HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marco van Oostveen 06-02-2023

Ik vind het een hele mooie winkel met goed en vriendelijk personeel. Ik ben zeer goed geholpen met een keuze te maken over wat voor audio set ik wil kopen.

Steven (Nijmegen) 06-02-2023

Ben in Nijmegen naar “hello tv” gegaan. Had eerst op de site gekeken en wilde het model wat ik online had uitgezocht “Samsung QE55LS01BAU The Serif 2022 Wit” in de winkel bekijken. De winkel geeft een goed beeld van de verschillende modellen. De schermen zijn flink en je moet je eigen kamer wel in beeld hebben anders kom je met een veel te grootte tv thuis. Had hem dan ook eerst even opgemeten dat ik zeker wist welke inch maat ik moest hebben. Toen ik hem zo bekeek vond ik de rand niet mooi. Had ook nog naar de Philips, LG en tal van andere modellen gekeken. Maar vond het toch wel moeilijk. Toen een medewerker van de winkel aangesproken “xxx” die veel over de diverse modellen wist te vertellen. Kleuren, afstand bedieningen, lijsten, beeldpuntjes en kijkbeleving. Na 20 minuten met xxx de winkel te hebben gelopen zijn we uitgekomen bij de Samsung QE55S95BAT. Hij staat nu een weekje en ik moet zeggen wat een verademing. Absoluut een goede keuze. Heb ook de pixelgarantie erbij genomen. Bij mijn eerdere tv had ik dat er diverse pixels kapot waren ging en dat is wel heel storend. De gehele beeldplaat is toen vervangen. Gelukkig viel die toen nog binnen de garantie. Even een nieuwe kopen zit er niet in. Dan maar een extra garantie.
De winkel is zeker een aanrader.

J.barvoets 06-02-2023

Ben bij hello tv rotterdam vierhavenstraat terecht gekomen door een tip van mijn broer
Ze hebben een goede webshop en in de winkel wordt je fantastisch geholpen heb een samsung tv aangeschaft ik kwam er niet uit om mijn casback aan te vragen ben terug gegaan naar de winkel en werd grandioos geholpen door de verkoper een dikke pluim en ik geef als cijfer nog eens een dikke tien

Peter van Bennekom 06-02-2023

Goed en professioneel geholpen, zeer goede uitleg en advies.
Zeer goede prijs gekregen op een bundel tv/sounbar.
Was in Amsterdam mooie winkel ,erg goed geholpen door verkoper xxx.

Bob 06-02-2023

Goede service en uitleg in de winkel. Bestelling en levering (dag erna) was snel en makkelijk geregeld.

Dinky4ever 06-02-2023

Groot aanbod van tv’s en soundbars. Goede mogelijkheden om tot een keuze te komen. Tevens A-Z servicepakket afgesloten op tv en soundbar. Prima geholpen via de chat en per mail aanbod ontvangen. Dag daarna al alles geleverd. Enig minpuntje: had gevraagd of de oude tv meegenomen kon worden maar kennelijk is dat niet goed overgekomen. Iemand anders er een plezier mee gedaan.

Heerke 06-02-2023

xxx is echt een topper!
Hij is kundig maar bovenal meedenkend en klantvriendelijk. Hij heeft onze nieuwe Sony tv perfect opgehangen!

Zeker een aanrader!

On line 06-02-2023

Wij hebben online een tv gekocht the one van Philips. Een fantastische deal gekregen. Nergens anders hebben we zo'n prijs gezien voor deze grote 58 inc tv. Heel goed advies ook gekregen. 2 dagen later kregen we de tv ook al in huis. Zeker een aanrader hello tv.

Fred Steenstra 06-02-2023

Afgelopen zaterdag bij Hello TV in Duiven geweest en daar een Samsung 55" OLED TV gekocht. Zeer vriendelijk personeel (Marco) met goede voorlichting zonder opdringerig te zijn. Tevens scherpe prijs aangeboden gekregen en hulp bij het in de auto zetten van de nieuwe TV.

Ebbe 06-02-2023

Hele prettige winkel met een keurige ontvangst. Kregen koffie/thee aangeboden, super vriendelijk. Geholpen door Sanne die héél kundig was en ons alles kon uitleggen. Mede door haar de koop gedaan.

