HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Teemo 09-09-2021

Ik ben heel deskundig geholpen en Ik heb een mooie TV kunnen uitkiezen met goede prijs-kwaliteitverhouding . Vriendelijk personeel helpen je graag bij juiste keuze. Daarnaast heb je ook nog extra garantie mogelijkheden! Aanrader!

Wim 09-09-2021

Eerst telefonisch daarna in de winkel goede informatie gehad en in de winkel snel tot koop kunnen komen

judith 09-09-2021

Zeer vriendelijk geholpen door Rob T. goeie advies en bereidwilligheid en service.
Op advies en mond tot mond reclame bij 3 familieleden, zijn we bij plattetv Nijmegen terechtgekomen, hebben het als goede service en advies ervaren.

OS 09-09-2021

Ik ben zonder voorbereiding en vergelijking vooraf deze winkel in Naarden binnengestapt. Na goede uitleg en elkaar begrijpen waar de wensen liggen kon ik gelijk een juiste keuze maken. Na installatie thuis was ik helemaal in mijn nopjes. Zonder stress heb ik ergens anders iets beters of goedkoper.

PG 09-09-2021

Veel keuze en modellen van diverse merken. Goed gesprek en eerlijk advies met een bakje koffie erbij! Ze nemen de tijd voor je en zijn erg vriendelijk, niets is te veel om te laten kijken en te horen. Krijg het gevoel dat je hier in Breda echt waardevol bent als klant en dat ze je echt helpen om een keuze te maken uit de vele merken en type die er zijn. Stellen de juiste vragen over de situatie en het gebruik van de apparatuur die je wilt kopen. Na het afrekenen helpen ze mee met de spullen in de auto zetten, waar maak je dit nog mee. Top!!! Zeker een aanbeveling waard.
Officiële reactie van HelloTV 09-09-2021

Beste PG,

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo'n goed gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel in Breda, dat horen we graag. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en we zien u graag nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Rgertsen 08-09-2021

Mooie winkel en ze helpen jouw ook echt om een goede keuze te maken naar het geen waar je naar opzoek bent. Veel verstand van de technologie wat op en aan de toestellen zit.
Al met al een winkel om naar toe te gaan. Gek als je het niet doet.

Ricardo Ras 08-09-2021

Wij hebben voor plattetv gekozen vanwege de goede service en aftersales. Met name Rob T (Nijmegen) en Kevin (a'dam) hebben ons erg goed geholpen na een garantie claim met een tijdelijk leentoestel en meegedacht over een nieuw toestel geheel binnen onze wensen. Ook Joshua willen we bedanken voor de snelle levering en vriendelijkheid! Echte aanrader als je op zoek bent naar een goede prijs en service!

Bianca 08-09-2021

Wordt goed geholpen door de verkopers.
Chafeur/ monteur belde een half uur van te voren voordat hij arriveerde.
Met de installatie wad de monteur erg behulpzaam en netjes, m'n tv hangt geweldig we zijn er erg blij mee, kortom echt een aanrader om bij platte tv een tv te kopen.

Daan 08-09-2021

Vandaag mijn Samung Neo Q-led in ontvangst mogen nemen door Platte-TV. Mijn tv werd keurig op het afgesproken tijdstip thuis afgeleverd. De zeer kundige monteur heeft perfect werk geleverd en heeft zelfs mijn televisiemeubel aangepast om de kabel weg te werken. Ook werd mijn sonos systeem gekoppeld aan de televisie en werd de tv ook nog opgehangen aan mijn wandbeugel. De televisie werd ook nog eens op de juiste wijze afgesteld en ik kreeg daarbij een duidelijke instructie. Wij zijn zeer tevreden met de service en met onze nieuwe TV.

Henk melgert 08-09-2021

Wat was het weer fijn om bij platte tv te zijn om een tv te kopen duidelijk en goed advies dus maar weer en Samsung gekocht om duidelijkheid van de verkoper en ook de prijs is heel goed.

Marion 08-09-2021

We werden erg goed geholpen door Tijs van de winkel in Naarden.
Alles werd duidelijk uitgelegd. Kon merken dat er genoeg expertise is. Uiteindelijk voor een Sony gekozen.

