HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R Meeusen 02-05-2021

Echt super geholpen vandaag met de plaatsing van mijn tv door Mr. T
Hangt super mooi en voor elke vraag kon ik bij hem Terrecht

Zeker een aanrader voor anderen

Peter Verhoef 02-05-2021

Prima geholpen, weten waar ze het over hebben zodat je met een goed advies of aankoop de deur uitgaat.

Dick 02-05-2021

Suppersnelle levering nadat ik voor LG oled GX was gegaan toch overtuigd door online verkoper Jari die me wees op de opvolger. Ook nog een soundbar erbij voor een mooie prijs de deal kunnen maken. Aanrader!

Wim Schoor 02-05-2021

Zeer tevreden over de medewerkers die mij via de mail te word gestaan hebben en uitleg geven hebben.
Ook de monteur was heel vriendelijk vak bekwaam .
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik wil Platte TV zeker aanbevelen.
Wim

JEroen 02-05-2021

via internet de winkel gevonden maar rij er ook geregeld langs. Zag op de site goede kritieken dus ben er vandaag binnen geweest en perfect geholpen. Op vragen duidelijk antwoord en verder gewoon nette en heldere benadering

Henk Busman 02-05-2021

word op een hele prettige manier ontvangen uitleg geweldig nemen de tijd voor je ben erg tevreden heb hier al diversen spullen gekocht daarom weer teruggekomen voor een nieuwere TV

Aleksandra 02-05-2021

Mensen waren heel vriendelijk, ook kreeg ik goede advies en uitleg over mijn producten ben heel erg tevreden

Fred 02-05-2021

Wij zijn in Utrecht geweest. Nette winkel die goed te bereiken is.
Eenmaal binnen erg goed geholpen. Er wordt echt goed doorgevraagd om jouw wensen helder te krijgen. Vervolgens wordt een passend product geadviseerd en dit is niet perse de high-end variant.
Erg goede winkel met zeer goede service!

Adrie Zwaan 02-05-2021

Goede uitleg ,met geduld verteld en openstaan voor de vragen en door de verkoper uitstekend geholpen en ook nog de tv in auto gezet,,top

Andre 02-05-2021

Goed en fijn geholpen. Goed advies
En garantie advies goed uitgelegd.En prijs technisch ook zeer aantrekkelijk

rene 02-05-2021

prima winkel ,genoeg keus .veel informatie en goed geholpen .zijn erg blij met de keuze

Mariëlle 02-05-2021

Super goed geholpen, nemen echt de tijd voor je! Heel erg blij met mijn aankopen tegen een mooie prijs!

Ton 02-05-2021

Super geholpen door David van de vestiging Nijmegen bij de uiteindelijke keuze!!

Bonneke 02-05-2021

Geholpen in Eindhoven door Boris. Uitstekend geadviseerd en erg vriendelijk. De installateur Alex was op tijd en heeft alles perfect en kundig geïnstalleerd. Heeft alles meer dan goed uitgelegd. Ben erg tevreden.

Maike 02-05-2021

De winkel was netjes en goed bevoorraad. Heb kundig advies gekregen. De tv was op tijd geleverd en is uitstekend geinstalleerd. De installateur was vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd. Perfect!

J.Beerda 02-05-2021

Platte tv shop geeft een goed advies en er valt zeker te onderhandelen over de advies prijzen. inruil is mogelijk als de oude tv compleet en goed werkend is.
De bezorging ging op de afgesproken dag en tijd en de oude tv gelijk mee re toer genomen. van mij een krijgt platte tv dan ook een dikke 10.

V Hendriksen 02-05-2021

Heel fijn ruim ingerichte winkel met vriendelijk personeel ze geven goede uitleg bij de tv die ik gekocht heb echt super enthousiast ging ik naar huis met een nieuwe tv
In een woord top

Walter 02-05-2021

Uitstekende eerste ervaring met PlatteTV !
Via hun website een TV uitgezocht en een deal besproken met chat-medewerker. Prima geholpen...
Daarna naar de winkel in Eindhoven om e.e.a. met eigen ogen te zien. Alweer een prima ervaring en goed en uitgebreid advies ontvangen.
Tenslotte fantastisch geholpen door Joris Dahlhaus die de TV kwam leveren en via hem er ook nog een uitstekende soundbar gekocht. Die werd de volgende dag al door hemzelf geleverd. Uitstekende adviezen en service !!!

Walter 02-05-2021

Uitstekende eerste ervaring met PlatteTV !
Tenslotte fantastisch geholpen door de man die de TV kwam leveren en via hem er ook nog een uitstekende soundbar gekocht. Die werd de volgende dag al door de zelfde persoon geleverd. Uitstekende adviezen en service !!!

Joey van Loon 02-05-2021

Eerst vooral eerlijk advies (dus niet de duurste proberen te verkopen) gekregen en een maand later terug gekomen om bij dezelfde verkoper de deal te sluiten. Fijn dat deze me herkende en meedacht over eventuele wijzigingen in wensen. Erg prettig om dit soort aankomen bij een winkel te doen met een persoonlijke instelling.

HansQ 02-05-2021

Prima. Alles volgens afspraak en planning. Ophangen tv, omgaan met afval en zorgvuldigheid perfect. Tijdens de ‘verkoop chat’ wel teveel: oh ja wellicht nog dit en oh ja wellicht nog dat erbij aanschaffen.

J van Loon 01-05-2021

Wat een service. Vriendelijk, vakbekwaam en hulpvaardig. Vooral het meedenken was super. Hele goed ervaring.

Edu Gijsbertse 01-05-2021

Bij onze binnenkomst werden we vriendelijk begroet. Ontsmettingsmiddel was op. Meteen een nieuwe gekregen.
We zaten net bij de Denon hoek en werden meteen gevraagd of hij kon helpen.
Na onze wensen gevraagd te hebben adviseerde hij de Denon Bar 550.
Wat een geweldig appaat met een bijzonder goed geluid. Zowel in bet laag, mid en hoog.
De 550 is uit te breiden met 2 of meer boxen.
De verkoper is een deskundige vriendelijke en luisterende man.
Niet opdringerig of iets anders.
Top de Platte TV in Doetinchem.

Erwin 01-05-2021

Erg goed ontvangen door de mannen van PlatteTV. Vervolgens Zeer kundig te woord gestaan door Henk-Jan. Weet waar die het over heeft!

Liza 01-05-2021

Vriendelijk geholpen. Verkoper heeft kennis. Sluit aan op wensen van klant. Geeft passend advies.