HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jeffrey 21-06-2022

Medewerker xxxx heeft vandaag bij ons de TV opgehangen. Kan er kort over zijn: hele goede service, netjes gewerkt en bovenal een toffe gozer. Kon allemaal niet beter. Bedankt medewerker xxxx!!

Arjan 21-06-2022

Wij zijn prima geholpen met de aankoop van onze nieuwe Philips tv
De levering is ook snel

Dick L. 21-06-2022

Omdat we gaan verhuizen en wat verder van de TV gaan zitten, wilden we een nieuwe TV.
Uiteindelijk gekozen voor de Philips Ambilight 55OLED806. Ik dacht hem 'even' te gaan halen op de vestiging in Utrecht. Nadat een paar resterende vragen door de verkoper/adviseur waren beantwoord, kreeg ik ongevraagd advies voor garantie pixels, HDMI kabel en schoonmaken scherm. Was niet van plan omdat te doen maar ....... kwam met goede argumenten, met als gevolg dat ik er toch voor gekozen heb. Prima advies en vakbekwaam

Harry Pijpers 21-06-2022

Het betreft service op apparatuur die enige jaren geleden bij Platte TV is aangeschaft. Om wat voor reden dan ook waren alle instellingen verdwenen.
De sympathieke (*) heeft alles weer prima in orde gebracht. De afspraak kon gelukkig snel worden ingepland. Fijn om weer zonder stress te kunnen genieten van TV met surround geluid.

Jeroen Schuurkamp 21-06-2022

Voor platte TV gekozen omdat ik goed prijs kreeg voor mijn oudere televisie. Daarin werd ik goed en snel geholpen. De levering van de nieuwe televisie ging ook probleemloos en mijn oude televisie werd weer meegenomen.

Jeroen Alexander Van Arkel 21-06-2022

Beste prijzen.
Groot aanbod en vrijwel altijd op locatie op te halen. Dus direct customer satisfaction als iets er niet is.
Wordt een goed alternatief geboden. Vaak voor een gelijk en soms lager bedrag.
Onderhandelen over prijs is geen enkel probleem. Alle merken op voorraad en op zicht.
Daarnaast een mannen paradijs als je ook van Bastard, BGE of Weber houdt en playseat race spullen.
En dan nog mooie Sonos en concurrentie modellen voor subliem geluid.
Daar ga ik allemaal niet meer voor naar de ….

Kenneth 21-06-2022

IK had een verkeerde keus gemaakt en wilde een ander toestel. Zonder problemen is het omgeruild en wat ik zelf ook belangrijk vind dat ze vriendelijk en plezier in hun werk uitstralen.
Ik heb ook een extra garantie afgesloten. De TV wordt dan opgehaald en krijg je een leen TV. Ik hoop er nooit gebruik van te hoef te maken. Als dat wel zou moeten zal ik ook review daarover schrijven hoe ik geholpen.

Stephan van Engelen 21-06-2022

Vandaag voor de 1e keer in Den Bosch geweest (vorige keer Eindhoven) en wederom top geholpen. Goede uitleg, goede service, kennis van producten, er wordt echt tijd voor je gemaakt en vriendelijke medewerker. Voor ons de volgende keer weer Platte TV!

Ed 20-06-2022

Platte TV Rotterdam, Fijne winkel en een duidelijk overzicht van het aanbod van tv en audio.
De verkoper neemt alle tijd voor je en geeft een goed advies en luistert ook naar de wensen die je voor ogen hebt.
Na 2 uur een goede keuze kunnen maken na het beluisteren van de diverse soundbars en het bekijken van de televisie die ik voor ogen had.

In het kort, super geholpen

Theo 20-06-2022

Prettig en deskundig geholpen bij de keuze en aanschaf van een nieuwe televise. Mijn vrouw en ik zijn vriendelijk en deskundig geholpen en onder het genot van een kopje koffie eerd alle moeite gedaan om een goede voor ons deal te maken zodat wij een passende tv konden kopen. Wat voortreffelijk gelukt is.

Herman Berghout 20-06-2022

Rustig, deskundig, zeer prettig in de omgang, vlot en zeer netjes gewerkt.

Peter 20-06-2022

Heb na 3 weken een probleem gehad met mijn nieuwe tv.
Zeer goede hulp gekregen van de mannen/vrouwen van de winkel in breda.
Zonder problemen mogen omruilen.
Hou wel steeds het verpakkingsmateriaal bij want dat is een van de vereisten.

Stijn 20-06-2022

Echt een winkel waar ze product kennis hebben en hun installateur is beleefd,vriendelijk en kent ook zijn vak.
Mijn volgende tv zal weer vandaar komen, zelfs levering in België is geen probleem

john 20-06-2022

leuke winkel ruim in opzet. Enorme keuzes. toch weer een Samsung gekozen op advies van de email. Ook mooie korting gekregen. Personeel zeer behulpzaam en prettig geholpen door de dame met knowhow

Hank 20-06-2022

scherpe prijs, net en deskundig personeel, behulpzaam en fijn dat goederen gratis bezorgd worden.

Diana 20-06-2022

Ik ben in de winkel in Nijmegen geweest,en werd direct bij binnenkomst vriendelijk geholpen door ***.
Ik had veel vragen over de mogelijkheden van de tv,en dat werd uitgebreid uitgelegd.
Ik heb de tv gelijk meegenomen,maar als het niet lukte dan zouden ze 'm ook gratis thuis bezorgen. Er is ook heel veel keuze. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. We zijn heel blij met de tv.

Aad 20-06-2022

Goed advies gehad en zeer professioneel personeel

Men wist erg goed waar men het over had. Een aanrader en in Zoeterwoude goed te vinden

Hendriks h 20-06-2022

Ben zeer kundig geholpen.
In een mooie winkel.
En een vriendelijke verkoper.

Eric 20-06-2022

Keurig, kundig en snel de TV opgehangen en ingesteld voor gebruik!
Verder diverse handige tips meegekregen.

Pieter 20-06-2022

Een fijne en rustige pluk om een tv naar wens uit te kiezen. Advies op maat bij een vriendelijke verkoper.

Nienke 19-06-2022

Vriendelijk contact met de verkoopmedewerker. De deal was snel gesloten en de afhandeling ging veilig en vertrouwd. Super service!

Grevenhof 19-06-2022

Vanaf het eerste kontakt in de winkel tot het leveren van de tv echt super geholpen en Klantvriendelijk. Echt een aanrader. Zo doorgaan.

E.M.B- Zoetermeer 19-06-2022

Geweldig mooie shop, met vriendelijk jong personeel die ons goed en kundig heeft voorgelicht.
Wij zouden deze shop aan iedereen aanbevelen.
Voor os een 10!

Hermanus Zeltenrijch 19-06-2022

Mooie ruime winkel, ervaren en vriendelijk personeel. Mijn keus was snel gemaakt.

Jasper 19-06-2022

Wij hebben onze tv en soundbar vis de site besteld. Tevens een leuke inruil korting ontvangen voor onze 14 jaar oude tv.
Deze tv in Breda opgehaald waar ik prima ben geholpen en ook nog uitleg heb ontvangen voor mijn tv en soundbar.