Jan Keijzer 08-09-2021

Zeer goed geholpen door medewerker, in Rotterdam. Iemand die met de klant mee denkt. Hiervoor nog nooit iets gekocht bij deze winkel, maar zeker voor herhaling vatbaar.

patrick 08-09-2021

Vandaag een nieuwe Sony Bravia gekocht in Zoeterwoude.
Gisteravond via de Chat een goed voorstel gehad van Mikki en vandaag professioneel en klantvriendelijk geholpen door Mehmet

Ben 08-09-2021

Goede advies van de verkoper en ook een goede vergelijking tussen verschillende toestellen

Mannon 08-09-2021

Wat een top zaak !!
Platte tv gevonden in Amsterdam via internet ! Bij binnenkomst al meteen een goed gevoel , we kregen de tijd om even rond te kijken en te vergelijken , en toen we de keus hadden gemaakt was er gelijk een vriendelijke jongeman om ons te helpen we zijn super vriendelijk ontvangen en geholpen ! Na de aanschaf van onze tv werd hij ook nog in de auto gelegd !
Dank je wel !! Voor je vriendelijke hulp
Officiële reactie van HelloTV 08-09-2021

Beste Mannon,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw eerste kennismaking met onze winkel in Amsterdam zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

HCtje 07-09-2021

Eerst in een chat en later in de winkel zeer vriendelijk en kundig geholpen. Heel blij met de prachtige tv 📺

Wim 07-09-2021

Eerst via de chat heel goed geholpen maar de service in de winkel was helemaal top.
*** nam alle tijd voor ons, en het was totaal geen probleem dat we meerdere keren van gedachten veranderde (ondanks dat verstappen bijna moest rijden haha) je kon aan heel zijn houding merkte dat hij ons met alle plezier hielp.
Heel kundig en eerlijk advies waar je ook echt iets aan hebt en wat voor ons heel belangrijk was, je bent niet een nummer die iets komt kopen maar je bent een klant die met een tevreden en goed gevoel de winkel weer verlaat en dat heeft Ralf perfect voor elkaar gekregen.
**** krijgt van ons echt een hele dikke vette pluim!!!!!!!

Spinner 07-09-2021

Overzichtelijke en goed gesorteerde winkel. Verkopers vriendelijk en deskundig. Geven een goed advies en luisteren goed naar je wensen.
Bestelling en levering vlot zoals afgesproken.

Eddy 07-09-2021

Onlangs bekeek ik de LG C1 bij Platte TV Utrecht en heb deze uiteindelijk via de website besteld. Dat was een prima ervaring en een afspraak om de TV op te laten hangen was snel gepland.

Vandaag kwam medewerker xxxx langs en heeft werkelijk perfect werk afgeleverd. Ik had de gewenste locatie van midden en onderkant van het scherm al afgetekend en hij werd op exact die plaats aan de muur gehangen.

Dat ging allemaal snel (maar niet gehaast) en vakkundig. Dikke pluim voor xxxx, ook voor de uitleg en hulp met terugplaatsing van TV meubel en speakers.

Ik kan niet anders dan een dikke 10 geven.

MG 07-09-2021

Goede hulp en advisering bij Platte TV Utrecht bij het kopen van mijn nieuwe televisie. De adviseur keek goed naar de wensen die ik had en het geld dat ik er maximaal aan wilde uitgeven

Johan van Alphen 07-09-2021

Zeer nette en vriendelijke installateur xxxx. Zeer kundige en nette werker. Nam zeer goed de tijd om uitleg te geven over de werkwijze van afstandsbediening en TV.

Lars Roossien 07-09-2021

De medewerkers in de winkel schieten te hulp als je het nodig hebt. Het is alsof ze aanvoelen wanneer ik in gedachten om hulp vroeg. Ben er twee keer geweest omdat ik twijfels had maar die hebben ze volledig weggenomen. Ook de technisch inhoudelijke kennis is top. Kortom, zeer positief en een dikke 10.

Jan Kwant 07-09-2021

Zeer goed geholpen in Groningen.
Verkoper xxxx is zeer deskundig en neemt alle tijd om alles uit te leggen.
Binnenkort kunnen we onze tv verwachten.
Groetjes

Ps de cappuccino was lekker

Jaspers 07-09-2021

Wij zijn door beide medewerkers ..... en .... van PlatteTV in de winkel in Nijmegen uitstekend geadviseerd en geholpen. LG is een top merk en heeft een zeer gebruiksvriendelijke bediening.
We zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Goede advisering en snelle levering 07-09-2021

Aanschaf CD speler: de winkelmedewerker was uitstekend op de hoogte van de verschillende mogelijkheden, en kon ons uitstekend adviseren. Dat gebeurde op een heel prettige manier. Hoewel het apparaat nieten de winkel op voorraad was, bleek het elders wel aanwezig te zijn, en werd het binnen 24 uur per post.nl bezorgd.