik een goeie actie prijs kreeg en hij mij verteld had wat dit model meer had tegenover het oude model toch maar overstag gegaan en het nieuwe model meegenomen.
Daarna werd ik nog vriendelijk geholpen met het inladen van mijn nieuwe tv.....

Gert Krijgsman 30-03-2021

Onze oude TV is op een uitstekende manier omgeruild voor een nieuwe TV. De bezorger was uitermate correct. Complimenten!!

Ayan Paul 30-03-2021

Nice place with many displays to choose from. In-store assistance was very helpful which helped us to choose the right tv for our living room.

MB 30-03-2021

wij hebben bij Platte TV, ondanks alle Corona perikelen, toch op ons gemak en helemaal naar wens kunnen "shoppen".
Wij zijn goed en uitgebreid voorgelicht, hebben uitleg gehad over alle mogelijkheden, zonder iets opgedrongen te krijgen.
Goed en eerlijk advies, door deskundige mensen, en prijstechnisch ook helemaal goed!
vervolgens hebben (*) en nieuwe collega alles tiptop geïnstalleerd; ook zij zijn ervaren en deskundig, nemen de tijd, en gingen pas weg toen alles 100% werkte en naar tevredenheid was; echt super!!
Officiële reactie van HelloTV 30-03-2021

Beste MB,

Wat leuk om uw ervaring in onze winkel en met onze installatieservice terug te lezen. We proberen u van een advies te voorzien die zo goed mogelijk aansluit bij uw wensen en situatie en het is fijn als dat ook lukt. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Xander 30-03-2021

Na een afspraak gemaakt te hebben konden wij in de winkel in alle rust de televisie bekijken. Op ons verzoek werden filmpjes getoond op het toestel zodat we goed konden zien of gezichten qua kleur natuurgetrouw getoond werden. Dit was gelukkig allemaal goed. De verkoper was zeer behulpzaam en vriendelijk. De tv was op voorraad en werd keurig de auto in geholpen. De prijs van de tv was uitstekend, zeker nu naast de aanbieding ook nog de cashback van Philips is.

Waarom geen 10? Omdat wij wisten dat deze tv verhoogde pootjes heeft zodat er eventueel wel een soundbar voor past én er geen qwerty toetsenbord op de afstandsbediening zit.

KeesBent 30-03-2021

Had al een tv uitgezocht maar duurde toch erg lang voordat het geregeld was ,kreeg weinig korting terwijl er bij de advertentie stond dat er over de prijs te praten viel ,vond ook dat er te veel extra dingen worden opgedrongen
Denk dat ik voortaan toch weer gewoon online bestel
Officiële reactie van HelloTV 30-03-2021

Beste KeesBent,

Jammer dat u deze ervaring heeft gehad, dat horen we natuurlijk liever niet. Mochten wij u toch nog kunnen helpen met het uitzoeken van uw nieuwe TV, dan staan we graag voor u klaar.

Jelske - PlatteTV

A. de Roode 30-03-2021

Prima service. Een aardige jongeman beantwoordde duidelijk onze vragen bij het bezorgen van de TV en gaf ons tips. Ter plekke nog een soundbar besteld.
Heel tevreden. Wij zijn 78 en 76 jaar.

Marcel 29-03-2021

Vlotte prijsvraag met inruiling bestaande Philips-lcd tv; vlug antwoord, Bestelling geplaatst en de planning nam contact voor de levering. Gezien er een overname thuis was duurde het een kleine week. PlatteTV heeft alles volledig naar wens thuis afgehandeld! Zeker aan te raden!

MARTIN 29-03-2021

Houden zich aan de afspraken en werden vriendelijk en correct te woord gestaan.

Ruud 29-03-2021

Afgelopen zondag ben ik bij Platte Tv in Amsterdam geweest nadat ik zaterdag een afspraak had gemaakt om te komen kijken voor een tv.
Daar aangekomen ben ik netjes en vriendelijk ontvangen . Nadat ik te kennen had gegeven wat ik wilde heb ik deskundig advies gehad van de medewerker wat mij deed besluiten om de aankoop te doen .
Uiteindelijk ben ik met een zeer dik tevreden gevoel naar huis gegaan .
Mijn dank hiervoor naar jullie toe.
Groet, Ruud

Lex 29-03-2021

Ik heb echt heel veel hulp gehad bij het uitzoeken van een nieuwe tv.
het is uiteindelijk de kd65xh9299 geworden
Niet alleen heeft platte tv.nl de scherpste prijs maar ook echt ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel.
Alle lof aan alle medewerkers.
Jullie krijgen van mijn een dikke tien.

