HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

G. 26-02-2022

Wij zijn vandaag geholpen door Marc in Utrecht. Hij is heel klantvriendelijk denkt goed mee en geeft goed advies. De koop was zo gedaan en we komen zeker terug.

Jan Brugge 26-02-2022

Ik vond het heel prettig shoppen bij PLATTE TV. mooie ruime winkel, overzichtelijke opstelling van de producten. Vriendelijk, ter zake deskundig en bescheiden bediening. kortom een TIEN

Johan 26-02-2022

Ik kende de shop / website niet, ik werd er door een collega op gewezen.
Duidelijk en overzichtelijke site, bij de tv die ik wilde kon ik nog vragen om korting. 1 mail gestuurd welke in 5 min. werd beantwoord.
Goed geregeld! Tv gekocht, ik kom zeker terug

Wim 25-02-2022

Snelle en klantvriendelijke hulp. Er werd goed naar de bedoeling van de klant geluisterd. Ruime parkeermogelijkheid.

b.v.d S 25-02-2022

Aan vestiging Naarden (Th en D.y.) : ik ben zeer tevreden over de contacten met jullie en het overige baliepersoneel !! Een buitengewoon goed toestel Sony Bravo 32 inch aangekocht, geweldig beeld en mooi geluid ! De installatie was perfect verzorgd en goede en prettige aanvullende info op 5-2-2022 aan de balie verkregen.

C. M. 25-02-2022

Wederom goed geholpen, nu door Jelle. Nu de soundbar Q950A gekocht. Ook Jelle, vriendelijk persoon en niet opdringerig zoals je dat wel bij andere winkels ziet. Gisteren tv gekocht QN93A. Goede demonstratie gekregen van Jelle vwb de Q950A. Vakkundig personeel aanwezig in deze winkel. Wederom goede korting gekregen. Kan deze winkel echt aanraden ook vanwege de ligging. Zal hier zeker terugkomen. Ohwja de koffie was ook erg lekker.

C. M. 25-02-2022

Prima winkel en vakkundig personeel. Werd geholpen door Jim. Erg vriendelijk persoon die echt alles wist. Ik had me goed vantevoren voorbereid dus was zelf ook op de hoogte. Ik raad Zoeterwoude aan ook omdat je de auto recht voor de deur kan zetten zonder parkeergeld. Werd super geholpen en kreeg nog flinke korting ook. Het is de Samsung 65QN93A geworden. Op dit moment nergens anders verkrijgbaar voor deze prijs. Kreeg ook nog mooie demonstratie van de Soundbar Q950A die ik dag erna ook gekocht heb met natuurlijk weer korting bij Jelle.

Martin M 25-02-2022

Uitstekende uitleg en snelle afwikkeling! Denk al de 7e keer hier een TV gekocht (hobby) en altijd meer dan geweldig geholpen.

Roelf 25-02-2022

Snelle en deskundige assistentie bij onze aankoop van de verkoper xxxxx
Fraaie ruime winkel met een ruim aanbod van alle soorten en merken televisie;'s.
Prijs technisch ook zeker een aanbeveling.

Ingrid 25-02-2022

Advies door mij zoon om daar te gaan kijken voor een nieuwe TV. Goed advies gekregen en vriendelijke verkoper, nam de tijd en ook kregen wij heerlijke koffie. Ik raad deze winkel zeker aan. Wij hebben mooie Sony XR gekocht

Joey 25-02-2022

Helaas na de aankoop geen goede ervaring met de service. Zowel de klantenservice als de winkel zijn erg moeilijk bereikbaar en het loopt allemaal een beetje langs elkaar af.

Fred.R 25-02-2022

Wij wisten door de zeer ruime keuze in Tv's niet wat we moesten kiezen maar door de vriendelijke en duidelijke uitleg kregen wij een goed beeld en zijn geslaagd met een prachtige Tv. Super geholpen en prima prijs.

Yvon 25-02-2022

We hebben woensdagmiddag Samsung-TV gekocht in de winkel in Utrecht op de Hollantlaan. We zijn geholpen door xxx. Hij stelde ons gelijk op ons gemak. Niet opdringerig en heel attent. We kregen koffie aangeboden en later nog een glas water. Hij was heel kundig en we zijn met een heel fijn gevoel huiswaarts gegaan. Onze complimenten. Een vette 10 krijgt hij van ons!

