HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dion Welten 27-11-2022

Meteen goed geholpen en snel besteld. Ook de service voor 3 jaar bijgenomen

Fernd 27-11-2022

Zeer goed geholpen door de vakkundige medewerkers! Op elke vraag hadden ze een uitgebreid en begrijpelijk antwoord. Ik heb het gevoel dat ze echt de tijd hebben genomen. Ook niet onbelangrijk is dat we een heel goede deal hebben kunnen sluiten, goedkoper dan de laagste prijs op internet.

Ernest M 27-11-2022

Duidelijke uitleg over de verschillende modellen tv's en soundbar, aardige verkoper en goed op de hoogte van de techniek. Kan niet wachten tot alles binnen is, en ja je mag een film meekijken hoor

Vader & zoon 27-11-2022

Nadat ik op internet een zeer goede beoordeling had gelezen ben ik samen met m’n zoon in de auto gestapt naar 1 van de vestigingen. Allereerst in de zeer ruime showroom rond gekeken om vervolgens door een zeer vriendelijke en uiterst professionele verkoper geholpen te worden die al onze vragen heel rustig, goed en uitgebreid beantwoordde.
De door ons verkozen TV was op voorraad en konden we direct meenemen, ‘s middags gelijk geïnstalleerd & kijken maar!

Marcel 27-11-2022

Duidelijke uitleg over de verschilllende toestellen door verkoper in de winkel in Duiven. Hij gaf een gericht advies door goed te luisteren naar mijn wensen. Wist er ook nog een mooie prijs van te maken.
Ik zou zeggen: zoek je een tv, ga naar HelloTV en je slaagt zeker!

Anoniem 27-11-2022

Vandaag ben ik erg prettig geholpen door verkoper. Ik heb verkoper als een klantvriendelijke en deskundige medewerker ervaren.

Van Vliet 27-11-2022

Altijd klant vriendelijk
Hebben al heel veel gekocht altijd goed geholpen en goed geadviseerd.
Snelle levering.
Als je een probleem hebt wordt het snel en goed opgelost.

Jos 27-11-2022

Werd direct in de winkel aangesproken en verwezen naar een medewerker die alles over sonos wist. Dat wist hij gelukkig ook. Alle vragen die ik had wist hij naar tevredenheid te beantwoorden. Wilde zelfs de Sub naar de auto dragen, dat hoefde echter niet. Al met klantgericht en klantvriendelijk geholpen. Deze ervaring heb ik al eerder gehad bij de aanschaf van de Arc in een andere vestiging. Keurig alles geregeld. Eigenlijk zoals het zou moeten, maar dat is niet overal de standaard. Een echte aanrader.

Fred 27-11-2022

Ik heb eerst mailcontact gehad met Hello TV en dat was zeer aangenaam en een hele goede aanbieding. Daarna ging ik naar Rotterdam en heb ik de tv opgehaald samen met nog een kleinere tv en steun. Ik werd zeer goed geholpen en op een fijne manier. Ook met inladen in de auto werd ik geholpen. Tv hangt nu bij mij in de woonkamer en ben zeer enthousiast.

blije 27-11-2022

zondag 27 november in Eindhoven geweest en ontzettend duidelijk en vriendelijk geholpen

Hans Hamers 27-11-2022

Hebben na het zien van de tv-reclame de site bezocht en zijn vervolgens naar de winkel in Den Bosch gegaan. We gingen voor een Samsung 55 inch Neo-Qled + soundbar. Na een goed advies en uitleg van Collin hebben we gekozen voor een 65 inch Oled en de 990B soundbar.We kunnen Hello TV aan iedereen aanbevelen

Bart 27-11-2022

Goed geholpen door Daniel, gaf aan de hand van de eisen goede opties waardoor de keuze voor de juiste tv heel makkelijk werd.

