HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

ace33 26-12-2023

Mooie winkel, Heel goed geholpen door ........ . Vriendelijk man duidelijke uitleg en goed geholpen. Zeker aan te raden.

Jeroen 26-12-2023

We konden eerst even rustig rondkijken en werden niet direct aangesproken. Niet veel later werden we aangesproken door een medewerker nadat we alles een beetje bekeken hadden. Aangegeven wat onze wensen en budget waren. Daarop heeft zij even uitgezocht wat het beste zou passen. Daarna goede uitleg gekregen over de tv en wandbeugel. Wij konden niets anders dan hiermee akkoord gaan na zulke goede hulp.

William 26-12-2023

Was iets te vroeg, kom maar binnen we zijn er klaar voor. Juiste instelling! Ipv nog 2 minuten wachten tot openingstijd.
Alles stond al klaar en vriendelijk te woord gestaan.

Jol 26-12-2023

Keurig geholpen door .......... ,hij heeft ons duidelijk alles uitgelegd omtrent de verschillen in de tv’s en het ophangsysteem en de bezorging en garantie bepalingen
Wij voelden ons lekker thuis op de bank en ......... heeft van ons daarom een dikke 10 gekregen

Ton 26-12-2023

Duidelijke shop. Had 2x samsung gekocht maar had een software probleem tussen de tizen en de app van canal digitaal. Goede hulp gehad van de klantenservice. Ben zelf nog terug gebeld na 21 uur. Compliment hiervoor. Toen omgeruild voor 2x Sony zonder problemen. En die deed het wel goed. Perfecte nazorg. Ga zo door

joep 26-12-2023

In Utrecht naar de fysieke winkel geweest, waar ik zeer deskundig en empathisch voor een Philips Oled ambilight werd geholpen door Danny, de leveringstijd was een tikkie enthousiast en de installatie in combinatie met een afwijkende soundbar een ellende, maar dat ligt echt aan de gebruiksaanwijzing van Philips. Later voor een vriendin nog een overjarige LG Oled via de website besteld, de aangevraagde korting hebben we omgezet naar een nieuwer model voor een goede prijs. Deze was simpeler in te regelen, maar ook hier was de gebruiksaanwijzing niet helemaal tof (en ook dat mag de fabrikant zich aanrekenen). In beide gevallen heb ik een plezierig en ter zake doende contact gehad. En de prijs is gewoon erg goed.

Hans 26-12-2023

Super mooie winkel, zeer overzichtelijk en ruim opgezet. Alls ziet er gaaf en schoon uit. Personeel is uiterst vriendelijk en zeer deskundig. Voor een mooie prijs een gave soundbar aangeschaft. Een en ander al,online geregeld en in dewinkel zelf snel en goed geholpen.

Rudy Janssen 26-12-2023

Prima geholpen en geadviseerd voor zowel de TV als ook de soundbar via de mail door * en #.

Michel de Jong 25-12-2023

Mooie showroom met deskundige verkopers die goede service bieden en ook meedenken met de klant.

Wendell 25-12-2023

Super geholpen. Ik was op zoek naar een nieuwe dolby versterker. Met enige twijfel reageerde ik toch op de vraag; zoekt u iets speciaals. Ja en nee maar ik wil wel echt een goede versterker in deze prijsklasse. Zelfverzekerd bood hij af mij een aantal alternatieven aan. Uiteindelijk ging ik weg met een mooie Onkyo en éénmaal thuis aangekomen was het een lust voor het oor. En ik kwam eigenlijk voor een heel ander type :) Maar helemaal happy!

Renee 24-12-2023

Goed geïnformeerd en heel goed geholpen !
Leuke tv aangeschaft die snel bezorgd word 🤩

Ivo 24-12-2023

We waren al een tijdje op zoek na een andere tv maar we wisten niet wat we moesten nemen na een paar vragen van de medewerker hij een zeer goed en mooie advies gegeven over welke tv bij ons zou passen en deze tv was op voorraad en heb hem gelijk mee genomen en kijken nu heerlijk tv dus een dikke 10

Jan van Gend 24-12-2023

Me eigen laten helpen door de heer Eertwijn. Zeer kundige adviezen gehad en uitleg over de verschillende modellen en kwaliteit van beeldscherm. Ook werd er niet de duurste aangesmeerd maar gewoon wat de klant wilt.

Pascal K 24-12-2023

Zeer behulpzame , vriendelijke medewerker , verkoper heeft mij een mooie prijs gemaakt.
Hoop dat t vervolg ook zo gaat en kan ik snel genieten van mijn nieuwe TV.

Annie 24-12-2023

Mooie en duidelijke winkel. Aardige medewerkers met kennis. Het moeten bijverdien van producten is het enige smetje.

Raymund Prins 24-12-2023

Zeer goede service bij de aanschaf van tweedehands Sonos-producten, onder meer door mee te denken over het downgraden van S2 naar S1. Personeel zet duidelijk een paar stappen extra om de klant tevreden te stellen. Chapeau!

Marcel 24-12-2023

Van het begin tot het eind tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

Marloes 24-12-2023

Mooie winkel, vriendelijk personeel, ruime keuze uit verschillende merken tv's.

Souliman 24-12-2023

Voor de 2e x mijn tv gehaald het blijft een mooie winkel waar je op je gemak zit
Personeel was weer hartstikke respectvol meedenkend gewoon een aardige medewerker zoals ik gewend want de service is gewoon top

Lindeman 24-12-2023

We werden goed geholpen en geadviseerd. Ze nemen ook echt de tijd voor je om je te helpen met het advies.

Fons 24-12-2023

Leuke winkel, leuke kortingen, mensen met verstand van zaken. Na de chat toch naar de winkel gegaan en vakkundig geholpen

J.P. van der Zwart 24-12-2023

Ik ben 2 x in de Hello TV winkel in Duiven geweest. Een prachtige zaak, een relaxte sfeer en medewerkers die met je meedenken. Ik heb er een Philips TV gekocht. De man stond mijn echtgenote en mij vriendelijk te woord, was professioneel en duidelijk in zijn uitleg. Wij kijken uit naar de levering van de TV.

Daniel 24-12-2023

Grote keuze aan TV's in allerlei soorten, lastig kiezen maar Olaf heeft mij ontzettend goed geholpen! het was voor hem ook geen probleem om op een andere manier te communiceren omdat ik niet kan horen.dat zie ik niet vaak. top!

Hans 24-12-2023

Geweldige tv besteld en laten installeren. Fijn geholpen. Helaas bleek de tv na installatie stuk. Direct een nieuwe geregeld en binnen een half uur alles werkend.
Fijne klantenservice!!!

Nu genieten van een nieuwe 8k tv

daniel prop 24-12-2023

Super uitleg gehad en er word de tijd voor je genomen. En de uiteindelijke korting is leuk meegenomen in deze dure tijden.