Vin 25-02-2022

Mijn TV werd afgeleverd op de afgesproken datum en tijd, en geinstalleerd door een kundige en vriendelijke medewerker.

Alexander koen 25-02-2022

Aanschaf sony 55inch xr A90j

Twijfelde tussen de lg g1 oled of de sony
Uiteindelijk na chat met medewerker en uitstekende hulp van platte tv toch de sony gekozen ivm de helderheid integenstelling tot de lg g1.
Aangezien deze in mijn woning beter qua helderheid zou uit komen en met de ps5 dit een prima combinatie is met 4k 120hz en allm en vrr.
Ook door de collegas in de winkel super geholpen bedankt voor de hulp ook de chat medewerker Burak heel erg bedankt.
Nu aan sluiten en genieten

Wim 25-02-2022

Fijn personeel en prima service.
Eerder (2017) een tv in deze zaak (Nijmegen)gekocht.
Binnen 5 jaar problemen gekregen met het beeldscherm.
Na een fijn gesprek kon ik nu (met bijbetaling) een andere tv uitkiezen.
Samen zijn wij tot een fijne deal gekomen.

Ga zeker terug voor een bijpassende soundbar!

Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Anita 25-02-2022

Een familielid heeft mij aangeraden om een tv te kopen bij Platte TV, omdat de service die platte TV biedt onwijs goed is. Gisteren geweest naar locatie Zoeterwoude. Ik kan niet anders zeggen dat we erg goed geholpen zijn door Raphael. Hij heeft echt verstand van zijn vak en legde alles heel duidelijk en goed uit.
Resultaat dat wij hele mooie tv hebben gekocht voor een mooie prijs. Platte Tv is zeker een aanrader!

Yvonne 25-02-2022

Netjes geholpen door XXX in winkel
Eindhoven, goed advies en duidelijke
Uitleg. We hebben gekozen voor een frame 65 inch tv. Dus helemaal blij

Strikkie 24-02-2022

Het is altijd interessant uitgenodigd te worden om een deal te maken. De korting was zeer de moeite waard. Er volgde een vlotte, heldere en vriendelijke mailwisseling over de randzaken zoals de garantie en installatiemogelijkheden. Alles bij elkaar was en ben ik zeer tevreden over de service. Een beetje extra tevreden omdat er een gaatje in de agenda ontstond en er dezelfde dag nog een installateur met mijn nieuwe tv voor de deur stond. Wat een mazzel.
Mijn Samsung Frame is keurig netjes en met zorg opgehangen. Alle apparatuur , ook bestaande is aangesloten en weggewerkt. Daarna kreeg ik nog een uitleg met voorbeelden waardoor zelfs ik nu op verkenning kan binnen de mogelijkheden. Volledige installatie kost wat extra, maar het was de prijs dubbel en dwars waard!!

Hubert 24-02-2022

Ik ben uitstekend geholpen. Hij nam alle tijd voor de montage en vervolgens voor de uitleg over de werking van de TV. Dat gold ook voor de aansluiting op mijn stereo-set waarvoor Avt ook nog een keer is teruggekomen waarna alles nu uitstekend werkt en de verschillende onderdelen ook goed met elkaar kunnen communiceren.
Ik beveel Platte TV en medewerker van harte aan, zowel in de winkel als bij mij thuis was de service uitstekend en kan ik nu optimaal genieten van een geweldige TV.

Ronald 24-02-2022

Prima winkel snel geholpen, prettig geholpen. Voelde me welkom omdat verkoper bakje koffie aanbood. Prima winkel

Gardien 24-02-2022

Wat een service! Beugels paste niet op beide plekken. A. dacht gelijk actief mee en heeft alles vandaag nog opgelost! Held! Bedankt voor alle moeite!

EDPOLS 24-02-2022

Vakkundige informatie over de TV, dure Samsung soundbar als instap model benoemd.

Jan 24-02-2022

Na eerder op de dag mijn OLED te hebben gekocht de zelfde dag plaatsing en installatie op mijn verzoek.
Er wordt zeer netjes en keurig gewerkt. Nemen alle tijd om de TV te plaatsen. Beide heren vinden het belangrijk dat je nette toelichting krijg en dat je als klant tevreden bent.
Geen dozenschuivers kortom.

Anja 24-02-2022

Super geholpen. Goeie uitleg gegeven en over gegaan naar koop. Maakte ook nog een goeie prijs.