Frank & Bianca 29-03-2021

Vandaag is onze TV bezorgd en opgehangen. Installateurs D en D hebben op een vakkundige wijze de TV uitgepakt en opgehangen. Daarnaast adviseerde zij ons ook. Ze namen de tijd om alles tot in de puntjeste regelen. Super service.

James Cooke 29-03-2021

Dankjewel voor de top installatie
Advies op maat
Super strak geïnstalleerd op de muur
Door
Dennie en Duncan

Angelique van Beusekom 29-03-2021

Perfect geholpen in de vestiging Utrecht door Marc. Hadden al wat huiswerk gemaakt maar Marc wist ons toch nog goed te informeren wat de voor en nadelen waren van de door ons geselecteerde tv's en daardoor de voor ons perfecte TV gekozen.
Een winkel bezoek is dus meer dan de moeite waard en het leuke is was we konden hem ook nog meteen meenemen voor een scherpe prijs!!!

AWS1971 29-03-2021

Goede service, klantvriendelijk en altijd bereid om je advies te geven, verstand van hun producten.
Heb een persoonlijk aanbod gekregen voor een nieuwe TV en nog eens extra korting voor een 11 jaar oude TV die ik kon inruilen.
Tijdens aankoop nog extra informatie en tips mee gekregen.
Nemen de tijd voor je om te helpen.

Patrick 29-03-2021

Heel fijne winkel en personeel in Zoeterwoude. Men heeft duidelijk verstand van de apparatuur, die men verkoopt. Heb inmiddels al een aantal vrienden op deze zaak gewezen. Zeer tevreden over de prijs en de uitleg.

Samsung Fan 28-03-2021

We zijn heel goed geholpen, vooraf via de mail. Ook bij het maken van de afspraak in de winkel en bij de voorlichting en afhandeling van onze aankoop door de jongen met de zwarte oorbellen 😁👍🏻

bo 28-03-2021

Lieve aardige mensen . Alles word goed uitgelegd . Een hele goede service .

Wever 28-03-2021

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Verkoper nam goed de tijd....erg fijn

VanMij 28-03-2021

Prima en deskundig geholpen. Erg vriendelijke verkoper, die echt meedacht en goed adviseerde. Erg tevreden over de service en aankoop.

Noor 28-03-2021

Goede service en klantvriendelijkheid.
In eerste instantie een Yamaha soundbar aangeschaft in de winkel in Nijmegen, thuis bleek dat het geluid toch tegenviel, na wat appen gekozen om te ruilen voor de Sonos beam. Vanmiddag omgeruild, netjes geholpen. Thuis gelijk geïnstalleerd, wat een super geluid! Zeer tevreden mee. Nu nog even wachten op de Sonos One SL speakers.

Edwin 28-03-2021

Door middel van een afspraak kunnen luisteren naar de Sonos Beam in de showroom. Ik was verbaasd over het geluid. Na de Beam aangeschaft te hebben, nog 2 One SL aangeschaft en als surround speaker geconfigureerd. Echt super mooi geluid. Levering was ook super.

R. Oosterveld 28-03-2021

Goede winkel met duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen, hebben gedaan wat je in een winkel verwacht, daar kan geen internet aankoop tegenop.

Wim en Linda 28-03-2021

Eerst in de locale winkel in de eigen regio geweest maar die hadden te weinig keus in merken. Vervolgens bij Platte TV terecht gekomen omdat we wisten waar de winkel was. Afspraak gemaakt en op zaterdag 10.00 uur vakkundig geholpen door xxx. Wist alles van de diverse merken en weet op een vlotte en deskundige manier ook de oudere clienten (zoals wij) goed te informeren. Dermate dat de koop direct gesloten werd en de TV ingeladen. Hij was ervan overtuigd dat ook wij de TV zelf zouden kunnen installeren, hetgeen ook gelukt is. TOP