Henk 06-02-2023

Zeer deskundig advies, alles rustig uitgelegd en verschillen tussen de tv merken laten zien

Mous 06-02-2023

Nemen alle tijd voor je en leggen alles in duideljke taal uit. Dat vind ik belangrijk.

PJ Mulder 06-02-2023

zeer goede winkel en vriendelijke bediening,ik ben met name tevreden over xxx ,de installateur,kundig en zeer veel geduld tonend mbt de uitleg.Chapeau !!!!

DvL 06-02-2023

Goed geholpen in winkel in Zoeterwoude. Dank je wel Simon G. Goede service en er werd goed meegedacht.

Anoniem 05-02-2023

Vriendelijke en kundige medewerker. Gaf eerlijk advies over de tv die we in gedachte hadden wat uiteindelijk tot aanschaf van een andere tv leidde die beter paste.

Glenn 05-02-2023

HelloTV heeft een erg mooie en ruime winkel in Rotterdam. Ik ben hier erg goed geholpen bii de aanschaf van een aantal Sonos producten. Naast dat ze erg goede prijzen hebben, heeft HelloTV ook een erg goede service. We zijn namelijk in de winkel erg goed geholpen. Op advies van het personeel hebben we juist besloten om ons geluidssysteem wat “kleiner” te houden dan in eerste instantie gepland. Na het uittesten van de producten in de winkel kwamen we erg achter dat alleen een soundbar en subwoofer voldoende was. Dit op het advies van de verkoper. Een keuze waar we nu nog steeds erg blij mee zijn! Top prijzen en top advies.

Metri 05-02-2023

Danny K from Amsterdam did a fabulous job with mounting my 83 inch OLED TV on the wall. He suggested good options for the wall mount and also for the warranty options. He even took off the existing TV from the wall. It was quick and neat job. Very pleased with the work done by him. My rating is mainly for Danny K. On the HelloTV delivery and customer service, its another matter altogether. Customer service doesnt know what procurement is doing and simply give out information which are not correct in their Web chat. Phone calls and whatsapp messages are not answered. So its a mixed feeling. They do give the best TV deals though.

Calvin 05-02-2023

Goede extra korting gekregen. Snel contact en denken goed mee. Snelle bezorging.

Douwe 05-02-2023

Korting gekregen op een mooie OLED TV en de oude modellen zonder gedoe ingeruild. De monteur was aardig en meedenkend, heeft nog advies gegeven over het schoonmaken van het scherm en een aanbeveling gedaan voor een muurbeugel. Goede service wat mij betreft! Ik ben even voorzien qua TV en audio apparatuur, maar ik zou hier zeker weer iets kopen

Martijn 05-02-2023

Via de chat op de website contact gehad, vriendelijk en netjes geholpen

Uiteindelijk naar Groningen geweest, door Marco super vriendelijk geholpen.
Nemen alle tijd voor kundig advies en daardoor ook de gewenste televisie gekocht.

Colin 05-02-2023

Vriendelijke en correcte communicatie. Zeer snelle levering. Zeer scherpe prijzen. Kortom: fantastische service.

Robby 05-02-2023

Uitleg was zeer goed. Mee gedacht aan budget dit vind ik zeer belangrijk. voordelen en nadelen van de producten.
Advies over garantie en deze ook afgesloten. Ik vind dit ideaal de ophaalservice en breng service.
Ik raad mijn familie en vrienden aan om hier te kopen

Anouk 05-02-2023

We zijn goed geholpen in de vestiging in Duiven. De informatie die we kregen was duidelijk en we zijn met een zeer tevreden gevoel en mooie tv de deur uitgegaan.

Monique 05-02-2023

Voor de 1e keer bij Hellotv een aankoop gedaan. Wij kenden de winkelketen nog niet. Wij zijn absoluut verrast. Vriendelijke en deskundige medewerkers en een mooie deal gehad. Oude tv ingeruild. Fijn dat die tv ook weer een andere eigenaar krijgt ik beveel graag deze winkel in Zoeterwoude aan.

Balkema 05-02-2023

leuke winkel, behulpzaam personeel, zeker een aanrader als je een nieuwe televisie wilt kopen.