Chris Rudkin 27-11-2022

Just purchased a Sonos Soundbar from the Amsterdam branch I was served by Sanne who was very knowledgeable and helpful

Evert Scholma 27-11-2022

Ik werd heel goed geadviseerd bij mijn aanschaf en het installeren van de muurbeugel en tv was werkelijk top. De medewerker van Hello TV heeft alles naar wens geïnstalleerd. Wij hadden problemen met het signaal en deze topmedewerker heeft alles voor ons hersteld. Dit konden wij zelf nooit bedenken. Hij had ook nee kunnen zeggen en dan hadden we nog 14 dagen op Ziggo moeten wachten. Hello tv is voor ons een echte aanrader 👍

Arie 27-11-2022

Ik ben prettig en deskundig geholpen door Menno bij hello tv in Rotterdam.
Ben blij met de aanschaf van mijn Samsung Neo Qled tv en Sonos beam en Sub mini.
Goede korting gehad.
Kortom ik kan deze winkel aanbevelen.

DJ 27-11-2022

Ik ben voor mijn aankoop naar Denbosch gereden. Dit is een erg grote winkel die goed te bereiken is. De winkel is gelegen op een groot woonboulevard.

Bij binnenkomst weet je niet goed waar je moet kijken. De winkel is erg groot. Alles in de winkel is netjes verdeeld in merken.

De surroundsets staan in een mooie ruim opgezette kamer die afgesloten kan worden voor vol geluid ervaring.

De winkel straalt klasse uit en ziet er schoon en verzorgd uit. Het personeel is behulpzaam en denkt graag met je mee.

Al met al een fijne winkel om vaker te komen.

Kooiker 27-11-2022

Zeer vriendelijk en goede voorlichting over de televisies.
Prijstechnisch zeer goed en flexibel .
Een service zoals men niet overal krijgt

jan kost 27-11-2022

ik ben zeer tevreden kwa online Deal maken of in de winkel je wordt serieuz geholpen ze luisteren goed en je doet er nooit een slechte aankoop ik heb er daar fijne procdukten gekocht en ben zeer tevreden

Sam 27-11-2022

Je wordt altijd goed geholpen en hoeft niet lang te wachten tot er iemand beschikbaar is.

Marcel 27-11-2022

Puur een winkel goedkoopste deal te sluiten niks mis mee . De prijzen die op de tv s hangen kloppen niet met wat op hun website staat .
En zelfs dan zit er nog onderhandelings ruimte in .
Ben je geslaagd proberen ze bij de kassa nog het ea aan je te slijten verzekering ,Kabels , en schoonmaakmiddel .

Sid 27-11-2022

The shopping experience at the physical store was pleasant. There were enough options.

It was not allowed to hold the remote control, therefore a complete experience of tv was not there before deciding. I believe that it is just not about the display but also other things that need to be considered while buying a tv. So I hope the staff can incorporate this.

I feel that the waiting time for the delivery and installation of the tv should have been less than 1 week.

The installation service at my house was good. The installation person Alex did his job well.

Rieti 27-11-2022

Mooie ruime zaak
Keurig ingericht
Wanneer moet wachten zijn er zitjes en koffie
Bijzonder vriendelijk personeel
Ik ben door jordy geholpen dat is de Bom
Geduldig meedenkend vriendelijk

Avl 27-11-2022

Prima geholpen in Doetinchem, duidelijke uitleg over de aanbiedingen van Black frayday, de televisie en kabel en garantie bijkopen. televisie netjes in de auto gelegd,

Kers 27-11-2022

Kom er altijd graag vriendelijk personeel en een goede service . Kwam voor een soundboard maar heb ook een nieuwe tv

Ted 27-11-2022

Simon, who helped me in the store, was friendly, helpful, and knowledgeable. He understood why I preferred one LG model C1 instead of the newer C2 model. He understood the possibility and implications of dead pixels in an OLED tv, (my area of professional expertise). He made a sound recommendation concerning extra insurance. He understood the consequences of mounting on a concrete wall and made a note on the purchase order.