HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dustin 09-09-2022

Aardig personeel mooie winkel goeie spullen vooral goeie service koffie thee hele pakket

L. Leetz 09-09-2022

Heb hedenmiddag 9 sept. 2022 in Amsterdam hello tv bezocht en een TV gekocht. De medewerkster die mij hielp,..., was heel correct en gaf uitgebreide, duidelijke informatie en dat leidde tot de aankoop van een mooie tv. Heb haar rechtstreeks gecomplimenteerd met haar kennis en de rust die zij uitstraalt.

John van den Wildenberg 09-09-2022

We zijn erg goed door ... geholpen. Hij dacht met ons mee en nam de tijd en moeite en kwam integer over. Als ik een tip mag geven is dat je de garantie mogelijkheden van jullie meteen zou benoemen. Dat gebeurde nu bij het ophalen van de tv.

jan 09-09-2022

ben hier netjes geholpen en de philips smart tv werkt prima,echt een aanrader.
ben hier wel tevreden over.

Wesley 09-09-2022

Geweldige service met gewelidige producten en enorm scherpe prijzen. Echt een aanrader!!

Jeffrey 09-09-2022

Mooie winkel, en vandaag tv opgehaald. Wederom keurig geholpen en samen de tv in de auto gelegd.
De vriendelijkheid is super.

HelloTV webshop 09-09-2022

De bestelling en de aflevering was goed. Het contact via de e-mail was goed en de reacties op mijn e-mails werden snel door een medewerker beantwoord. Echter het contact via de telefoon was zeer slecht. Na 1 1/2 uur in de wachttijd te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Daarna weer gebeld en weer een zeer lange wachtrij. Daarna contact gehad via de e-mail was wel goed was.

Josh 09-09-2022

XXX was erg behulpzaam in de HelloTV winkel. En XXX heeft uitstekend werk geleverd tijdens de instalatie.

Roy 09-09-2022

Site van helloTV is perfect, tevens moet ik degene welke mij geholpen heeft , een groot compliment geven.
We samen tot een goede compromis gekomen, omdat mijn oude Philips TV het had begeven.
Super opgelost , wij zijn echt zeer tevreden

Ron XXX 09-09-2022

Spontaan binnen gelopen bij filiaal Amsterdam na een bezoek op de website. Een goede deal kunnen maken met verkoper en tevreden met een nieuwe TV weer naar huis. Super dat er nog zulke winkels zijn waar je gewoon binnen kan lopen en met een goede deal weer naar buiten.
Officiële reactie van HelloTV 09-09-2022

Beste Ron,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat een spontaan bezoek aan onze winkel heeft gezorgd voor een een mooie deal en dus een nieuwe TV voor jou. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Frank 09-09-2022

Mooie nette winkel. Ik zocht een tv met simpele bediening. Wilde een Samsung maar verkoper XXX adviseer mij een Philips. Thuis aangesloten en mijn zus is er heel blij mee. Mooi beeld. Kortom, prima winkel en kundig en vriendelijk personeel..
purgie 09-09-2022

Oh ja, dit was in de vestiging Amsterdam...

W. Zwerver 09-09-2022

Bestelde Denon kon niet worden geleverd en men kwam met een uitstekend alternatief voor dezelfde prijs. Daarna snel geleverd een prettig mailcontact. Uitstekende zaak.

Joke van Goch 09-09-2022

Dan wil je een nieuwe tv kopen, wat een soorten en wat neem je, echt bijna niet te doen Heel goed geholpen door Hello tv, duidelijke uitleg en ook in alle rust onze beslissing kunnen nemen. Ook een hele mooie korting gekregen, dus super blij met onze keuze!.

Henk 09-09-2022

We werden keurig geholpen, kregen goede informatie en demonstraties op verschillende TV's. De verkoper XXX nam alle tijd en had duidelijk kennis van zaken.
Onverwachte goede service voor een keten met zulke scherpe prijzen!

Walter uit Belgie 09-09-2022

Wij zijn bijzonder tevreden over deze winkel,wij werden geholpen door de winkel van Breda.De Samsung tv werd hier na zorgvuldig te hebben vergeleken, door ons besteld aan een zeer goede prijs.De leveringsdatum werd afgesproken en zorgvuldig nageleefd door Hello tv.Wij kozen voor de optie leveren en ophangen.Wij waren uiterst tevreden van de bekwame technicus.Proficiat voor de goede service.

Kalshoven 09-09-2022

Heel goed geholpen door de heer Thoren. Wat een verademing, persoonlijk advies en een luisterend oor. Tot de volgende keer!

Ben 09-09-2022

Goede prijzen en goede service !!!

Wat wel vervelend is (wanneer je al nee gezegt hebt) dat er maar aangedrongen wordt op het servicepakket.

Ugur 09-09-2022

Zeer prettig communicatie tijdens bestellen van een nieuwe tv, goed geholpen en alle tijd genomen om te helpen bij het maken van de juiste keuzes. Als extra gekozen voor montage aan deur omdat ik twee linkerhanden heb.

De monteur, XXX, was vriendelijk en zeer behulpzaam, geen haast werk en goed meedenken mbt plaatsen van tv. Heeft ook alle tijd genomen om alles aan te sluiten en uitleg geven waarnodig

Mijn eerste bestelling bij hellotv, maar zeker niet de laatste!

Kees den Bode 08-09-2022

Fantastisch geholpen door XXX van de vestiging in Utrecht. Door hem hebben we een nog betere tv systeem dan dat we eigenlijk wilden. In de wereld van TV's waar alles snel veranderd was het zeker een must om even de winkel binnen te stappen. Bedankt voor de goeie service.

Hw kuipers 08-09-2022

Super service. Goede prijs voor mijn oude soundbar en de nieuwe die niet in mijn auto paste met doos…. Uit de verpakking gehaald en bewaard voor 2 weken (:

Benny Spithorst 08-09-2022

Vanaf de begin jaren van de winkel in Naarden altijd erg tevreden geweest!

Duidelijk uitleg van x in de winkel in Naarden!

Roustam 08-09-2022

Zeer tevreden met jullie service. Snelle antwoord op mijn vraag en beste prijzen.
Dankjewel!

Joel 08-09-2022

Prima shop. Tv beugel gekocht voor de laagste prijs. Makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis.

Femke van de water 08-09-2022

Fijne winkel, deskundig advies door de vriendelijke beer met humor.
Voldoende keuzemogelijkheden en je hebt niet het gevoel dat er iets opgedrongen wordt .

René 08-09-2022

Goed geholpen, goed advies met mooie korting.
Tv op de beloofde dag geleverd.